Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euro-reklama-juz-we-wtorek,8823,artykul.htmlEkspozycja targów zlokalizowana w trzech pawilonach – 3, 3A i 5 - zgromadzi łącznie 450 firm. Podczas tegorocznego spotkania poligraficzno-reklamowego zaprezentowana zostanie rekordowa liczba nowości rynkowych. Wśród blisko 180 produktów będzie można zobaczyć m.in.: urządzenia drukarskie do druku cyfrowego, offsetowego, wielofunkcyjne maszyny służące do cięcia, bigowania, laminowania i perforacji, plotery frezujące, laminatory, a także energooszczędne neony i świetlówki. Na POLIGRAFII pojawi się zdecydowana większość renomowanych firm (blisko 300) oferujących cały wachlarz produktów i usług, który obejmuje maszyny i urządzenia, materiały i akcesoria oraz usługi poligraficzne. Najbogatszą ofertę zaprezentują wystawcy z zakresu druku i obróbki po druku.
Targi wiedzy i nowości
POLIGRAFIA i Euro-Reklama to nie tylko bogata ekspozycja wystawców, to również interesujący program konferencji, prezentacji oraz ekspozycji specjalnych.
W programie m.in.:
Konferencja edukacyjna „Nowoczesna edukacja zawodowa wymogiem współczesnej poligrafii” przygotowana przez Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Przemysłu Poligraficznego przy udziale MTP;
VII Konferencja poligraficzna Polskiej Izby Druku „Standardy w poligrafii”;
Cykl sympozjów przygotowanych przez Korporację Poligrafów Poznańskich SIMP;
Mocniejsi w kryzysie! - seminarium Magazynu Poligrafika koncentrujące się wokół szeroko rozumianego zarządzania kryzysowego;
Jak zdobyć i obsłużyć kilkaset zleceń dziennie? Narzędzia do przyjmowania i automatyzacji obsługi zleceń poligraficznych - prezentacja firmy Xerox Polska Sp. z o.o;
Branżowy Fundusz Poręczeń Kredytowych w Poligrafii – spotkanie zorganizowane przez Polskie Bractwo Kawalerów Gutenberga i MTP;
Komunikacja Wizualna w Digital Signage i Cyfrowych Nośnikach Zewnętrznych – konferencja przygotowana przez VISUAL COMMUNICATION.W ramach przestrzeni specjalnych odbędą się:
Salon Druku Wielkoformatowego i Miasteczko Drukarń Polskich mające na celu wyeksponowanie oferty poligraficznej skierowanej do sektora reklamowego oraz do sektora zleceniodawców usług poligraficznych;
POLIGRAFIA RETRO, podczas której będzie można podziwiać m.in. eksponaty nawiązujące do dawnych epok w dziejach drukarstwa i obejrzeć pokaz drukowania na dziewiętnastowiecznej dociskowej maszynie typograficznej typu „Bostonka”;
AKADEMIA POLIGRAFICZNA- projekt edukacyjny, w ramach którego młodzi adepci sztuki poligraficznej oraz inne osoby zainteresowane rozwojem w tym zakresie będą miały okazję praktycznie zapoznać się z technologią druku oraz wysłuchać interesujących prezentacji. Z wykładami wystąpią: Ferag Polska Sp. z o.o, Kodak Polska Sp. z o.o, Korporacja Poligrafów Poznańskich SIMP - Ligum Pol Sp. z o.o. oraz PROFIS Poligrafia i CDN OPT!MA (program)
Galeria Niekonwencjonalnych Upominków Reklamowych i Konkurs na Najbardziej Kreatywny Upominek Targów Euro-Reklama GIFT EXPO. To już trzecia edycja tego wydarzenia. Konkurs jest ukoronowaniem odbywającej się podczas Targów Euro-Reklama GIFT EXPO Galerii Niekonwencjonalnych Upominków Reklamowych. Wszystkie prezentowane w Galerii upominki biorą udział w plebiscycie publiczności, która wyłania w głosowaniu zwycięzcę Konkursu;
Prestiżowy Konkurs SuperstarPOLAND.Źródło: MTP