logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro-Reklama i Poligrafia 2013: dzień drugi pod znakiem edukacji

   22.05.2013, przeczytano 952 razy
strzałkistrzałka
Euro-Reklama i Poligrafia 2013: dzień drugi pod znakiem edukacji ZOBACZ ILUSTRACJE

Drugi dzień targów upłynął pod znakiem wydarzeń szkoleniowo – edukacyjnych, skierowanych do branży poligraficznej. Jednym z nich była III Konferencja Edukacyjna pt. „Technologie Cyfrowe w  procesach poligraficznych”, prowadzona przez Jacka Hamerlińskiego, uznanego doradcę poligraficznego. Omawiane tam tematy dotyczyły spraw technicznych, takich jak m.in. postaci danych graficznych stosowanych w poligrafii, trendów w nowoczesnej przygotowalni fleksograficznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euro-reklama-i-poligrafia-2013%3A-dzien-drugi-pod-znakiem-edukacji,18789,artykul.html

Przyszłość druku cyfrowego oraz perspektywy dla szkolnictwa poligraficznego również znalazły swój wydźwięk na wspomnianym forum. W konferencji organizowanej przez Centralny Ośrodek Badawczo – Rozwojowy udział wzięło niemal 100 osób wśród których znaleźli się profesjonaliści z branży oraz uczniowie. Ci również mieli okazję uczestniczyć w Akademii Poligraficznej, skierowanej do uczniów szkół średnich i wyższych. Podczas Akademii pojawiły się takie ciekawe tematy, jak relacja między książką drukowaną i elektroniczną, projektowanie, narzędzia tnące, systemy klejenia, urządzenia pomiarowe oraz wątek związany z edukacją w Szczecinie. W ramach seminarium organizowanym z kolei przez Polską Izbę Druku poruszono ważną kwestię dotacji unijnych na inwestycje w innowacje.

W drugim dniu targów minął kolejny etap Mistrzostw Polski w Aplikacjach Samochodowych – Polish Car&Wrap Championship. Jury zna już zwycięzców kategorii związanej z aplikacją folii dostarczonej przez ORACAL, a także w kategorii Freestyle.

Niestety, wyniki zostaną ujawnione dopiero ostatniego dnia targów. W piątek dowiemy się również jaki jest rekord Świata w Aplikacjach Samochodowych. Oprócz oklejania samochodów, na przestrzeni specjalnej, można przyjrzeć się pracom aplikatorów, którzy wykonują wyklejenia na przedmiotach codziennego użytku: armaturze łazienkowej, meblach i elementach wyposażenia wnętrz.

Wiele dzieje się również  w strefie DIGITAL PRINTING, łączącej ekspozycję targów Poligrafia i Euro – Reklama. Swoje rozwiązania prezentują tam firmy zajmujące się produkcją reklam wielko- i małoformatowych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii cyfrowych, urządzeń do uszlachetniania druku oraz materiałów i akcesoriów eksploatacyjnych: Cewe Color, Color Graf, Follak, Drukomat, KURTIAK I LEY Urszula Kurtiak oraz PWPW, Częstochowskie Zakłady Graficzne i Viperprint.

Portal Signs.pl objął targi Euro-Reklama patronatem medialnym.

Źródło: MTP

Galeria: Euro-Reklama i Poligrafia 2013

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych
(kryptoreklama firmy My Design, Pszczyna)

Najnowsze w tym dziale

Panasonic zaprezentował nową generację projektorów laserowych DLP
Firma Panasonic Connect Europe zaprezentowała nową generację projektorów laserowych DLP z serii PT-REQ12 (4K) i PT-REZ12 (WUXGA), zaprojektowanych z myślą o zapewnieniu nowych możliwości i uproszczeniu pracy w branży rozrywki opartej na lokalizacji. Dzięki jasności do 12 000 lm, rozdzielczości 4K i projekcji 240 Hz[1] przy minimalnym opóźnieniu, dwie nowe serie są...
Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię „Dziękuję Ci, Polsko!”
Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!” ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny, wywołanej przez Rosje, w której do dzisiaj cierpi naród...
Bartłomiej Stańczak liderem teamu ING w Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
Żabka Jush w nowej kampanii przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Kampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów. To właśnie wtedy możemy zdecydować się na szybkie zakupy online....
Panasonic prezentuje nową generację monitorów klasy premium
Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne monitory klasy premium, Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą generację monitorów LCD 4K UHD – serię SQ2H, które pozwalają na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Niezawodne monitory dostępne są w siedmiu rozmiarach ekranu - od 43 do 98 cali - i idealnie nadają się do sal konferencyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764