logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro-Reklama 2007 w dwóch odsłonach

   03.08.2006, przeczytano 983 razy

Organizatorzy targów Euro-Reklama przedstawili informacje o zmianie formuły targów. Zgodnie z sugestiami przedstawicieli branży reklamowej targi będą miały od 2007 roku dwie odsłony: wiosenną OUTDOOR EXPO oraz jesienną GIFT EXPO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euro-reklama-2007-w-dwoch-odslonach,4290,artykul.html

Pierwsza, wiosenna – Euro-Reklama OUTDOOR EXPO – jest organizowana z myślą o profesjonalistach zajmujących się:

  • produkcją, importem i dystrybucją materiałów i urządzeń do produkcji reklam,
  • poligrafią reklamową,
  • outdoorem,
    a także szeroko rozumianą komunikacją wizualną.

    Euro-Reklama OUTDOOR EXPO odbędzie się równolegle do targów Poligrafia (27-30 marca 2007).

    Druga, jesienna edycja - Euro-Reklama GIFT EXPO – jest skierowana do

  • producentów, importerów, dystrybutorów upominków reklamowych,
  • agencji reklamowych,
  • branży POS (promocja punktów sprzedaży, displaye, etc.),
  • branży fotografii reklamowej.

    Termin targów (4-6 września 2007) sprawia, że będą one okazją do prezentacji najnowszych trendów w dziedzinie upominków świątecznych. W 2007 roku dodatkowy nacisk zostanie położony na ekspozycję oferty branży zabawkarskiej.

    W minionej edycji targów Euro-Reklama udział wzięło ponad 250 firm z 10 krajów, a łączna powierzchnia ekspozycyjna zajęła 10 000 m2. Tereny targowe odwiedziło 20 000 gości (przy zachowaniu formuły zamkniętej targów, która umożliwia wstęp tylko zarejestrowanym specjalistom). Targom towarzyszą im liczne konferencje, pokazy i warsztaty specjalistyczne.

    Źródło: MTP

  • REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
    Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
    SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
    Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
    Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
    Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
    Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
    Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
    Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
    Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764