Organizatorzy targów Euro-Reklama przedstawili informacje o zmianie formuły targów. Zgodnie z sugestiami przedstawicieli branży reklamowej targi będą miały od 2007 roku dwie odsłony: wiosenną OUTDOOR EXPO oraz jesienną GIFT EXPO.
Pierwsza, wiosenna – Euro-Reklama OUTDOOR EXPO – jest organizowana z myślą o profesjonalistach zajmujących się:
a także szeroko rozumianą komunikacją wizualną.
Euro-Reklama OUTDOOR EXPO odbędzie się równolegle do targów Poligrafia (27-30 marca 2007).
Druga, jesienna edycja - Euro-Reklama GIFT EXPO – jest skierowana do
Termin targów (4-6 września 2007) sprawia, że będą one okazją do prezentacji najnowszych trendów w dziedzinie upominków świątecznych. W 2007 roku dodatkowy nacisk zostanie położony na ekspozycję oferty branży zabawkarskiej.
W minionej edycji targów Euro-Reklama udział wzięło ponad 250 firm z 10 krajów, a łączna powierzchnia ekspozycyjna zajęła 10 000 m2. Tereny targowe odwiedziło 20 000 gości (przy zachowaniu formuły zamkniętej targów, która umożliwia wstęp tylko zarejestrowanym specjalistom). Targom towarzyszą im liczne konferencje, pokazy i warsztaty specjalistyczne.
Źródło: MTP