logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro-Reklama na plusie?

   22.04.2005, przeczytano 1303 razy

Jak donoszą organizatorzy tegorocznej edycji targów EURO-REKLAMA, pomimo „pół-zamkniętej” formuły targów reklamy w Poznaniu (targi dla profesjonalistów – zwiedzanie tylko na podstawie wcześniejszej rejestracji i okazanych wizytówek), zanotowano wzrost ilości zwiedzających, w stosunku do zeszłego roku, o ponad 10%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euro-reklama-na-plusie,2727,artykul.html

Według organizatorów stanowi to niezbity dowód, iż decyzja o skierowaniu oferty wystawców wyłącznie do bezpośrednio zainteresowanych nią profesjonalistów, była słuszna. Pierwsze – nieoficjalne jeszcze, opinie wystawców targów EURO-REKLAMA 2005, mają potwierdzająć duże zainteresowanie ekspozycją, a sama formuła B2B, określana jest według MTP jako właściwa i godna kontynuacji przy realizowaniu kolejnych edycji targów dla tej branży. W tym roku imprezie towarzyszyły targi Poligrafia oraz Eurofoto, wraz z targami wystartowała także czynna do 3 czerwca ekspozycja promująca polskie wzornictwo przemysłowe DESIGN.PL.

Podczas uroczystej gali – „Wieczoru z Targami”, która odbyła się 20 kwietnia b.r., Złote Medale MTP. Przyznano również nagrody Acanthus Aureus oraz „Oko Reklamy” - nagrody miesięcznika „Business Media”.

Spośród produktów zgłoszonych do konkursu o Złoty Medal MTP i prezentowanych podczas Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych EURO-REKLAMA 2005, Sąd Konkursowy postanowił wyróżnić osiem.
Lista nagrodzonych:
http://reklama.mtp.pl/pl/21734.html

Stoiska wystawców, uznane za najlepiej sprzyjające realizacji założeń marketingowych firmy, uhonorowano nagrodami Acanthus Aureus (Złoty Akant). W konkursie tym nagradzani są także projektanci i firmy wykonujące ekspozycje. Kapituła konkursu Acanthus Aureus, po zapoznaniu się ze zgłoszeniami oraz wizytacji stoisk, nagrodziła trzy ekspozycje.
Lista nagrodzonych:
http://reklama.mtp.pl/pl/21734.html

„Wieczór z Targami EURO-REKLAMA 2005”, przyniósł także rozstrzygnięcie konkursu o „Oko Reklamy 2005”. Nagroda promuje firmy polskiego przemysłu reklamowego za najlepiej przygotowaną kompleksową ofertę reklamową w zakresie świadczonych usług. W tym roku wręczona została już po raz piąty.

Spośród 20 nominowanych firm i osób w czterech kategoriach: PRODUCENT, IMPORTER, AGENCJA REKLAMOWA oraz OSOBOWOŚĆ ROKU, redakcja miesięcznika „Business Media” wyłoniła pięciu laureatów.

PRODUCENT:
- Keback Polska, Gdynia
- Multigrafika, Olsztyn

IMPORTER:
- Jett Studio, Warszawa

AGENCJA REKLAMOWA:
- Studio Reklamy Habas, Warszawa

OSOBOWOŚĆ ROKU:
- Zbigniew Grzeszczuk, Członek Zarządu MOB Polska

Po raz drugi, za szczególne zasługi i najwyższy profesjonalizm w działaniach marketingowych, przyznano „Kryształowe Oko Reklamy” (nagroda wręczana jest laureatom poprzednich edycji „Oka Reklamy”).

O wyborze decyduje tutaj, podobnie jak w przypadku „Oka Reklamy”, Akademia Nagród OKO REKLAMY. W jej skład wchodzą dotychczasowi laureaci nagród (przyznają 3 punkty nominowanemu), przedstawiciele prasy oraz organizacji branżowych (po 1 punkcie dla nominacji). Obie nagrody mogą być przyznane firmie lub osobie tylko jeden raz. W tym roku „Kryształowym Okiem Reklamy” wyróżniono dwie firmy.

KRYSZTAŁOWE OKO REKLAMY 2005:
- Firma Kulik, Trzebnica
- Senator Polska, Przylep

Na podst. informacji organizatora

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma LG prezentuje w Londynie projekty artystyczne inspirowane technologią OLED
Firma LG Electronics rozpoczyna w Londynie serię inicjatyw artystycznych w ramach swojej kampanii „SELF-LIT”. W tym tygodniu zaprezentuje światu nowy gatunek – Sztukę LG OLED wykorzystującą technologię samoświecących pikseli.
Młodzi sportowcy w lifestyle’owej kampanii marki New Balance
Do grona ambasadorów New Balance dołączyli kolejni młodzi obiecujący lekkoatleci: średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii New Balance.
Oknoplast wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji
Pozycja lidera w branży okiennej to nie tylko zapewnianie produktów najwyższej jakości, bezpiecznych, zgodnych z aktualnymi trendami i o wysokim poziomie designu. Pionierzy rynku skupiają się przede wszystkim na preferencjach swoich odbiorców, dla których produkty okienne są często czymś więcej, niż koniecznym dopełnieniem fasady. Nowa kampania OKNOPLAST jest...
Launch najnowszej gry Vile Monarch
14 października do sprzedaży trafił najnowszy produkt wypuszczony na rynek globalny przez game developera Vile Monarch. W grze fabularnej Growing Up gracz kieruje życiem postaci od dzieciństwa po dorosłość. Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za strategię i realizację komunikacji (Discord, Twitter, Facebook).
Jak mierzymy content marketing?
Stowarzyszenie Content Marketing Polska sprawdziło, jak marketerzy w Polsce analizują treści i na jakie wskaźniki zwracają uwagę. Oto, co uwzględniają oni przy ocenie działań contentmarketingowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764