logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro Effies Awards: Huawei bezkonkurencyjny w kategorii IT/ Telco

  PR 30.10.2017, przeczytano 694 razy
ilustracjastrzałka

Srebrna statuetka w konkursie EACA Euro Effies Awards i wyróżnienie w polskiej edycji tego konkursu dla Huawei za kampanię świąteczną #BePresent. W europejskiej edycji konkursu, firma Huawei okazała się być jedyną firmą wyróżnioną w kategorii IT/Telco. Kampania #BePresent została doceniona za kreatywny sposób budowania i umacniania więzi między marką a konsumentem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euro-effies-awards%3A-huawei-bezkonkurencyjny-w-kategorii-it--telco,34305,artykul.html

Kampania #BePresent zachęcała konsumentów do wyłączenia swoich smartfonów podczas Świąt Bożego Narodzenia, podkreślając jak ważne są relacje międzyludzkie w tym wyjątkowym okresie.

- Bardzo się cieszę, że praca, którą nasz zespół z regionu Europy Środkowej i krajów Nordyckich włożył w kreację działań promocyjnych została doceniona przez ekspertów. Huawei jako pierwszy producent smartfonów inspirował klientów do „odłożenia ich na bok”, skoncentrowaniu się na najbliższych i przeżywaniu wyjątkowych, świątecznych spotkań – powiedział Tony Rong wiceprezes Huawei CBG na region Europy Środkowej i krajów Nordyckich.

W działania promocyjne zaangażowali się m. in. Joanna Krupa i Robert Lewandowski. #BePresent była obecna również w TV poprzez emisję spotów reklamowych, dodatkowo kampania została wsparta aktywacjami cyfrowymi oraz  ATL. Jednym z jej elementów było również otwarcie pop up store’u Huawei Perfect Present.

- Z radością dołączam do firmy, w której żyłach płynie krew marketera i która ogromną atencję przywiązuje do marki. Huawei zdobywa Effie – najbardziej prestiżową nagrodę marketingową i jestem bardzo dumna z sukcesu moich kolegów. Święta Bożego Narodzenia to bardzo wymagający okres dla marketera, który musi wyróżnić się oryginalnym przekazem trafiającym w serce konsumentów. Odnieśliśmy podwójny sukces – kampania wzbudziła zachwyt nie tylko Jury konkursów, ale też wywołała pozytywne emocje wśród naszych klientów. Wierzę, że przed nami są kolejne zwycięstwa i projekty, które sprawią, że jeszcze większe rzesze konsumetów pokochają markę Huawei – powiedziała Dorota Natalia Haller, Marketing, Communications and Digital Director Huawei Polska.

- W okresie przedświątecznym intensywność reklam wzrasta bardzo znacząco, a większość z nich ma charakter czysto sprzedażowy, często brakuje w nich ciepła i emocji. Chcieliśmy zaproponować zupełnie inną, inspirującą i angażującą komunikację, którą dodatkowo wzmocnił udział Roberta Lewandowskiego, ambasadora marki. Nasz przekaz podchwycili Instagramowi influencerzy, dzięki czemu hashtag #BePresent zaczął żyć w Internecie, a kampania dotarła do ogromnej grupy konsumentów – powiedział Darek Słomka, Digital Marketing Manager Huawei Polska.

Kampania Huawei #BePresent została zrealizowana w regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz w krajach nordyckich.

Źródło: Huawei

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764