Euro RSCG ogłosiło dziś uruchomienie Euro RSCG Life w Polsce. Euro RSCG Life, wchodząca w skład Euro RSCG Worldwide, jest jedną z wiodących, światowych sieci komunikacji marketingowej specjalizującej się w obsłudze klientów z branży farmaceutycznej. Euro RSCG Life w Polsce to 50 oddział sieci, obecnej w 29 krajach na całym świecie.
- Misją Euro RSCG Life jest dostarczanie klientom Creative Business Ideas® - pomysłów, które integrują wszelkie narzędzia marketingowe, pomysłów, które w niestandardowy sposób budują strategie, wpływając na sukcesy biznesowe odnoszone przez naszych klientów. Euro RSCG Life oferuje odważne, innowacyjne idee, dzięki którym marki naszych klientów wyróżniają się na rynku, mają swą wartość, są wyjątkowe – mówi Régis Gandelon, International Chief Strategic Planner, Euro RSCG Life.
Uruchomienie Euro RSCG Life jest dla Euro RSCG w Polsce logiczną konsekwencją prowadzonych już od dłuższego czasu zintegrowanych działań Power of One dla klientów z branży farmaceutycznej. Grupa ma bogate, zdobywane przez lata doświadczenie w tym obszarze, a na koncie wiele zrealizowanych projektów w dziedzinie healthcare marketing business & public relations.
Euro RSCG Life w Polsce obsługiwać będzie zarówno klientów sieciowych, takich jak Sanofi-Aventis, Reckitt Benckiser Healthcare, markę Vichy jak i lokalnych: GlaxoSmithKline, Schering, Cephalon, Ciba Vision i Wyeth.
- W skład zespołu Euro RSCG Life wchodzą specjaliści z każdej ze spółek Euro RSCG w Polsce, wnosząc doświadczenie w swej dyscyplinie – reklamie tradycyjnej, marketing services, public relations i usługach interaktywnych. Usługi, jakie dostarczać będzie Euro RSCG Life, to na rynku polskim wyjątkowa, unikalna wartość. Poszerzając portfolio usług Euro RSCG o zintegrowaną obsługę komunikacyjną, dedykowaną klientom farmaceutycznym z segmentów OTC i Rx, markom Healthcare & Wellness oraz Beauty wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom rynku i naszych klientów – mówi Agata Stańczyk-Dąbrowska, Head of Euro RSCG Life.
- Wprowadzając na rynek nową markę Euro RSCG Life, korzystamy z naszych najlepszych doświadczeń tworzenia grupy komunikacji zintegrowanej. Podobnie jak kilka lat temu stworzyliśmy grupę złożoną z eksperckich spółek, dziś tworzymy dywizję złożoną z ekspertów w reklamie klasycznej, klasycznym BTL, eventach, CRM, interactive i public relations specjalizujących się w komunikacji Rx, OTC i Beauty&Wellness. To absolutnie wyjątkowy i sprawdzony w wielu efektywnych, nagradzanych projektach zespół, który jest w stanie dostarczać prawdziwie zintegrowanych rozwiązań. Wymiana doświadczenia i wiedzy w tym zespole jest kluczową wartością dla naszych Klientów – mówi Piotr Badowski, Chief Operating Officer Euro RSCG w Polsce.
Źródło: Euro RSCG