logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro-Reklama - lista laureatów nagród MTP

   14.03.2008, przeczytano 1586 razy
ilustracjastrzałka
Nagrodzone stoisko POL-TV MULTIMEDIA

Pierwszy dzień targów zakończył się wieczorem branżowym, na którym wręczone zostały nagrody dla wystawców Międzynarodowych Targów Poznańskich - Złote Medale MTP dla najlepszych produktów oraz nagrody Acanthus Aureus za najlepiej przygotowane ekspozycje targowe. Niespodzianką wieczoru był koncert Michała Milowicza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euro-reklama---lista-laureatow-nagrod-mtp,6953,artykul.html

Ploter płaski UV - Océ Arizona 250GT
Oc é N.V.
Zgłaszający: Océ Poland Ltd Sp. z o.o., Warszawa

System zliczania spojrzeń na reklamę iCAPTURE TM
TruMedia Ltd, Izrael
Zgłaszający POL-TV Multimedia Sp. z o.o., Opole

Plotery FEI YEUNG SERII S
Modele FY 3206S i FY 1806 S
Universal Digital Technology Equipment LTD, Chiny
Zgłaszający: PLOTSERWIS M. Janicki i Wspólnicy Sp.j., Opole

Materiał ekologiczny SMART IKONOS SMM 310 G
ATRIUM CENTRUM PLOTEROWE Sp. z o.o., Opole

Ploter laserowy EUROLASER M-1200 W
EUROLASER GmbH, Niemcy
Zgłaszający: Printy Poland Colop Polska Sp. z o.o., Bytom


NAGRODY ACANTHUS AUREUS

ALMA TREND Sp. z o.o. ,Katowice
Pawilon 3 stoisko 35
Projekt: Agnieszka Noworzyń, ALMA TREND Sp. z o.o.
Firma wykonująca stoisko: PUH HELMEX

POL-TV MULTIMEDIA Sp. z o.o. , Opole
Pawilon 3 stoisko 40A
Projekt: POL-TV MULTIMEDIA Sp. z o.o.
Firma wykonująca stoisko: POL­-TV MULTIMEDIA Sp. z o.o.

EUROPEAN MEDIA GROUP Sp. z o.o. ,Poznań
Pawilon 3 stoisko 44
Projekt: EUROPEAN MEDIA GROUP Sp. z o.o.
Firma wykonująca stoisko: EUROPEAN MEDIA GROUP Sp. z o.o. we współpracy z podwystawcami

Źródło: MTP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764