logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro-Reklama: przegląd wydarzeń

  PR 25.04.2006, przeczytano 1392 razy

Najnowsze trendy w sektorze upominków i gadżetów reklamowych, nowoczesne technologie z zakresu druku wielkoformatowego oraz poligrafii reklamowej, a także maszyny i urządzenia do produkcji reklam – tak kompleksowa oferta czeka na uczestników XV Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych, które odbywają się w Poznaniu w dniach 24-27 kwietnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euro-reklama%3A-przeglad-wydarzen,3862,artykul.html

Rekordowe liczby
Targi Euro-Reklama 2006 zgromadzą ponad 250 firm z 11 krajów., które zaprezentują ofertę na łącznej powierzchni 10 000 m2, co oznacza wzrost o 15% w stosunku do roku ubiegłego. Oprócz polskich wystawców w targach uczestniczyć będą firmy z: Białorusi, Czech, Hiszpanii, Holandii, Niemiec, Słowacji, Wielkiej Brytanii i Włoch, a także ze Sri Lanki.
Firmy obecne na targach zaprezentują możliwości wykorzystania reklamy w każdym formacie: od drobnych gadżetów poprzez systemy wystawiennicze aż do wielometrowych billboardów. Równie bogata będzie oferta producentów, importerów i dystrybutorów maszyn i urządzeń do produkcji reklam. Także branża poligraficzna silnie zaakcentuje swoją obecność. Niewątpliwą atrakcją dla uczestników targów będzie wyjątkowo bogaty program wydarzeń przygotowanych przez Międzynarodowe Targi Poznańskie w ścisłej współpracy z partnerami branżowymi.


Formuła zamknięta
W opinii specjalistów atutem Euro-Reklamy jest jej zamknięta formuła, co oznacza, że wstęp możliwy jest tylko po wcześniejszej rejestracji. To sprawia, że krąg zwiedzających (w zeszłym roku 13 000 profesjonalistów) zostaje ograniczony tylko do osób rzeczywiście z branżą związanych. Takie rozwiązanie ułatwia wystawcom precyzyjne dotarcie z ofertą do właściwego klienta. Ponadto, w przeciwieństwie do pozostałych targów reklamowych organizowanych w kraju, wśród zwiedzających są nie tylko agencje warszawskie, ale też przedstawiciele działów marketingu i PR firm należących do różnych branż i pochodzących z całej Polski, a także z zagranicy (zwłaszcza zachodniej).


Platforma wymiany doświadczeń i wiedzy: konferencje, pokazy, warsztaty
Targi Euro-Reklama to dobra okazja do kompleksowego rozpoznania najaktualniejszych trendów, oferty konkurencji, podtrzymania osobistych kontaktów z klientami i kooperantami, bezpośredniej konfrontacji z ich oczekiwaniami oraz wzmocnienia wzajemnego zaufania. Liczne seminaria i warsztaty zapewne ułatwią wzajemną komunikację. Program wydarzeń towarzyszących tegorocznej Euro-Reklamie – organizowanych we współpracy ze specjalistycznymi stowarzyszeniami oraz objętych patronatami najważniejszych redakcji prasowych i internetowych portali branżowych - zapowiada się niezwykle ciekawie.

Polskie Stowarzyszenie Sitodruku i Druku Cyfrowego organizuje międzynarodową konferencję „Sitodruk i druk cyfrowy – razem czy osobno?”, której celem jest przedstawienie najnowszych kierunków rozwoju, możliwości równoległego wykorzystywania obu technologii oraz wzajemnego ich uzupełniania się. Wśród prelegentów będą między innymi przedstawiciele organizacji FESPA (Federation of European Screen Printers Associations).

Wydawca miesięcznika „Świat Druku” oraz nowego dwumiesięcznika „Pro-KREACJA” zaprosi uczestników targów na warsztaty poświęcone reklamie w wielkim formacie. Podczas dwudniowego spotkania odbywającego się pod hasłem „Jakość i efektywność - nowe rozwiązania, nowe materiały” omówione zostaną zarówno zagadnienia ogólne (materiały stosowane w reklamie zewnętrznej, łączenie technik drukarskich), jak i te bardziej wyspecjalizowane (m.in.: pomiary spektrodensytometryczne makrorastrów, różne zastosowania technologii termotransferu i sublimacji , nowe możliwości farb posterowych).

Magazyn „Outdoor Media” zachęci wszystkich zainteresowanych do głębszego zapoznania się ze zjawiskiem reklamy zewnętrznej, która nie tylko zdobywa w Polsce popularność na skalę porównywalną z tą, którą możemy obserwować w krajach zachodnich, ale która – zdaniem analityków – w najbliższych latach zdominuje rynek reklamy w ogóle. Podczas konferencji „Siła outdooru” omówione zostaną wybrane case studies, a także metody planowania tego rodzaju kampanii oraz rozwiązania w zakresie druku cyfrowego.

Kolejne obecne na Euro-Reklamie wydawnictwo – Marketing w Praktyce – postanowiło uczcić swoje dziesięciolecie konferencją „W stronę sukcesu”. Jej uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z najaktualniejszym raportem na temat branży BTL w Polsce, a także dowiedzieć się, na czym polega marketing mobilny oraz jak wykorzystać monitoring mediów w badaniach nad marką.

Przedsiębiorstwo Guma-Test w ramach konferencji „Balony jako nośniki reklamy”, w której udział zapowiedzieli przedstawiciele działów marketingu dużych firm krajowych oraz agencji reklamowych, zaprezentuje możliwości wykorzystania balonów cieplnych i gazowych w celach reklamowych podczas imprez masowych (zawody sportowe, festyny, koncerty na świeżym powietrzu, targi branżowe etc.), a także najciekawsze przykłady reklamy w kraju i na świecie z wykorzystaniem balonów tradycyjnych i kształtowych. Wyłącznym patronem medialnym wydarzenia jest magazyn lotniczy „Skrzydlata Polska”.


Barwną atrakcję przygotowała również redakcja magazynu „Visual Communication”. W pawilonie 3 zorganizuje serię pokazów profesjonalnego oklejania samochodów osobowych i dostawczych.

Nie zabraknie spotkania dedykowanego zagadnieniu „Fotografia w przemyśle reklamowym”. Włodzimierz Mildner (POLFOTO) omówi sposoby prezentacji produktu z wykorzystaniem fotografii, a także poprowadzi pokaz praktyczny z wykorzystaniem oświetlenia błyskowego i ciągłego.


Panele dyskusyjne
Podczas targów Euro-Reklama 2006 dyskusji poddane zostaną nie tylko najnowsze rozwiązania technologiczne i kreacyjne, ale również problemy, z którymi w codziennej praktyce spotykają się przedstawiciele branży. Jednym z nich jest ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych, a dokładniej: zapis z art. 23 ust 1 pkt 23, który brzmi: "Nie uważa się za koszty uzyskania przychodów kosztów reprezentacji i reklamy w części przekraczającej 0,25% przychodu, chyba że reklama jest prowadzona w środkach masowego przekazu lub publicznie w inny sposób". – Taka formuła ogranicza naszą działalność gospodarczą i możliwości rozwoju – narzekają producenci, importerzy i dystrybutorzy gadżetów i upominków reklamowych.
Przedsiębiorcy wskazują dwie negatywne konsekwencje takiego układu. Po pierwsze, podkreślają fakt, że właściciele takich nośników reklamy jak prasa czy telewizja mogą czerpać wymierne korzyści finansowe bez żadnych utrudnień, zaś ograniczono takie możliwości przedsiębiorcom świadczącym inne rodzaje usług reklamowych. Ponadto, ograniczono też prawo przedsiębiorców do swobodnego decydowania o tym, w jaki sposób chcą reklamować swoje towary i usługi - argumentują.
Podczas targów Euro-Reklama kontynuowana będzie akcja „Inicjatywa 0,25%”, której pomysłodawcą jest Business Media Group. Prowadzone dyskusje mają doprowadzić do ustalenia wachlarza propozycji rozwiązań niekorzystnej sytuacji.


Ekspozycje specjalne
W ramach bogatej oferty targów Euro-Reklama wydzielone zostaną specjalne ekspozycje tematyczne. Nowością będzie Miasteczko Reklamy (pawilon 3A) zorganizowane we współpracy z Business Media Group. - ADVERTISING CITY to miejsce, w którym można będzie zamówić wszelkie gadżety reklamowe. Miejsce, w którym agencje reklamowe będą dobrze poinformowane o najlepszych rynkowych nowościach. Miejsce, w których walczy się o zmianę krzywdzących polską branżę przepisów podatkowych. Miejsce z gadżetowymi sklepami, kawiarnią, salonem prasowym, Akademią Reklamy. To niewątpliwie najbardziej pionierskie wydarzenie branży BTL w bieżącym roku - przekonuje Robert Załupski, General Manager BMG i autor projektu.


Kolejna wystawa specjalna - Miasteczko Drukarń (pawilon 3) - zaprezentuje możliwości eksportu i umożliwi promocję polskich usług reklamowo-poligraficznych w zakresie druku wielkoformatowego. Współorganizatorem tego przedsięwzięcia jest PrintinPoland.com (internetowy portal typu B2B przeznaczony dla drukarń z Polski i zleceniodawców usług poligraficznych z całego świata) oraz magazyn Outdoor Media, który objął Patronat na Miasteczkiem.

Uwagę zwiedzających przyciągnie też zapewne DisplayShow, czyli pokaz eksponatów zgłoszonych do odbywającego się po raz pierwszy w Polsce międzynarodowego konkursu dla branży POS SuperstarPoland.


Nowości na targach
Wielu wystawców traktuje Euro-Reklamę jako najlepsze miejsce do przedstawienia po raz pierwszy produktów i rozwiązań dopiero wprowadzanych na rynek. W tym roku podczas targów zostanie zaprezentowanych aż 50 branżowych nowości; ich rozpoznanie ułatwi specjalne oznakowanie stoisk. Promowane będą między innymi: nowe modele drukarek i ploterów oraz innowacyjne systemy poligraficzne. Zainteresowanie wzbudzą także - z roku na rok coraz bardziej niekonwencjonalne – gadżety i upominki. Ponadto, specjalistyczne wydawnictwa zaprezentują dwa nowe magazyny branżowe.


Zwiedzanie
Targi Euro-Reklama 2006 można zwiedzać w dniach od 24 do 27 kwietnia 2006, w godzinach od 9.00 do 17.00.

Ceny biletów wstępu
20 PLN (po wcześniejszej rejestracji)

Źródło: MTP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764