logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eura7 wzmacnia działania on-line prowadzone przez Grand Parade

  PR 10.07.2020, przeczytano 916 razy
ilustracja

Eura7 stworzyła nową odsłonę strony internetowej dla Grand Parade – centrum technologicznego firmy William Hill, jednej z najbardziej zaufanych marek na rynku bukmacherskim, przyciągającej miliony klientów z całego świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eura7-wzmacnia-dzialania-on-line-prowadzone-przez-grand-parade,387741,artykul.html

Grand Parade, prezentując swój profil biznesowy, informuje: Jako światowy lider branży bukmacherskiej, William Hill przetwarza ok. 500 zakładów na sekundę i setki terabajtów danych porównywalne z Amazon UK w najbardziej pracowity dzień roku. Aby to osiągnąć, skupiamy się na rozwoju systemów, które muszą być skalowane i niezawodne. Dlatego też w krakowskim oddziale będącym globalnym Tech Hub wciąż poszukujemy najlepszych talentów chcących tworzyć innowacyjne rozwiązania na przecięciu sportu i technologii.

Dlatego też klient postawił przed zespołem Eura7 konkretne wymagania. Nowa strona internetowa została ukierunkowana na wartości firmy, employer branding oraz benefity dotyczące współpracy. To jednak nie wszystko, jak wyjaśnia Account Executive Magdalena Konwent Eura7, odpowiedzialna za koordynację projektu:

- Ujednoliciliśmy wygląd witryny, nadając jej cel funkcjonalny. Do tego niezbędne było uporządkowanie menu nawigacyjnego oraz uproszczenie do minimum ścieżki klienta. Tym samym strona została nastawiona na spełnienie podstawowej funkcji, tj. wzrostu konwersji rekrutacyjnej.

Bartłomiej Dziedzic, Junior Project Manager Eura7, dodaje:

- Równie ważny był dla nas komfort pracy zespołu Grand Parade i użytkowników strony. Projektując nową wersję, skupiliśmy się na modułach edytowalnych, aby klient mógł w łatwy i szybki sposób dokonywać edycji treści i dodawać nowe elementy według własnych potrzeb. Dzięki temu może wykorzystać m.in. dużą liczbę multimediów, które posiada, ukazując atrakcyjność miejsca pracy, jakie oferuje.

ilustracjastrzałka

Źródło: Abanana

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764