logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eura7: Nowa strona Naturell

  PR 15.04.2016, przeczytano 607 razy
ilustracjastrzałka

Firma Naturell przebudowała swój serwis internetowy i zoptymalizowała proces zakupowy w module e-commerce z zachowaniem dotychczas wypracowanych i sprawdzających się modułów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eura7%3A-nowa-strona-naturell,28189,artykul.html

Dzięki poprawkom strona zyskała nowy wygląd, jest prostsza w obsłudze i bardziej funkcjonalna. Za całość prac nad witryną odpowiada Eura7, agencja specjalizująca się w nowoczesnych technologiach.

W pełni responsywna strona

Według raportu „Digital, Social & Mobile in 2015” w Polsce jest 15,9 milionów aktywnych internautów mobilnych. Zauważalny jest trend rosnącej konsumpcji internetu przez smartfony i tablety.

Firma Naturell postanowiła dostosować się do swoich użytkowników, którzy korzystają z wielu ekranów i zainwestowała w stronę projektowaną w oparciu o RWD. Dodatkowo umożliwiła dokonywanie płatności online, w celu przyśpieszenia procesu realizacji zamówień. Dzięki responsywności elastyczna strona dopasowuje się do ekranu, nie przyjmując miniaturowych rozmiarów czcionek. Dzięki temu można wygodnie korzystać ze strony z laptopa, tabletu i smartfona.

- Poza RWD poprawiliśmy również ścieżkę zakupową klienta. Na podstawie rozmów i konsultacji z przedstawicielem firmy Naturell zlokalizowaliśmy miejsca na ścieżce zakupu, które stanowiły lub mogły stanowić potencjalny problem dla klientów i wpływać na decyzję o przerwaniu procesu zakupowego. Poprawiliśmy jakość komunikatów prezentowanych użytkownikowi i zmieniliśmy wygląd poszczególnych kroków tak, aby każdy zawierał tylko informacje niezbędne odbiorcy na danym etapie. Zrezygnowaliśmy z niepotrzebnych pól w formularzu zamówienia. Dostosowaliśmy treści na stronie do wybieranych przez użytkownika opcji zamówienia – mówi Tomasz Skrabalak, Managing Director w Eura7.

Firma Naturell jest klientem agencji Eura7 od 2007 roku.

Adres strony: www.naturell.pl

Źródło: Eura7

www.eura7.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764