logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro Effies Awards: Huawei bezkonkurencyjny w kategorii IT/ Telco

  PR 30.10.2017, przeczytano 588 razy
ilustracjastrzałka

Srebrna statuetka w konkursie EACA Euro Effies Awards i wyróżnienie w polskiej edycji tego konkursu dla Huawei za kampanię świąteczną #BePresent. W europejskiej edycji konkursu, firma Huawei okazała się być jedyną firmą wyróżnioną w kategorii IT/Telco. Kampania #BePresent została doceniona za kreatywny sposób budowania i umacniania więzi między marką a konsumentem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euro-effies-awards%3A-huawei-bezkonkurencyjny-w-kategorii-it--telco,34305,artykul.html

Kampania #BePresent zachęcała konsumentów do wyłączenia swoich smartfonów podczas Świąt Bożego Narodzenia, podkreślając jak ważne są relacje międzyludzkie w tym wyjątkowym okresie.

- Bardzo się cieszę, że praca, którą nasz zespół z regionu Europy Środkowej i krajów Nordyckich włożył w kreację działań promocyjnych została doceniona przez ekspertów. Huawei jako pierwszy producent smartfonów inspirował klientów do „odłożenia ich na bok”, skoncentrowaniu się na najbliższych i przeżywaniu wyjątkowych, świątecznych spotkań – powiedział Tony Rong wiceprezes Huawei CBG na region Europy Środkowej i krajów Nordyckich.

W działania promocyjne zaangażowali się m. in. Joanna Krupa i Robert Lewandowski. #BePresent była obecna również w TV poprzez emisję spotów reklamowych, dodatkowo kampania została wsparta aktywacjami cyfrowymi oraz  ATL. Jednym z jej elementów było również otwarcie pop up store’u Huawei Perfect Present.

- Z radością dołączam do firmy, w której żyłach płynie krew marketera i która ogromną atencję przywiązuje do marki. Huawei zdobywa Effie – najbardziej prestiżową nagrodę marketingową i jestem bardzo dumna z sukcesu moich kolegów. Święta Bożego Narodzenia to bardzo wymagający okres dla marketera, który musi wyróżnić się oryginalnym przekazem trafiającym w serce konsumentów. Odnieśliśmy podwójny sukces – kampania wzbudziła zachwyt nie tylko Jury konkursów, ale też wywołała pozytywne emocje wśród naszych klientów. Wierzę, że przed nami są kolejne zwycięstwa i projekty, które sprawią, że jeszcze większe rzesze konsumetów pokochają markę Huawei – powiedziała Dorota Natalia Haller, Marketing, Communications and Digital Director Huawei Polska.

- W okresie przedświątecznym intensywność reklam wzrasta bardzo znacząco, a większość z nich ma charakter czysto sprzedażowy, często brakuje w nich ciepła i emocji. Chcieliśmy zaproponować zupełnie inną, inspirującą i angażującą komunikację, którą dodatkowo wzmocnił udział Roberta Lewandowskiego, ambasadora marki. Nasz przekaz podchwycili Instagramowi influencerzy, dzięki czemu hashtag #BePresent zaczął żyć w Internecie, a kampania dotarła do ogromnej grupy konsumentów – powiedział Darek Słomka, Digital Marketing Manager Huawei Polska.

Kampania Huawei #BePresent została zrealizowana w regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz w krajach nordyckich.

Źródło: Huawei

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitor graficzny Eizo Coloredge CS2400S
EIZO wprowadza do sprzedaży 24.1” monitor graficzny nowej generacji ze złączem USB-C
Doubleverify likwiduje pierwszy wielkoskalowy schemat oszustw dotyczących emitowania reklam na platformach audio
DoubleVerify, wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła właśnie odkrycie „BeatSting”, pierwszego wielkoskalowego schematu oszustw związanego z emisją reklam w zasobach reklamowych audio. Od czasu, gdy laboratorium DV Fraud Lab po raz pierwszy zidentyfikowało tę rodzinę oszustw w 2019 roku, szacuje się, że reklamodawcom ukradziono w...
Agencja Red8 wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
Durex wchodzi w świat gamingu i oferuje sekspozytywne poradnictwo na Discordzie
Marka poszerza swoje działania edukacyjne związane z promowaniem bezpieczniejszego i bardziej odpowiedzialnego seksu, sięgając po kolejne kanały komunikacji z młodymi odbiorcami. Tym razem chce dotrzeć do społeczności gamingowej, która jest obecna na cieszącej się rosnącą popularnością platformie Discord.
Oreo prezentuje limitowaną edycję ciastek przygotowaną we współpracy z Xboxem
Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami tego giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764