logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eura7 wzmacnia działania on-line prowadzone przez Grand Parade

  PR 10.07.2020, przeczytano 305 razy
ilustracja

Eura7 stworzyła nową odsłonę strony internetowej dla Grand Parade – centrum technologicznego firmy William Hill, jednej z najbardziej zaufanych marek na rynku bukmacherskim, przyciągającej miliony klientów z całego świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eura7-wzmacnia-dzialania-on-line-prowadzone-przez-grand-parade,387741,artykul.html

Grand Parade, prezentując swój profil biznesowy, informuje: Jako światowy lider branży bukmacherskiej, William Hill przetwarza ok. 500 zakładów na sekundę i setki terabajtów danych porównywalne z Amazon UK w najbardziej pracowity dzień roku. Aby to osiągnąć, skupiamy się na rozwoju systemów, które muszą być skalowane i niezawodne. Dlatego też w krakowskim oddziale będącym globalnym Tech Hub wciąż poszukujemy najlepszych talentów chcących tworzyć innowacyjne rozwiązania na przecięciu sportu i technologii.

Dlatego też klient postawił przed zespołem Eura7 konkretne wymagania. Nowa strona internetowa została ukierunkowana na wartości firmy, employer branding oraz benefity dotyczące współpracy. To jednak nie wszystko, jak wyjaśnia Account Executive Magdalena Konwent Eura7, odpowiedzialna za koordynację projektu:

- Ujednoliciliśmy wygląd witryny, nadając jej cel funkcjonalny. Do tego niezbędne było uporządkowanie menu nawigacyjnego oraz uproszczenie do minimum ścieżki klienta. Tym samym strona została nastawiona na spełnienie podstawowej funkcji, tj. wzrostu konwersji rekrutacyjnej.

Bartłomiej Dziedzic, Junior Project Manager Eura7, dodaje:

- Równie ważny był dla nas komfort pracy zespołu Grand Parade i użytkowników strony. Projektując nową wersję, skupiliśmy się na modułach edytowalnych, aby klient mógł w łatwy i szybki sposób dokonywać edycji treści i dodawać nowe elementy według własnych potrzeb. Dzięki temu może wykorzystać m.in. dużą liczbę multimediów, które posiada, ukazując atrakcyjność miejsca pracy, jakie oferuje.

ilustracjastrzałka

Źródło: Abanana

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Keypr dla Fundacji Sue Ryder
Fundacja Sue Ryder wybrała Agencję Public Relations keyPR do obsługi całościowych działań komunikacyjnych. Współpraca rozpoczęła się w lipcu 2020 i potrwa 12 miesięcy.
Electromobility Poland wprowadza markę Izera
28 lipca spółka ElectroMobility Poland SA zaprezentowała markę polskich samochodów elektrycznych Izera. Za komunikację PR projektu, materiały wizerunkowe oraz premierę online odpowiada konsorcjum składające się z 38 Content Communication oraz Don’t Worry. Autorem koncepcji marki, logo, hasła oraz identyfikacji wizualnej jest warszawskie biuro agencji strategiczno – brandingowej...
Znany dostawca i producent systemów reklamowych oraz stoisk targowych jest w trakcie przeprowadzki do nowej siedziby.
Kampania przekąsek i deserów My Natural Day od Dr. Oetkera
17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.
Rynek druku przekonuje się do atramentu
Jak wynika z raportu firmy konsultingowej Smithers, za pięć lat wartość polskiego rynku druku atramentowego może osiągnąć nawet miliard dolarów. – Przyszłość branży leży w urządzeniach atramentowych. W najbliższych latach dużym polem do rozwoju w tym segmencie pozostaną zwłaszcza biura – oceniają eksperci Canon Polska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764