logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eura7 podsumowuje dziewiątą edycję Internet ASAP

  PR 12.06.2017, przeczytano 515 razy

Zakończyła się dziewiąta edycja śniadań marketingowych Internet ASAP organizowanych przez krakowską agencję Eura7. Po raz pierwszy miały one miejsce w Nowym Sączu, Katowicach oraz w Kielcach. Ich głównym celem było spotkanie z przedsiębiorcami z danych miast oraz przekazanie im tajnik marketingowych. Swoją wiedzą dzielili się: Łukasz Wołek z agencji Abanana, Hubert Wydrych z Unamo, Jakub Kozioł z firmy Proidea oraz Andrzej Targosz z Eventory.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eura7-podsumowuje-dziewiata-edycje-internet-asap,32784,artykul.html

Tegoroczna edycja została zorganizowana pod hasłem  „Jak się dobrze sprzedać, czyli o budowaniu marki w Internecie i nie tylko”. Poruszana tematyka dotyczyła prowadzenia profili na Facebooku oraz na Instagramie, monitorowania działań w Internecie oraz sprawnego wykorzystywania eventów w marketingu.

- Jesteśmy w pełni usatysfakcjonowani tegoroczną edycją – zgromadziła ona kilkudziesięciu przedsiębiorców, którzy byli chętni poszerzać swoją wiedzę marketingową. Wybór nowych lokalizacji, czyli Nowego Sącza, Katowic oraz Kielc spowodował, że lepiej poznaliśmy tamtejszy rynek oraz otrzymaliśmy feedback, że takie inicjatywy są potrzebne także w mniejszych miastach – mówi Łukasz Wołek, pomysłodawca wydarzeń Internet ASAP.
 
Także wśród uczestników konferencji można było usłyszeć pozytywne wypowiedzi. – Bardzo fajnie, że w regionie organizujecie tego typu wydarzenia. Możliwość połączenia działań offline z online i wykorzystanie tego w biznesie jest bardzo funkcjonalne i cieszę się, że na Śląsk zawitała taka inicjatywa – mówił Paweł Bieliński z smsapi.pl. Praktyczne podejście do tematu doceniła Katarzyna Jarosz – właścicielka salonu optycznego IRISMED – Obecnie jestem na etapie rozwoju swojej firmy i bardzo się cieszę, że mogłam wziąć udział w szkoleniu. Bardzo bym chciała, by były one częstsze oraz by poruszały jeszcze bardziej specjalistyczne tematy, takie jak sprzedaż, np. na Facebooku.
 

Kolejne edycje zostały zaplanowane na jesień.

Źródło: Eura7

www.eura7.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764