logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro-Reklama i Poligrafia 2013: dzień drugi pod znakiem edukacji

   22.05.2013, przeczytano 1037 razy

Drugi dzień targów upłynął pod znakiem wydarzeń szkoleniowo – edukacyjnych, skierowanych do branży poligraficznej. Jednym z nich była III Konferencja Edukacyjna pt. „Technologie Cyfrowe w  procesach poligraficznych”, prowadzona przez Jacka Hamerlińskiego, uznanego doradcę poligraficznego. Omawiane tam tematy dotyczyły spraw technicznych, takich jak m.in. postaci danych graficznych stosowanych w poligrafii, trendów w nowoczesnej przygotowalni fleksograficznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euro-reklama-i-poligrafia-2013%3A-dzien-drugi-pod-znakiem-edukacji,18789,artykul.html

Przyszłość druku cyfrowego oraz perspektywy dla szkolnictwa poligraficznego również znalazły swój wydźwięk na wspomnianym forum. W konferencji organizowanej przez Centralny Ośrodek Badawczo – Rozwojowy udział wzięło niemal 100 osób wśród których znaleźli się profesjonaliści z branży oraz uczniowie. Ci również mieli okazję uczestniczyć w Akademii Poligraficznej, skierowanej do uczniów szkół średnich i wyższych. Podczas Akademii pojawiły się takie ciekawe tematy, jak relacja między książką drukowaną i elektroniczną, projektowanie, narzędzia tnące, systemy klejenia, urządzenia pomiarowe oraz wątek związany z edukacją w Szczecinie. W ramach seminarium organizowanym z kolei przez Polską Izbę Druku poruszono ważną kwestię dotacji unijnych na inwestycje w innowacje.

W drugim dniu targów minął kolejny etap Mistrzostw Polski w Aplikacjach Samochodowych – Polish Car&Wrap Championship. Jury zna już zwycięzców kategorii związanej z aplikacją folii dostarczonej przez ORACAL, a także w kategorii Freestyle.

Niestety, wyniki zostaną ujawnione dopiero ostatniego dnia targów. W piątek dowiemy się również jaki jest rekord Świata w Aplikacjach Samochodowych. Oprócz oklejania samochodów, na przestrzeni specjalnej, można przyjrzeć się pracom aplikatorów, którzy wykonują wyklejenia na przedmiotach codziennego użytku: armaturze łazienkowej, meblach i elementach wyposażenia wnętrz.

Wiele dzieje się również  w strefie DIGITAL PRINTING, łączącej ekspozycję targów Poligrafia i Euro – Reklama. Swoje rozwiązania prezentują tam firmy zajmujące się produkcją reklam wielko- i małoformatowych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii cyfrowych, urządzeń do uszlachetniania druku oraz materiałów i akcesoriów eksploatacyjnych: Cewe Color, Color Graf, Follak, Drukomat, KURTIAK I LEY Urszula Kurtiak oraz PWPW, Częstochowskie Zakłady Graficzne i Viperprint.

Portal Signs.pl objął targi Euro-Reklama patronatem medialnym.

Źródło: MTP

Galeria: Euro-Reklama i Poligrafia 2013

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych
(kryptoreklama firmy My Design, Pszczyna)

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764