logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro-Reklama i Poligrafia 2013: dzień trzeci pod znakiem rekordu

   23.05.2013, przeczytano 2173 razy

Na targach Euro-Reklama i Poligrafia 2013 w Poznaniu, podczas wydarzenia organizowanego przez European Media Group i Międzynarodowe Targi Poznańskie ustanowiono nowy rekord, w konkurencji, która polegała na całkowitym oklejeniu samochodu marki Porsche Cayman na czas.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euro-reklama-i-poligrafia-2013%3A-dzien-trzeci-pod-znakiem-rekordu,18806,artykul.html

Ekipie aplikatorów oklejenie tego luksusowego samochodu zajęło 70 minut i 44 sekundy. Zapewne nieraz zawodnikom zadrżała ręka, ponieważ ten model Porsche jest wart ponad 109 tys. euro, a każdy błąd, omsknięcie skalpela do wycinania – mógł skończyć się uszkodzeniem lakieru. Wszystko jednak skończyło się dobrze – dzięki fachowości zespołu specjalistów, w którego skład weszli: Krzysztof Kowina, Krzysztof Ruciński, Krystian Czyż, Marcin Spalik, Krzysztof Sadłowski, Przemysław Chroł.

Dziś również zakończono Mistrzostwa Polski w Aplikacjach Samochodowych – 4th Car&Wrap Championship i o godzinie 16.00 ogłoszono ich wyniki. Po zsumowaniu punktów zdobytych w konkurencjach obywających się w kilku kategoriach podczas trzech dni targowych, klasyfikacja przedstawia się następująco:

  • I miejsce, tytuł Mistrza Polski Aplikacji 2013: APLIGRAF DESIGN (Krzysztof Kowina, Krzysztof Ruciński)
    Nagrody: drukarka marki EPSON 44 cale, szkolenie dla dwóch osób ufundowane przez firmę 3M, kampania na łamach magazynu Visual Communication.
  • II miejsce, tytuł Wicemistrza Polski Aplikacji 2013: ZMIENKOLOR.PL (Krystian Czyż, Marcin Spalik)
    Nagrody: szkolenie dla dwóch osób ufundowane przez firmę 3M.
  • III miejsce, tytuł Drugiego Wicemistrza Polski Aplikacji 2013: STUDIO AVALON (Krzysztof Sadłowski, Przemysław Chroł)
  • IV miejsce: MEDIA TARGET (Paweł Kapuśnik, Grzegorz Kohut)
  • V miejsce: KSERO PROJEKT (Michał Szwacki, Adam Nowacki)
  • VI miejce: POWER ART (Przemysław Antoniak, Barbara Wolna)
  • Kategoria interior design: ZMIENKOLOR.PL (Krystian Czyż, Marcin Spalik)
    Nagrody: dwie rolki folii marki AVERY DENNISON oraz dwie rolki folii marki MACtac.


Porsche Cayman można podziwiać jeszcze w ostatnim dniu targów, a już dziś dziękujemy sponsorom: LAMBDA, HP, INTEGART, EPSON, AVERY DENNISON, PLASTIC GROUP, MACtac, 3M, PORSCHE POZNAŃ, MERCEDES – BENZ DUDA CARS oraz LABO PRINT.

Trzeciego dnia targi Euro – Reklama i Poligrafia 2013 w Poznaniu odwiedziło 2800 osób. Portal Signs.pl objął targi Euro-Reklama patronatem medialnym.

Źródło: MTP

Galeria: Euro-Reklama i Poligrafia 2013

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764