logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro 2020 ze Sport.pl

  PR 08.06.2021, przeczytano 414 razy
ilustracja

Redakcja Sport.pl jest już gotowa na największe piłkarskie wydarzenie roku. Relacje i ekskluzywne materiały z Euro 2020 już od 11 czerwca br. w serwisie i na Gazeta.pl publikować będą m.in. korespondenci Paweł Wilkowicz, Bartłomiej Kubiak, Jakub Kręcidło i Dawid Szymczak. Czytelnicy Sport.pl i Gazeta.pl będą mogli też obejrzeć kilkadziesiąt programów wideo na żywo w ramach EuroSekcji oraz EuroSekcji Live.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euro-2020-ze-sport.pl,391805,artykul.html

- Rozproszone po całej Europie mistrzostwa to duże wyzwanie logistyczne dla wszystkich redakcji. W Sport.pl jesteśmy na nie gotowi. Nasi korespondenci pojawią się wszędzie tam, gdzie dzieje się coś ciekawego i wartego przekazania czytelnikom. Będą m.in. w Anglii, Hiszpanii, Rosji, a także oczywiście cały czas przy reprezentacji Polski. Będziemy na wszystkich meczach polskiej drużyny oraz innych spotkaniach naszej grupy, na fazie finałowej turnieju oraz innych hitowych pojedynkach Euro - mówi zastępca dyrektora Sport.pl Maciej Kucharski. - Nasi dziennikarze i korespondenci przygotują dla internautów m.in. analizy, wywiady, treści specjalistyczne i publicystyczne, a stacjonujący w Warszawie ponad dwudziestoosobowy newsroom zapewni pełną obsługę newsową turnieju - dodaje.

Sport.pl w czasie Euro 2020 mocno stawia na swoje produkcje wideo. Codziennie o godz. 10:00 na żywo realizowana będzie EuroSekcja, podczas której dziennikarze porozmawiają z zaproszonymi ekspertami (m.in. Michałem Listkiewiczem i Janem Muchą) o tym, co rozpala kibiców piłki nożnej. Będą też łączyć się z korespondentami, aby poznać kulisy tego, co najciekawsze oraz analizować i tłumaczyć zawiłości taktyczne. Dodatkowo, przed najważniejszymi meczami Euro 2020 i po nich (na pewno wokół każdego meczu reprezentacji Polski), redakcja zaprosi wszystkich na EuroSekcję Live, w czasie której na gorąco będzie komentować to, co się dzieje na turnieju.

- Siłą programów Sport.pl są ich żywa formuła oraz szerokie grono prowadzących. Paweł Wilkowicz, Dominik Wardzichowski, Konrad Ferszter, Piotr Majchrzak, Dawid Szymczak, Jakub Kręcidło i Antoni Partum gwarantują najwyższy poziom naszych programów - podsumowuje Kucharski.

Oprócz programów wideo Sport.pl przygotował cykl reportażów Dawida Szymczaka "Ojcowie Sukcesu", który od 8 czerwca będzie publikowany codziennie rano na Sport.pl i Gazeta.pl. "Ojcowie sukcesu" to cykl, w którym w związku z Euro 2020 na Sport.pl redakcja opisuje gwiazdy reprezentacji Polski oczami ludzi, którzy towarzyszą im od lat: rodziców, żon, rodzeństwa, przyjaciół. Pokazuje ich od codziennej strony, opowiada o drodze do sukcesu - o tym, czego w meczu nie widać, a jest dla nich najważniejsze. W pierwszym odcinku Sport.pl przedstawił Kamila Glika oczami jego żony Marty. Kolejne części cyklu będą dotyczyć m.in. Roberta Lewandowskiego, Piotra Zielińskiego, Wojciecha Szczęsnego czy Jana Bednarka.

Sport.pl będzie obsługiwał Euro 2020, wykorzystując do tego zarówno stronę główną Sport.pl i Gazeta.pl, media społecznościowe, w tym profil Sport.pl na Facebooku z milionem fanów, jak i aplikacje Sport.pl LIVE oraz Football LIVE.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764