logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro 2020 w Wirtualnej Polsce

  PR 10.06.2021, przeczytano 267 razy
ilustracja

Wirtualna Polska przygotowała specjalną propozycję dla kibiców podczas Euro 2020. Mistrzostwa będą relacjonowane w serwisie WP SportoweFakty i w sportowej części o2.pl. Specjalny moduł pojawi się na Stronie Głównej WP. O zmaganiach piłkarzy będzie można też posłuchać w Open FM, a mecze oglądać za pośrednictwem aplikacji WP Pilot.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euro-2020-w-wirtualnej-polsce,391841,artykul.html

Wirtualna Polska przygotowała dla kibiców specjalny serwis dedykowany Euro 2020. Fani futbolu znajdą tam wszystko, co niezbędne podczas turnieju piłkarskiego: terminarze meczów, tabele, drabinkę turniejową, „centrum” reprezentacji Polski, komentarze ekspertów, materiały wideo oraz statystyki. Część zestawień będzie dla WP SportoweFakty przygotowywał znany serwis statystyczny SofaScore.

Specjalny serwis znajduje się pod adresem www.sportowefakty.wp.pl/euro-2020-2021

– W pracę przy obsłudze Euro 2020 będzie zaangażowanych blisko 100 osób. To dziennikarze, redaktorzy, reporterzy i wydawcy, stali współpracownicy, a także ludzie odpowiedzialni za produkcję wideo. Dla nas jako redakcji to kluczowy moment i sportowe święto – mówi Paweł Kapusta, redaktor naczelny WP SportoweFakty i wicenaczelny Wirtualnej Polski.

Redakcja przygotowała dla użytkowników specjalny program na żywo poświęcony turniejowi – „Prosto z Mistrzostw”. Prowadzącymi program będą Mateusz Skwierawski i Dariusz Tuzimek, a wśród ekspertów znajdzie się m.in. Radosław Majdan. W trakcie trwania programu odbywać się będą łączenia zarówno z bazą pobytową polskiej kadry, jak i miastami, które są gospodarzami Euro.

W bazie Polaków w Sopocie oraz w miastach gospodarzach polskich meczów (Petersburg i Sewilla) będzie pracować kilkanaście osób, m.in. reporterzy: Dariusz Faron i Grzegorz Wojnarowski.

– Zbliżające się Euro ma bardzo niestandardową formułę, bo odbywa się aż w 12 miastach Europy. My również postanowiliśmy dotrzeć z naszymi treściami sportowymi znacznie szerzej niż tylko w obrębie jednego, dwóch gospodarzy piłkarskiego kontentu. Wirtualna Polska w tym roku przygotowała aż 5 platform komunikacji z kibicem na Euro – mówi Michał Chabas, Head of Sport w Wirtualnej Polsce.

O wydarzeniach podczas Euro 2020 Wirtualna Polska planuje informować nie tylko w dedykowanym sportowi serwisie tematycznym. W Open FM powstanie specjalna stacja radiowa „Radio Euro”, gdzie można będzie posłuchać audycji i muzyki związanej z mistrzostwami. Dzięki aplikacji WP Pilot będzie można zobaczyć na żywo wszystkie mecze mistrzostw. Z kolei sportowe strony o2.pl dostarczą użytkownikom rozrywkowego, lifestylowego kontentu wokół imprezy.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764