logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro-Reklama i Poligrafia: Przyznano 11 Złotych Medali MTP

   07.05.2013, przeczytano 2928 razy
ilustracjastrzałka

Na miesiąc przed rozpoczęciem targów EURO-REKLAMA oraz POLIGRAFIA w Poznaniu, przyznano Złote Medale MTP. Wyboru dokonano spośród zgłoszeń wystawców tegorocznej edycji targów. W dniu 24 kwietnia Sąd Konkursowy, pod przewodnictwem Jerzego Hoppe, wyłonił w sumie 11 laureatów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euro-reklama-i-poligrafia%3A-przyznano-11-zlotych-medali-mtp,18632,artykul.html

Produkty nagrodzone Złotym Medalem MTP na targach EURO-REKLAMA 2013


  • Ploter laserowy CO2 SERON SL 9060
    SERON Kołodziejczyk sp.j. Zbydniów

  • Książka - obraz
    Kurtiak i Ley Wydawnictwo Artystyczne, Koszalin

  • Panele podświetlane LED
    DUOLUX s,c,, Poznań

  • Grawerka typu IS400 z wyposażeniem do grawerowania alfabetem Braille’a
    GravoTech Marking SAS , Francja, Zgłaszający: GRAVOTECH sp. z o.o.,
    Wrocław


Produkty nagrodzone  Złotym Medalem MTP na targach POLIGRAFIA 2013


  • Płyta fleksograficzna Kodak Flexcel NX
    Eastman Kodak Company, USA, Zgłaszający: Kodak Polska sp. z o.o. Warszawa

  • Kodak Sonora XP płyta bezprocesowa
    Eastman Kodak Company, USA, Zgłaszający: Kodak Polska Sp. z o.o. Warszawa

  • EUROPA System
    ZFP Zakład Foliowania Papieru, Gdynia

  • GL SPECTRIS 1,0 touch- Gl OPTIC Spektrometr mini
    JUST Normlicht GmbH Germany, Zgłaszający: Zakłady Artystyczne ART sp. z o.o., Gdańsk

  • VarioPrint 110/120/135
    Oce- Technolgies B.V., Holandia, Zgłaszający: CANON POLSKA sp. z o.o., Warszawa

  • Pakiet oprogramowania dla przygotowalni : APOGEE Suite 8.0
    Agfa Graphics NV, Zgłaszający: Agfa Graphics NV ( Spółka Akcyjna)- Oddział w Polsce, Warszawa

  • Internetowy system obsługi zleceń poligraficznych PUZZLE FLOW WebToPrint
    INFOSYSTMS S.A. Warszawa


W trakcie trwania targów EURO-REKLAMA oraz POLIGRAFIA, goście targowi będą szansę wybrać najlepszy produkt z tych nagrodzonych Złotym Medalem. Swoje głosy będzie można oddawać na stronie internetowej Złotego Medalu www.zlotymedal.mtp.pl oraz za pośrednictwem nowoczesnego ekranu dotykowego na specjalnej ekspozycji „Strefa Mistrzów”. Głosowanie trwa do 24 czerwca br.

Produkt, który otrzyma największą liczbę głosów, zostanie wyróżniony nagrodą ZŁOTY MEDAL MTP – WYBÓR KONSUMENTA, specjalnie zaprojektowaną na tę okazję statuetkę oraz kartę VIP dla jednej osoby w firmie. Karta honorowa upoważnia do darmowego wejścia na wszystkie imprezy organizowane przez Międzynarodowe Targi Poznańskie.

Portal Signs.pl objął targi EURO-REKLAMA patronatem medialnym.

Źródło: MTP

Dodatkowe informacje:

Sąd Konkursowy Złotego Medalu Międzynarodowych Targów Poznańskich
na targach EURO- REKLAMA 2013

Przewodniczący: dr inż. Jerzy Hoppe – Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowego Przemysłu Poligraficznego, Warszawa

Wiceprzewodniczący: Prof. dr hab. Tomasz Matuszewski – ASP w Poznaniu
Kierownik Katedry Designu na Wydziale Architektury i Wzornictwa

prof. dr hab. inż. Halina Podsiadło - Instytut Poligrafii Politechniki Warszawskiej

prof. dr hab. Barbara Surma-Ślusarska – Instytut Papiernictwa i Poligrafii Politechnika Łódzka

inż. Tadeusz Chęsy -prezes Sekcji poligrafów SIMP

mgr inż. Edward Dreszer- prezes PID, drukarnia Lotos W-wa.

mgr inż. Jacek Hamerlinski, COBRPP-Warszawa,

mgr inż.Andrzej Palacz -redaktor naczelny pismo "Wydawca" w W-wie

dr Michał Walenciak- Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu,
Dyrektor Centrum Badań i Ekspertyz Towaroznawczych UE w Poznaniu

dr Marzena Wolińska – Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu

Prof. dr hab. Konrad Skowronek – Politechnika Poznańska, dziekan Wydziału
Elektrycznego Dyrektor Instytutu Elektrotechniki Przemysłowej

Wiceprezes MTP Przemysław Trawa


PREZENTER EURO-REKLAMA Członek Sądu konkursowego -
Dr Michał Walenciak – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Dyrektor Centrum Badań i Ekspertyz Towaroznawczych UE w Poznaniu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764