logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro-Reklama i Poligrafia 2013: dzień trzeci pod znakiem rekordu

   23.05.2013, przeczytano 1989 razy
strzałkistrzałka
Euro-Reklama i Poligrafia 2013: dzień trzeci pod znakiem rekordu ZOBACZ ILUSTRACJE

Na targach Euro-Reklama i Poligrafia 2013 w Poznaniu, podczas wydarzenia organizowanego przez European Media Group i Międzynarodowe Targi Poznańskie ustanowiono nowy rekord, w konkurencji, która polegała na całkowitym oklejeniu samochodu marki Porsche Cayman na czas.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euro-reklama-i-poligrafia-2013%3A-dzien-trzeci-pod-znakiem-rekordu,18806,artykul.html

Ekipie aplikatorów oklejenie tego luksusowego samochodu zajęło 70 minut i 44 sekundy. Zapewne nieraz zawodnikom zadrżała ręka, ponieważ ten model Porsche jest wart ponad 109 tys. euro, a każdy błąd, omsknięcie skalpela do wycinania – mógł skończyć się uszkodzeniem lakieru. Wszystko jednak skończyło się dobrze – dzięki fachowości zespołu specjalistów, w którego skład weszli: Krzysztof Kowina, Krzysztof Ruciński, Krystian Czyż, Marcin Spalik, Krzysztof Sadłowski, Przemysław Chroł.

Dziś również zakończono Mistrzostwa Polski w Aplikacjach Samochodowych – 4th Car&Wrap Championship i o godzinie 16.00 ogłoszono ich wyniki. Po zsumowaniu punktów zdobytych w konkurencjach obywających się w kilku kategoriach podczas trzech dni targowych, klasyfikacja przedstawia się następująco:

  • I miejsce, tytuł Mistrza Polski Aplikacji 2013: APLIGRAF DESIGN (Krzysztof Kowina, Krzysztof Ruciński)
    Nagrody: drukarka marki EPSON 44 cale, szkolenie dla dwóch osób ufundowane przez firmę 3M, kampania na łamach magazynu Visual Communication.
  • II miejsce, tytuł Wicemistrza Polski Aplikacji 2013: ZMIENKOLOR.PL (Krystian Czyż, Marcin Spalik)
    Nagrody: szkolenie dla dwóch osób ufundowane przez firmę 3M.
  • III miejsce, tytuł Drugiego Wicemistrza Polski Aplikacji 2013: STUDIO AVALON (Krzysztof Sadłowski, Przemysław Chroł)
  • IV miejsce: MEDIA TARGET (Paweł Kapuśnik, Grzegorz Kohut)
  • V miejsce: KSERO PROJEKT (Michał Szwacki, Adam Nowacki)
  • VI miejce: POWER ART (Przemysław Antoniak, Barbara Wolna)
  • Kategoria interior design: ZMIENKOLOR.PL (Krystian Czyż, Marcin Spalik)
    Nagrody: dwie rolki folii marki AVERY DENNISON oraz dwie rolki folii marki MACtac.


Porsche Cayman można podziwiać jeszcze w ostatnim dniu targów, a już dziś dziękujemy sponsorom: LAMBDA, HP, INTEGART, EPSON, AVERY DENNISON, PLASTIC GROUP, MACtac, 3M, PORSCHE POZNAŃ, MERCEDES – BENZ DUDA CARS oraz LABO PRINT.

Trzeciego dnia targi Euro – Reklama i Poligrafia 2013 w Poznaniu odwiedziło 2800 osób. Portal Signs.pl objął targi Euro-Reklama patronatem medialnym.

Źródło: MTP

Galeria: Euro-Reklama i Poligrafia 2013

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

I po są takie idotyczne konkursy? Żeby pokazać klientowi, że można w godzinę? Żeby klient miał argument do targowania się ?:)

Najnowsze w tym dziale

Panasonic zaprezentował nową generację projektorów laserowych DLP
Firma Panasonic Connect Europe zaprezentowała nową generację projektorów laserowych DLP z serii PT-REQ12 (4K) i PT-REZ12 (WUXGA), zaprojektowanych z myślą o zapewnieniu nowych możliwości i uproszczeniu pracy w branży rozrywki opartej na lokalizacji. Dzięki jasności do 12 000 lm, rozdzielczości 4K i projekcji 240 Hz[1] przy minimalnym opóźnieniu, dwie nowe serie są...
Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię „Dziękuję Ci, Polsko!”
Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!” ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny, wywołanej przez Rosje, w której do dzisiaj cierpi naród...
Bartłomiej Stańczak liderem teamu ING w Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
Żabka Jush w nowej kampanii przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Kampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów. To właśnie wtedy możemy zdecydować się na szybkie zakupy online....
Panasonic prezentuje nową generację monitorów klasy premium
Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne monitory klasy premium, Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą generację monitorów LCD 4K UHD – serię SQ2H, które pozwalają na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Niezawodne monitory dostępne są w siedmiu rozmiarach ekranu - od 43 do 98 cali - i idealnie nadają się do sal konferencyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764