W ciągu ostatniego roku agencja wdrożyła m.in. 7 serwisów dla centrów handlowych Plaza i Sadyba Best Mall należących do firmy Klépierre, rozbudowany serwis produktowy IGEPA Viscom, mobilny serwis www Grupy Maspex, multimedialną prezentację on-line koncernu ABB oraz aplikację Stek Timer i serwis mobilny dla Sokołowa.
Ponadto dziesiątki landing page’y oraz aplikacji zintegrowanych z Facebookiem i Instagramem realizowanych na potrzeby kampanii prowadzonych przez siostrzaną agencję komunikacji marketingowej Abanana.
Do grona klientów agencji w 2015 dołączyły m.in.: Oknoplast, Lactovaginal (Biomed), Malma (Grupa Maspex), Remington, Fundacja Fabryki Marzeń i kilka innych firm, których w tym momencie agencja nie może jeszcze komunikować.
Ponadto w 2015 roku Eura7 zorganizowała 4. edycję konferencji Internet ASAP oraz cykl śniadań marketingowych pod tą samą marką. Agencja rozwija także aplikację #hashlovers, służącą do zwiększania zasięgów komunikacji marek na Instagramie. Kampania przeprowadzona podczas Super Bowl dla marki Activlab Sport z wykorzystaniem tej aplikacji zdobyła główną nagrodę w amerykańskim konkursie Davey Awards w swojej kategorii.
Źródło: Eura7