logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro-Reklama 2012: miej oko na Poznań

   16.03.2012, przeczytano 2974 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 27-29 marca w Poznaniu odbędą się targi dla profesjonalistów poszukujących pomysłów na na nowe formy reklamy. Wydarzeniu będą towarzyszyć warsztaty „Druk cyfrowy od A do Z” oraz „Car Wrap Championship” - mistrzostwa w aplikacjach samochodowych. Jak co roku targi będą okazją do przyjrzenia się nowościom produktowym i technologicznym na rynku out-of-home media oraz w branży nośników i artykułów reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euro-reklama-2012%3A-miej-oko-na-poznan,14999,artykul.html

Ekspozycja targowa została podzielona na dwa salony tematyczne.

Salon Visual Expo skupi firmy oferujące artykuły promocyjne i reklamowe, POS, usługi reklamowe, maszyny i materiały do produkcji reklam oraz nośniki reklamowe.
W salonie Digital Printing Expo zobaczymy ofertę związaną z reklamową poligrafią: druk wielko- i małoformatowy, urządzenia do uszlachetniania druku, materiały i akcesoria eksploatacyjne i firmy oferujące usługi poligraficzne.

– Targi dają doskonałą szansę na nawiązanie biznesowych relacji face-to-face. Takich kontaktów dzisiaj, przy pełnej swobodzie komunikacyjnej, paradoksalnie mamy coraz mniej. Dlatego są tak cenne – mówi Piotr Kamiński, dyrektor targów. – Z punktu widzenia firm prezentujących się na targach jest podobnie. Internet nie jest w stanie zastąpić bezpośredniej prezentacji produktowej, nie da tak zdecydowanej korelacji produktu z marką firmy, a to przecież główny cel marketingu i promocji – dodaje.

Bitwa na folie

Już po raz trzeci na targach EURO-REKLAMA odbędzie się Car Wrap Championship – czyli mistrzostwa w aplikacjach samochodowych, organizowane przez European Media Group – wydawcę miesięcznika Visual Communication i MTP. To jedyny tego rodzaju projekt w Polsce – łączący funkcje pokazowe, promocyjne i edukacyjne. Zawody będą rozgrywane według sprawdzonej już formuły, w trzech kategoriach: klejenie materiałami własnymi, dostarczonymi oraz Freestyle.

Wszystko, co chcielibyście wiedzie o druku cyfrowym…

Pierwszego i drugiego dnia targów redakcja Świata Druku wspólnie z MTP organizuje warsztatyDruk cyfrowy od A do Z”. Podczas warsztatów specjaliści dostarczający urządzenia, materiały, oprogramowanie do druku cyfrowego, przedstawiciele drukarń i agencji reklamowych, a także ich klienci będą mogli wspólnie zastanowić się nad problemami, które napotykają w swojej pracy. Tematyka warsztatów obejmie zarówno druk mało-, jak i wielkoformatowy, w ich wszelkich odmianach: drukowanie folderów i broszur, katalogów, ulotek, plakatów i banerów, opakowań i etykiet, kopert, materiałów POS, folii do oklejania aut, druk na tekstyliach i artykułach promocyjnych. Sporo miejsca zajmie temat personalizacji druków, która pozwala znacznie zwiększyć skuteczność przekazu marketingowego i reklamowego.

Znamy już tegorocznych zdobywców Złotego medalu MTP!

Wśród nagrodzonych znalazły się produkty: drukarka Azon Dts White (Azon, Chorwacja), zestaw do zadruku poliestrów i papierów termo transferowych serii UD-LB wraz z Calandrem 1800 do utrwalania atramentu na materiałach (Universal Digital Technology Equipment Ltd.), grupa drukarek wielkoformatowych FY (Universal Digital Technology Equipment Ltd.), ledoramy (Sako-Expo TechTextilplast Henryk Sakowski), Drukomat.pl (Colours Factory).
Trwa głosowanie na wybór konsumentów: przed targami poprzez stronę internetową www.zlotymedal.mtp.pl, podczas targów – w Strefie Mistrzów.

Signs.pl jest jednym z patronów medialnych targów.

Źródło: MTP

www.euro-reklama.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jarosław Łuczka Product Ownerem w Adquery
Do zespołu platformy technologicznej adQuery, oferującej kompleksowe rozwiązania z zakresu kampanii digital, dołączył Jarosław Łuczka. Jako Product Owner odpowiada za rozwój technologii w zakresie nowych funkcjonalności, komunikację oraz rozbudowę oferty produktowej firmy.
Nikon: uniwersalny superzoom Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR
Nikon wprowadza do sprzedaży nowy obiektyw zmiennoogniskowy z serii Z – NIKKOR Z 28-400mm f/4-8 VR. Dzięki kompaktowym wymiarom, małej masie i aż 14,2-krotności zooma jest on niezwykle uniwersalny i wygodny do w codziennym użytkowaniu z korpusem Nikon Z. Obiektyw sprawdzi się różnorodnych warunkach, zależnych od inspiracji: od rozległych krajobrazów, poprzez klimatyczną...
Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764