Firma Naturell przebudowała swój serwis internetowy i zoptymalizowała proces zakupowy w module e-commerce z zachowaniem dotychczas wypracowanych i sprawdzających się modułów.
Dzięki poprawkom strona zyskała nowy wygląd, jest prostsza w obsłudze i bardziej funkcjonalna. Za całość prac nad witryną odpowiada Eura7, agencja specjalizująca się w nowoczesnych technologiach.
W pełni responsywna strona
Według raportu „Digital, Social & Mobile in 2015” w Polsce jest 15,9 milionów aktywnych internautów mobilnych. Zauważalny jest trend rosnącej konsumpcji internetu przez smartfony i tablety.
Firma Naturell postanowiła dostosować się do swoich użytkowników, którzy korzystają z wielu ekranów i zainwestowała w stronę projektowaną w oparciu o RWD. Dodatkowo umożliwiła dokonywanie płatności online, w celu przyśpieszenia procesu realizacji zamówień. Dzięki responsywności elastyczna strona dopasowuje się do ekranu, nie przyjmując miniaturowych rozmiarów czcionek. Dzięki temu można wygodnie korzystać ze strony z laptopa, tabletu i smartfona.
- Poza RWD poprawiliśmy również ścieżkę zakupową klienta. Na podstawie rozmów i konsultacji z przedstawicielem firmy Naturell zlokalizowaliśmy miejsca na ścieżce zakupu, które stanowiły lub mogły stanowić potencjalny problem dla klientów i wpływać na decyzję o przerwaniu procesu zakupowego. Poprawiliśmy jakość komunikatów prezentowanych użytkownikowi i zmieniliśmy wygląd poszczególnych kroków tak, aby każdy zawierał tylko informacje niezbędne odbiorcy na danym etapie. Zrezygnowaliśmy z niepotrzebnych pól w formularzu zamówienia. Dostosowaliśmy treści na stronie do wybieranych przez użytkownika opcji zamówienia – mówi Tomasz Skrabalak, Managing Director w Eura7.
Firma Naturell jest klientem agencji Eura7 od 2007 roku.
Adres strony: www.naturell.pl
Źródło: Eura7