logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro-Reklama Outdoor Expo 2008 - podsumowanie

   20.03.2008, przeczytano 1644 razy
ilustracjastrzałka

Zakończyła się tegoroczna edycja Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama OUTDOOR EXPO 2008. Imprezę odwiedziło w dniach od 12 do 14 marca 2008 blisko 6 tys. zwiedzających z 20 krajów świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euro-reklama-outdoor-expo-2008---podsumowanie,7003,artykul.html

Tegoroczna ekspozycja zgromadziła ok. 170 wystawców z Polski, Niemiec, Czech, Francji, Słowacji i Chin. Na powierzchni ponad 8000m2 w pawilonach 3 i 3A zaprezentowali oni szeroką paletę nowoczesnych rozwiązań w zakresie reklamy zewnętrznej.

Na targach OUTDOOR EXPO obecni byli przede wszystkim producenci i dystrybutorzy maszyn i urządzeń do produkcji reklam, ploterów oraz specjalistycznych mediów do druku reklamowego. Ekspozycja obejmowała ponadto nośniki outdoorowe, reklamę świetlną, systemy orientacji kierunkowej, reklamę tranzytową, ekspozytory POS oraz systemy wystawiennicze. Do Poznania przyjechały media branżowe oraz sektor usług reklamowych i wystawienniczych.

- „Tegoroczną edycję przygotowywaliśmy w warunkach silnej konkurencji” – przyznaje Magdalena Halicka-Gołębiowska, dyrektor targów Euro-Reklama OUTDOOR EXPO. – „W styczniu i lutym w Warszawie odbyły się targi, pokrywające w części podobny zakres branżowy. Późną wiosną odbędą się targi DRUPA w Duesseldorfie, które bardzo silnie obciążyły tegoroczne budżety na cele wystawiennicze wielu firm, zwłaszcza z branży poligraficznej. Tym bardziej cieszymy się z zaufania, którym obdarzyli nas wystawcy. Z radością przyjmujemy też bardzo pochlebne opinie, przede wszystkim na temat świetnej organizacji oraz wyjątkowej jakości zwiedzających, która przełożyła się na cenne kontakty biznesowe naszych wystawców. Już dziś intensywnie przygotowujemy się do przyszłorocznego wielkiego święta branży reklamowej i poligraficznej - targowej triady Outdoor Expo, Poligrafii oraz nowych targów poświęconych marketingowi tekstylnemu, TeksPro 2009”.

Największe ekspozycje tematyczne na targach Outdoor Expo stworzyli dostawcy usług reklamowych oraz rozwiązań z branży druku wielkoformatowego. Świetna koniunktura wielkiego formatu w reklamie kolejny raz zaowocowała szeroką reprezentacją tego sektora w Poznaniu. Międzynarodowe Targi Poznańskie przyciągnęły liderów branży. W ramach Salonu Druku Reklamowego zaprezentowały się m.in. firmy Océ, Hewlett-Packard, Signtech, Atrium, Alma Trend, ARW Focus, Digiprint, Jet Media, Spandex, Endutex, PolKos oraz Lambda.

Konferencje, warsztaty, pokazy
Dużym powodzeniem cieszyły się konferencja oraz towarzyszące jej warsztaty z cyklu Akademia Zarządzania Barwą, zorganizowane w ramach targów OUTDOOR EXPO przez Wydawnictwo Polski Drukarz. Najnowsze rynkowe tendencje w cyfrowym druku wielkoformatowym były tematem seminarium Magia Wielkiego Formatu, zorganizowanego przez firmy Hewlett-Packard oraz Digiprint. Niekonwencjonalne pokazy zaawansowanych rozwiązań w zakresie komunikacji wizualnej zaprezentowało wydawnictwo European Media Group, wydawca pism Visual Communication oraz Print & Publishing. Na stoisku wydawnictwa w cyklicznych prezentacjach można było obejrzeć m.in. tablice diodowe, ekrany bezszwowe, lokalną sieć digital signage oraz pneumatyczne figury ekspozycyjne o niespotykanych formach i futurystycznych kształtach. Atrakcją dla zwiedzających były liczne pokazy oklejania pojazdów.
Pierwszy dzień targów zakończył się wieczorem branżowym, na którym wręczone zostały prestiżowe nagrody dla wystawców Międzynarodowych Targów Poznańskich - Złote Medale MTP dla najlepszych produktów oraz nagrody Acanthus Aureus za najlepiej przygotowane ekspozycje targowe. Niespodzianką wieczoru był koncert Michała Milowicza.
Jeszcze w tym roku, w dniach od 2 do 4 września 2008 odbędzie się jesienna edycja targów Euro-Reklama GIFT EXPO, poświęcona branży artykułów promocyjnych i upominków reklamowych.

Źródło: MTP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W ramach współpracy KERRIS Group odpowiada za opracowanie i zrealizowanie aktywacji dla potencjalnych kandydatów szkół policealnych Żak, landing page akcji oraz optymalizację kampanii performance marketingowej.
Awanse w Triple PR
Róża Siudaj i Natalia Bodziony, związane z Triple PR od 2019 roku, awansowały w strukturach agencji. Pierwsza z nich objęła stanowisko Senior PR Consultanta, a druga PR Consultanta.
„E-commerce B2B – Biznes w sieci”
Mówiąc o e-commerce często myślimy o zakupach towarów poprzez Internet dokonanych przez konsumentów. Podczas pandemii rosły one gwałtownie, szybko zapełniając paczkami auta kurierów i paczkomaty. W przypadku handlu internetowego między firmami, e-commerce B2B, był on dużo mniej widoczny, chociaż skala obrotów w tym kanale jest kilkukrotnie...
Kamikaze przygotowało dla marki Bourjois kampanię na trzy rynki CEE
Agencja Kamikaze przygotowała dla marki Bourjois (z portfolio Coty Eastern Europe) akcję wizerunkowo-sprzedażową, wspierającą launch nowych maskar Bourjois Volume Glamour – na trzech rynkach CEE: w Polsce oraz w Rumunii, a na Węgrzech wyłącznie wspierającą sprzedaż. W polskiej odsłonie akcji jako partner bierze też udział marka biżuterii Minty Dot.
Meaningful Brands 2021 - wkraczamy w „Erę konsumenckiego cynizmu”
Najnowsza fala badania, które Havas prowadzi od 2009 roku, pokazuje, że konsumenci nieustannie poszukują uczciwości i autentyczności – ale marki mają trudności ze spełnieniem tych oczekiwań. W tegorocznej edycji badania wśród globalnie ocenianych marek najlepiej wypadły: Google, Pay Pal, WhatsUp, YouTube i Samsung. Wysoko w zestawianiu znalazły się także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764