logo
WIADOMOŚCI

Eura7 przygotowała stronę internetową Master Management Group

Mateusz Zawiślak  PR 09.10.2017, przeczytano 298 razy
ilustracjastrzałka

Krakowska agencja interaktywna Eura7, specjalizująca się m.in. we wdrożeniach stron centrów handlowych, przygotowała nową stronę internetową www.mmgm.pl/pl dla Master Management Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eura7-przygotowala-strone-internetowa-master-management-group,34031,artykul.html

MMG jest inwestorem, deweloperem, agentem wynajmującym oraz zarządcą nieruchomości handlowych i biurowych zlokalizowanych w całej Polsce. Obecnie MMG zarządza 100 tys. m² powierzchni handlowej, w tym: Bramą Mazur w Ełku, Galerią Niwa w Oświęcimiu oraz centrami w Poznaniu, Szczecinie, Lubinie, Kutnie, Ciechanowie, Piekarach Śląskich i Józefosławiu.

- Podczas prac dla Master Management Group skupiliśmy się przede wszystkim na tym, aby strona miała przejrzysty minimalistyczny design spójny ze stylistyką firmy, który równie dobrze sprawdzi się na urządzeniach desktopowych, jak i na urządzeniach mobilnych. Dlatego architektura informacji została stworzona przez user experience designer po konsultacjach z klientem – wyjaśnia Tomasz Skrabalak, dyrektor zarządzający Eura7.

Strona została zbudowana w oparciu o najnowsze trendy i rozwiązania, ponieważ grupą docelową MMG są również partnerzy spoza Polski. Master Management Group jest przede wszystkim partnerem dla największych światowych funduszy oraz innych instytucji inwestujących w nieruchomości. W związku z tym stronę przygotowano w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej.

- Zależało nam na tym, aby mocno wyeksponować na stronie wszystkie sekcje, a przez to w sposób przejrzysty pokazać obszary działania, na których skupia się MMG na polskim rynku, oraz by podkreślić doświadczenie, jakie zyskali dzięki funkcjonowaniu od ponad 10 lat w tym bardzo wymagającym obszarze – dodaje Skrabalak.

Eura7 stworzyła również prosty i intuicyjny w obsłudze system zarządzania treścią (CMS) pozwalający na łatwe i szybkie aktualizowanie treści zamieszczanych na stronie Master Management Group.

Źródło: Eura7

www.eura7.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ringier Axel Springer kupuje udziały w No Fluff Jobs
Ringier Axel Springer Media AG kupił 44 procent udziałów w No Fluff Jobs i w ten sposób rozszerzył swoje portfolio serwisów z ogłoszeniami o najbardziej innowacyjny portal z ofertami pracy dla specjalistów z branży IT w Polsce
Lipcowy rekord oglądalności Food Network
16 lipca kanał Food Network odnotował najwyższy dzienny wynik oglądalności w historii stacji, osiągając udział 0,64 % SHR w grupie komercyjnej (16-49).
IAB Polska: Media społecznościowe głównym źródłem fake news
Internet jest najbardziej przydatnym kanałem komunikacji, choć przeciętnie wiarygodnym. Liderami wiarygodności są radio i prasa. Głównym źródłem nieprawdziwych informacji (fake news) są media społecznościowe. Takie i inne wnioski płyną z najnowszego raportu IAB Polska „Dezinformacja w sieci”, przeprowadzonego wśród internautów.
Youtube Ads Leaderboard za czerwiec 2018
Męskie Granie nie tylko z impetem powróciło do rankingu, ale także od miesiąca utrzymuje pierwszą pozycję w zestawieniu. Pozostałe miejsca na podium zajęło Maybelline z dwoma kolejnymi odcinkami instruktażowymi Make Up in the City. Czwarta pozycja to oryginalna kampania Zarządu Dróg Miejskich, której celem jest uzmysłowienie kierowcom, że powinni parkować minimum 10 metrów od...
Czołowe kanały spółki Kino Polska TV SA – Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Stopklatka TV i Zoom TV – dołączyły do oferty WP Pilot, jednej z najpopularniejszych w Polsce platform do odbioru telewizji online, z której korzysta już prawie 1,9 mln użytkowników.
 
sobota 21.07.2018, 145 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone