logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro-Reklama i Poligrafia 2013: dzień trzeci pod znakiem rekordu

   23.05.2013, przeczytano 2175 razy

Na targach Euro-Reklama i Poligrafia 2013 w Poznaniu, podczas wydarzenia organizowanego przez European Media Group i Międzynarodowe Targi Poznańskie ustanowiono nowy rekord, w konkurencji, która polegała na całkowitym oklejeniu samochodu marki Porsche Cayman na czas.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euro-reklama-i-poligrafia-2013%3A-dzien-trzeci-pod-znakiem-rekordu,18806,artykul.html

Ekipie aplikatorów oklejenie tego luksusowego samochodu zajęło 70 minut i 44 sekundy. Zapewne nieraz zawodnikom zadrżała ręka, ponieważ ten model Porsche jest wart ponad 109 tys. euro, a każdy błąd, omsknięcie skalpela do wycinania – mógł skończyć się uszkodzeniem lakieru. Wszystko jednak skończyło się dobrze – dzięki fachowości zespołu specjalistów, w którego skład weszli: Krzysztof Kowina, Krzysztof Ruciński, Krystian Czyż, Marcin Spalik, Krzysztof Sadłowski, Przemysław Chroł.

Dziś również zakończono Mistrzostwa Polski w Aplikacjach Samochodowych – 4th Car&Wrap Championship i o godzinie 16.00 ogłoszono ich wyniki. Po zsumowaniu punktów zdobytych w konkurencjach obywających się w kilku kategoriach podczas trzech dni targowych, klasyfikacja przedstawia się następująco:

  • I miejsce, tytuł Mistrza Polski Aplikacji 2013: APLIGRAF DESIGN (Krzysztof Kowina, Krzysztof Ruciński)
    Nagrody: drukarka marki EPSON 44 cale, szkolenie dla dwóch osób ufundowane przez firmę 3M, kampania na łamach magazynu Visual Communication.
  • II miejsce, tytuł Wicemistrza Polski Aplikacji 2013: ZMIENKOLOR.PL (Krystian Czyż, Marcin Spalik)
    Nagrody: szkolenie dla dwóch osób ufundowane przez firmę 3M.
  • III miejsce, tytuł Drugiego Wicemistrza Polski Aplikacji 2013: STUDIO AVALON (Krzysztof Sadłowski, Przemysław Chroł)
  • IV miejsce: MEDIA TARGET (Paweł Kapuśnik, Grzegorz Kohut)
  • V miejsce: KSERO PROJEKT (Michał Szwacki, Adam Nowacki)
  • VI miejce: POWER ART (Przemysław Antoniak, Barbara Wolna)
  • Kategoria interior design: ZMIENKOLOR.PL (Krystian Czyż, Marcin Spalik)
    Nagrody: dwie rolki folii marki AVERY DENNISON oraz dwie rolki folii marki MACtac.


Porsche Cayman można podziwiać jeszcze w ostatnim dniu targów, a już dziś dziękujemy sponsorom: LAMBDA, HP, INTEGART, EPSON, AVERY DENNISON, PLASTIC GROUP, MACtac, 3M, PORSCHE POZNAŃ, MERCEDES – BENZ DUDA CARS oraz LABO PRINT.

Trzeciego dnia targi Euro – Reklama i Poligrafia 2013 w Poznaniu odwiedziło 2800 osób. Portal Signs.pl objął targi Euro-Reklama patronatem medialnym.

Źródło: MTP

Galeria: Euro-Reklama i Poligrafia 2013

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764