logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro-Reklama Outdoor Expo 2008 - podsumowanie

   20.03.2008, przeczytano 1788 razy
ilustracjastrzałka

Zakończyła się tegoroczna edycja Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama OUTDOOR EXPO 2008. Imprezę odwiedziło w dniach od 12 do 14 marca 2008 blisko 6 tys. zwiedzających z 20 krajów świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euro-reklama-outdoor-expo-2008---podsumowanie,7003,artykul.html

Tegoroczna ekspozycja zgromadziła ok. 170 wystawców z Polski, Niemiec, Czech, Francji, Słowacji i Chin. Na powierzchni ponad 8000m2 w pawilonach 3 i 3A zaprezentowali oni szeroką paletę nowoczesnych rozwiązań w zakresie reklamy zewnętrznej.

Na targach OUTDOOR EXPO obecni byli przede wszystkim producenci i dystrybutorzy maszyn i urządzeń do produkcji reklam, ploterów oraz specjalistycznych mediów do druku reklamowego. Ekspozycja obejmowała ponadto nośniki outdoorowe, reklamę świetlną, systemy orientacji kierunkowej, reklamę tranzytową, ekspozytory POS oraz systemy wystawiennicze. Do Poznania przyjechały media branżowe oraz sektor usług reklamowych i wystawienniczych.

- „Tegoroczną edycję przygotowywaliśmy w warunkach silnej konkurencji” – przyznaje Magdalena Halicka-Gołębiowska, dyrektor targów Euro-Reklama OUTDOOR EXPO. – „W styczniu i lutym w Warszawie odbyły się targi, pokrywające w części podobny zakres branżowy. Późną wiosną odbędą się targi DRUPA w Duesseldorfie, które bardzo silnie obciążyły tegoroczne budżety na cele wystawiennicze wielu firm, zwłaszcza z branży poligraficznej. Tym bardziej cieszymy się z zaufania, którym obdarzyli nas wystawcy. Z radością przyjmujemy też bardzo pochlebne opinie, przede wszystkim na temat świetnej organizacji oraz wyjątkowej jakości zwiedzających, która przełożyła się na cenne kontakty biznesowe naszych wystawców. Już dziś intensywnie przygotowujemy się do przyszłorocznego wielkiego święta branży reklamowej i poligraficznej - targowej triady Outdoor Expo, Poligrafii oraz nowych targów poświęconych marketingowi tekstylnemu, TeksPro 2009”.

Największe ekspozycje tematyczne na targach Outdoor Expo stworzyli dostawcy usług reklamowych oraz rozwiązań z branży druku wielkoformatowego. Świetna koniunktura wielkiego formatu w reklamie kolejny raz zaowocowała szeroką reprezentacją tego sektora w Poznaniu. Międzynarodowe Targi Poznańskie przyciągnęły liderów branży. W ramach Salonu Druku Reklamowego zaprezentowały się m.in. firmy Océ, Hewlett-Packard, Signtech, Atrium, Alma Trend, ARW Focus, Digiprint, Jet Media, Spandex, Endutex, PolKos oraz Lambda.

Konferencje, warsztaty, pokazy
Dużym powodzeniem cieszyły się konferencja oraz towarzyszące jej warsztaty z cyklu Akademia Zarządzania Barwą, zorganizowane w ramach targów OUTDOOR EXPO przez Wydawnictwo Polski Drukarz. Najnowsze rynkowe tendencje w cyfrowym druku wielkoformatowym były tematem seminarium Magia Wielkiego Formatu, zorganizowanego przez firmy Hewlett-Packard oraz Digiprint. Niekonwencjonalne pokazy zaawansowanych rozwiązań w zakresie komunikacji wizualnej zaprezentowało wydawnictwo European Media Group, wydawca pism Visual Communication oraz Print & Publishing. Na stoisku wydawnictwa w cyklicznych prezentacjach można było obejrzeć m.in. tablice diodowe, ekrany bezszwowe, lokalną sieć digital signage oraz pneumatyczne figury ekspozycyjne o niespotykanych formach i futurystycznych kształtach. Atrakcją dla zwiedzających były liczne pokazy oklejania pojazdów.
Pierwszy dzień targów zakończył się wieczorem branżowym, na którym wręczone zostały prestiżowe nagrody dla wystawców Międzynarodowych Targów Poznańskich - Złote Medale MTP dla najlepszych produktów oraz nagrody Acanthus Aureus za najlepiej przygotowane ekspozycje targowe. Niespodzianką wieczoru był koncert Michała Milowicza.
Jeszcze w tym roku, w dniach od 2 do 4 września 2008 odbędzie się jesienna edycja targów Euro-Reklama GIFT EXPO, poświęcona branży artykułów promocyjnych i upominków reklamowych.

Źródło: MTP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764