Srebrna statuetka w konkursie EACA Euro Effies Awards i wyróżnienie w polskiej edycji tego konkursu dla Huawei za kampanię świąteczną #BePresent. W europejskiej edycji konkursu, firma Huawei okazała się być jedyną firmą wyróżnioną w kategorii IT/Telco. Kampania #BePresent została doceniona za kreatywny sposób budowania i umacniania więzi między marką a konsumentem.
Kampania #BePresent zachęcała konsumentów do wyłączenia swoich smartfonów podczas Świąt Bożego Narodzenia, podkreślając jak ważne są relacje międzyludzkie w tym wyjątkowym okresie.
- Bardzo się cieszę, że praca, którą nasz zespół z regionu Europy Środkowej i krajów Nordyckich włożył w kreację działań promocyjnych została doceniona przez ekspertów. Huawei jako pierwszy producent smartfonów inspirował klientów do „odłożenia ich na bok”, skoncentrowaniu się na najbliższych i przeżywaniu wyjątkowych, świątecznych spotkań – powiedział Tony Rong wiceprezes Huawei CBG na region Europy Środkowej i krajów Nordyckich.
W działania promocyjne zaangażowali się m. in. Joanna Krupa i Robert Lewandowski. #BePresent była obecna również w TV poprzez emisję spotów reklamowych, dodatkowo kampania została wsparta aktywacjami cyfrowymi oraz ATL. Jednym z jej elementów było również otwarcie pop up store’u Huawei Perfect Present.
- Z radością dołączam do firmy, w której żyłach płynie krew marketera i która ogromną atencję przywiązuje do marki. Huawei zdobywa Effie – najbardziej prestiżową nagrodę marketingową i jestem bardzo dumna z sukcesu moich kolegów. Święta Bożego Narodzenia to bardzo wymagający okres dla marketera, który musi wyróżnić się oryginalnym przekazem trafiającym w serce konsumentów. Odnieśliśmy podwójny sukces – kampania wzbudziła zachwyt nie tylko Jury konkursów, ale też wywołała pozytywne emocje wśród naszych klientów. Wierzę, że przed nami są kolejne zwycięstwa i projekty, które sprawią, że jeszcze większe rzesze konsumetów pokochają markę Huawei – powiedziała Dorota Natalia Haller, Marketing, Communications and Digital Director Huawei Polska.
- W okresie przedświątecznym intensywność reklam wzrasta bardzo znacząco, a większość z nich ma charakter czysto sprzedażowy, często brakuje w nich ciepła i emocji. Chcieliśmy zaproponować zupełnie inną, inspirującą i angażującą komunikację, którą dodatkowo wzmocnił udział Roberta Lewandowskiego, ambasadora marki. Nasz przekaz podchwycili Instagramowi influencerzy, dzięki czemu hashtag #BePresent zaczął żyć w Internecie, a kampania dotarła do ogromnej grupy konsumentów – powiedział Darek Słomka, Digital Marketing Manager Huawei Polska.
Kampania Huawei #BePresent została zrealizowana w regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz w krajach nordyckich.
Źródło: Huawei