logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro-Reklama GIFT EXPO za trzy miesiące

   21.05.2007, przeczytano 912 razy
ilustracjastrzałka
fot. MTP

Do rozpoczęcia największych targów artykułów reklamowych i promocyjnych Euro-Reklama GIFT EXPO pozostały trzy miesiące. Od roku 2007 producenci upominków reklamowych mają po raz pierwszy okazję zaprezentować swoje produkty podczas jesiennej edycji targów Euro-Reklama GIFT EXPO 2007, które odbędą się już za trzy miesiące, w dniach 4-6 września 2007 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euro-reklama-gift-expo-za-trzy-miesiace,5609,artykul.html

Tematyka targów GIFT EXPO to:

  • upominki reklamowe, czyli tzw. gadżety
  • upominki reklamowe dla dzieci (wydzielony sektor TOY CITY)
  • upominki i dekoracje świąteczne (wydzielony Salon Dekoracji Świątecznych)
  • usługi reklamowe
  • usługi doradcze
  • wydawnictwa specjalistyczne.


    Nowością targów jest nie tylko jesienny termin, rozszerzenie tematyki o branżę upominków świątecznych i tych przeznaczonych dla dzieci, lecz przede wszystkim odłączenie GIFT EXPO od branży druku wielkoformatowego i reklamy wizualnej, które wystawiają się podczas wiosennej Euro-Reklamy OUTDOOR EXPO.

    Według organizatora, już podczas edycji wiosennej Euro-Reklamy widoczne były bardzo pozytywne efekty zmiany formuły targów i odłączenia sektora reklamy wizualnej od producentów upominków. Wystawcy OUTDOOR EXPO podkreślali, że dzięki temu mieli kontakt z wyspecjalizowaną publicznością poszukującą produktów z ich branży i przeprowadzili nawet do kilkuset rozmów z potencjalnymi zleceniodawcami, z których zdecydowana większość zaowocowała kotraktacjami na stoisku lub zakupami w krótkim terminie po targach. Organizatorzy targów Euro-Reklama są przekonani, że także podczas GIFT EXPO wystawcy odczują tę bardzo pozytywną zmianę i podniosą jeszcze bardziej efektywność wystąpienia na targach.

    Organizatorzy targów są obecnie w trakcie przygotowywania programu wydarzeń, który ułatwi transfer speacjalistycznej wiedzy i marketingowego know-how, a także będzie okazją do wymiany doświadczeń i integracji branży.

    Targi wiosenne OUTDOOR EXPO wraz z targami POLIGRAFIA zgromadziły ponad 14 tysięcy zwiedzających, 216 akredytowanych dziennikarzy oraz 149 wystawców z 7 krajów.

    Źródło: MTP

  • REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
    Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
    Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
    PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
    „Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
    Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
    Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
    Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
    Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
    Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764