logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro-Reklama już we wtorek

   19.04.2009, przeczytano 1365 razy
ilustracjastrzałka

Już we wtorek w Poznaniu rozpocznie się spotkanie dla osób związanych z branżą poligraficzną i reklamową. Od 21 do 24 kwietnia na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędą się kolejne edycje targów POLIGRAFIA 2009, Euro-Reklama OUTDOOR EXPO 2009 oraz GIFT EXPO 2009.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euro-reklama-juz-we-wtorek,8823,artykul.html

Ekspozycja targów zlokalizowana w trzech pawilonach – 3, 3A i 5 - zgromadzi łącznie 450 firm. Podczas tegorocznego spotkania poligraficzno-reklamowego zaprezentowana zostanie rekordowa liczba nowości rynkowych. Wśród blisko 180 produktów będzie można zobaczyć m.in.: urządzenia drukarskie do druku cyfrowego, offsetowego, wielofunkcyjne maszyny służące do cięcia, bigowania, laminowania i perforacji, plotery frezujące, laminatory, a także energooszczędne neony i świetlówki. Na POLIGRAFII pojawi się zdecydowana większość renomowanych firm (blisko 300) oferujących cały wachlarz produktów i usług, który obejmuje maszyny i urządzenia, materiały i akcesoria oraz usługi poligraficzne. Najbogatszą ofertę zaprezentują wystawcy z zakresu druku i obróbki po druku.

Targi wiedzy i nowości
POLIGRAFIA i Euro-Reklama to nie tylko bogata ekspozycja wystawców, to również interesujący program konferencji, prezentacji oraz ekspozycji specjalnych.

W programie m.in.:

  • Konferencja edukacyjna „Nowoczesna edukacja zawodowa wymogiem współczesnej poligrafii” przygotowana przez Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Przemysłu Poligraficznego przy udziale MTP;
  • VII Konferencja poligraficzna Polskiej Izby Druku „Standardy w poligrafii”;
  • Cykl sympozjów przygotowanych przez Korporację Poligrafów Poznańskich SIMP;
  • Mocniejsi w kryzysie! - seminarium Magazynu Poligrafika koncentrujące się wokół szeroko rozumianego zarządzania kryzysowego;
  • Jak zdobyć i obsłużyć kilkaset zleceń dziennie? Narzędzia do przyjmowania i automatyzacji obsługi zleceń poligraficznych - prezentacja firmy Xerox Polska Sp. z o.o;
  • Branżowy Fundusz Poręczeń Kredytowych w Poligrafii – spotkanie zorganizowane przez Polskie Bractwo Kawalerów Gutenberga i MTP;
  • Komunikacja Wizualna w Digital Signage i Cyfrowych Nośnikach Zewnętrznych – konferencja przygotowana przez VISUAL COMMUNICATION.

    W ramach przestrzeni specjalnych odbędą się:

  • Salon Druku Wielkoformatowego i Miasteczko Drukarń Polskich mające na celu wyeksponowanie oferty poligraficznej skierowanej do sektora reklamowego oraz do sektora zleceniodawców usług poligraficznych;
  • POLIGRAFIA RETRO, podczas której będzie można podziwiać m.in. eksponaty nawiązujące do dawnych epok w dziejach drukarstwa i obejrzeć pokaz drukowania na dziewiętnastowiecznej dociskowej maszynie typograficznej typu „Bostonka”;
  • AKADEMIA POLIGRAFICZNA- projekt edukacyjny, w ramach którego młodzi adepci sztuki poligraficznej oraz inne osoby zainteresowane rozwojem w tym zakresie będą miały okazję praktycznie zapoznać się z technologią druku oraz wysłuchać interesujących prezentacji. Z wykładami wystąpią: Ferag Polska Sp. z o.o, Kodak Polska Sp. z o.o, Korporacja Poligrafów Poznańskich SIMP - Ligum Pol Sp. z o.o. oraz PROFIS Poligrafia i CDN OPT!MA (program)
  • Galeria Niekonwencjonalnych Upominków Reklamowych i Konkurs na Najbardziej Kreatywny Upominek Targów Euro-Reklama GIFT EXPO. To już trzecia edycja tego wydarzenia. Konkurs jest ukoronowaniem odbywającej się podczas Targów Euro-Reklama GIFT EXPO Galerii Niekonwencjonalnych Upominków Reklamowych. Wszystkie prezentowane w Galerii upominki biorą udział w plebiscycie publiczności, która wyłania w głosowaniu zwycięzcę Konkursu;
  • Prestiżowy Konkurs SuperstarPOLAND.

    Źródło: MTP

  • REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
    Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
    Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
    PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
    „Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
    Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
    Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
    Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
    Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
    Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764