logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro Effies Awards: Huawei bezkonkurencyjny w kategorii IT/ Telco

  PR 30.10.2017, przeczytano 695 razy
ilustracjastrzałka

Srebrna statuetka w konkursie EACA Euro Effies Awards i wyróżnienie w polskiej edycji tego konkursu dla Huawei za kampanię świąteczną #BePresent. W europejskiej edycji konkursu, firma Huawei okazała się być jedyną firmą wyróżnioną w kategorii IT/Telco. Kampania #BePresent została doceniona za kreatywny sposób budowania i umacniania więzi między marką a konsumentem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euro-effies-awards%3A-huawei-bezkonkurencyjny-w-kategorii-it--telco,34305,artykul.html

Kampania #BePresent zachęcała konsumentów do wyłączenia swoich smartfonów podczas Świąt Bożego Narodzenia, podkreślając jak ważne są relacje międzyludzkie w tym wyjątkowym okresie.

- Bardzo się cieszę, że praca, którą nasz zespół z regionu Europy Środkowej i krajów Nordyckich włożył w kreację działań promocyjnych została doceniona przez ekspertów. Huawei jako pierwszy producent smartfonów inspirował klientów do „odłożenia ich na bok”, skoncentrowaniu się na najbliższych i przeżywaniu wyjątkowych, świątecznych spotkań – powiedział Tony Rong wiceprezes Huawei CBG na region Europy Środkowej i krajów Nordyckich.

W działania promocyjne zaangażowali się m. in. Joanna Krupa i Robert Lewandowski. #BePresent była obecna również w TV poprzez emisję spotów reklamowych, dodatkowo kampania została wsparta aktywacjami cyfrowymi oraz  ATL. Jednym z jej elementów było również otwarcie pop up store’u Huawei Perfect Present.

- Z radością dołączam do firmy, w której żyłach płynie krew marketera i która ogromną atencję przywiązuje do marki. Huawei zdobywa Effie – najbardziej prestiżową nagrodę marketingową i jestem bardzo dumna z sukcesu moich kolegów. Święta Bożego Narodzenia to bardzo wymagający okres dla marketera, który musi wyróżnić się oryginalnym przekazem trafiającym w serce konsumentów. Odnieśliśmy podwójny sukces – kampania wzbudziła zachwyt nie tylko Jury konkursów, ale też wywołała pozytywne emocje wśród naszych klientów. Wierzę, że przed nami są kolejne zwycięstwa i projekty, które sprawią, że jeszcze większe rzesze konsumetów pokochają markę Huawei – powiedziała Dorota Natalia Haller, Marketing, Communications and Digital Director Huawei Polska.

- W okresie przedświątecznym intensywność reklam wzrasta bardzo znacząco, a większość z nich ma charakter czysto sprzedażowy, często brakuje w nich ciepła i emocji. Chcieliśmy zaproponować zupełnie inną, inspirującą i angażującą komunikację, którą dodatkowo wzmocnił udział Roberta Lewandowskiego, ambasadora marki. Nasz przekaz podchwycili Instagramowi influencerzy, dzięki czemu hashtag #BePresent zaczął żyć w Internecie, a kampania dotarła do ogromnej grupy konsumentów – powiedział Darek Słomka, Digital Marketing Manager Huawei Polska.

Kampania Huawei #BePresent została zrealizowana w regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz w krajach nordyckich.

Źródło: Huawei

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764