Do rozpoczęcia największych targów artykułów reklamowych i promocyjnych Euro-Reklama GIFT EXPO pozostały trzy miesiące. Od roku 2007 producenci upominków reklamowych mają po raz pierwszy okazję zaprezentować swoje produkty podczas jesiennej edycji targów Euro-Reklama GIFT EXPO 2007, które odbędą się już za trzy miesiące, w dniach 4-6 września 2007 roku.
Tematyka targów GIFT EXPO to:
Nowością targów jest nie tylko jesienny termin, rozszerzenie tematyki o branżę upominków świątecznych i tych przeznaczonych dla dzieci, lecz przede wszystkim odłączenie GIFT EXPO od branży druku wielkoformatowego i reklamy wizualnej, które wystawiają się podczas wiosennej Euro-Reklamy OUTDOOR EXPO.
Według organizatora, już podczas edycji wiosennej Euro-Reklamy widoczne były bardzo pozytywne efekty zmiany formuły targów i odłączenia sektora reklamy wizualnej od producentów upominków. Wystawcy OUTDOOR EXPO podkreślali, że dzięki temu mieli kontakt z wyspecjalizowaną publicznością poszukującą produktów z ich branży i przeprowadzili nawet do kilkuset rozmów z potencjalnymi zleceniodawcami, z których zdecydowana większość zaowocowała kotraktacjami na stoisku lub zakupami w krótkim terminie po targach. Organizatorzy targów Euro-Reklama są przekonani, że także podczas GIFT EXPO wystawcy odczują tę bardzo pozytywną zmianę i podniosą jeszcze bardziej efektywność wystąpienia na targach.
Organizatorzy targów są obecnie w trakcie przygotowywania programu wydarzeń, który ułatwi transfer speacjalistycznej wiedzy i marketingowego know-how, a także będzie okazją do wymiany doświadczeń i integracji branży.
Targi wiosenne OUTDOOR EXPO wraz z targami POLIGRAFIA zgromadziły ponad 14 tysięcy zwiedzających, 216 akredytowanych dziennikarzy oraz 149 wystawców z 7 krajów.
Źródło: MTP