logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro RSCG Life w Polsce

  PR 13.07.2007, przeczytano 4510 razy
ilustracjastrzałka
Agata Stańczyk-Dąbrowska

Euro RSCG ogłosiło dziś uruchomienie Euro RSCG Life w Polsce. Euro RSCG Life, wchodząca w skład Euro RSCG Worldwide, jest jedną z wiodących, światowych sieci komunikacji marketingowej specjalizującej się w obsłudze klientów z branży farmaceutycznej. Euro RSCG Life w Polsce to 50 oddział sieci, obecnej w 29 krajach na całym świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euro-rscg-life-w-polsce,5840,artykul.html

- Misją Euro RSCG Life jest dostarczanie klientom Creative Business Ideas® - pomysłów, które integrują wszelkie narzędzia marketingowe, pomysłów, które w niestandardowy sposób budują strategie, wpływając na sukcesy biznesowe odnoszone przez naszych klientów. Euro RSCG Life oferuje odważne, innowacyjne idee, dzięki którym marki naszych klientów wyróżniają się na rynku, mają swą wartość, są wyjątkowe – mówi Régis Gandelon, International Chief Strategic Planner, Euro RSCG Life.

Uruchomienie Euro RSCG Life jest dla Euro RSCG w Polsce logiczną konsekwencją prowadzonych już od dłuższego czasu zintegrowanych działań Power of One dla klientów z branży farmaceutycznej. Grupa ma bogate, zdobywane przez lata doświadczenie w tym obszarze, a na koncie wiele zrealizowanych projektów w dziedzinie healthcare marketing business & public relations.

Euro RSCG Life w Polsce obsługiwać będzie zarówno klientów sieciowych, takich jak Sanofi-Aventis, Reckitt Benckiser Healthcare, markę Vichy jak i lokalnych: GlaxoSmithKline, Schering, Cephalon, Ciba Vision i Wyeth.

- W skład zespołu Euro RSCG Life wchodzą specjaliści z każdej ze spółek Euro RSCG w Polsce, wnosząc doświadczenie w swej dyscyplinie – reklamie tradycyjnej, marketing services, public relations i usługach interaktywnych. Usługi, jakie dostarczać będzie Euro RSCG Life, to na rynku polskim wyjątkowa, unikalna wartość. Poszerzając portfolio usług Euro RSCG o zintegrowaną obsługę komunikacyjną, dedykowaną klientom farmaceutycznym z segmentów OTC i Rx, markom Healthcare & Wellness oraz Beauty wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom rynku i naszych klientów – mówi Agata Stańczyk-Dąbrowska, Head of Euro RSCG Life.

- Wprowadzając na rynek nową markę Euro RSCG Life, korzystamy z naszych najlepszych doświadczeń tworzenia grupy komunikacji zintegrowanej. Podobnie jak kilka lat temu stworzyliśmy grupę złożoną z eksperckich spółek, dziś tworzymy dywizję złożoną z ekspertów w reklamie klasycznej, klasycznym BTL, eventach, CRM, interactive i public relations specjalizujących się w komunikacji Rx, OTC i Beauty&Wellness. To absolutnie wyjątkowy i sprawdzony w wielu efektywnych, nagradzanych projektach zespół, który jest w stanie dostarczać prawdziwie zintegrowanych rozwiązań. Wymiana doświadczenia i wiedzy w tym zespole jest kluczową wartością dla naszych Klientów – mówi Piotr Badowski, Chief Operating Officer Euro RSCG w Polsce.

Źródło: Euro RSCG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon imagePROGRAF PRO-1100: fotograficzna drukarka A2
Firma Canon ogłasza premierę długo oczekiwanego urządzenia imagePROGRAF PRO-1100, flagowego modelu w serii profesjonalnych drukarek atramentowych A2. ImagePROGRAF PRO-1100 zaprojektowano z myślą zarówno o profesjonalistach, jak i entuzjastach fotografii, aby zapewnić im wyjątkową jakość i trwałość zdjęć.
ZFPR wprowadza Kodeks Dobrych Praktyk Public Affairs
Związek Firm Public Relations (ZFPR) opublikował Kodeks Dobrych Praktyk Public Affairs – pierwszą w Polsce samoregulację w obszarze rzecznictwa interesów. Jego celem jest wyznaczenie i promocja najwyższych standardów w szczególnej sferze dialogu pomiędzy społeczeństwem obywatelskim, biznesem a administracją publiczną i politykami.
Ostatnie odliczanie do XXIV Kongresu Public Relations
Wielkimi krokami zbliża się XXIV Kongres Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w dniach 19-20 września w Rzeszowie. Podczas wydarzenia sporo miejsca zajmą kwestie zdarzeń kryzysowych, skutecznego wykorzystania narzędzi AI, ale również wyzwań, jakie wiążą się z rozwojem nowych technologii.
Grow Now otwiera biuro w USA
Należąca do polskiej grupy marketingowo-technologicznej Group One agencja Grow Now, która świadczy usługi end-to-end we wdrożeniach i skalowaniu sprzedaży na marketplace’ach, otwiera w USA swoje biuro i możliwość rozwoju dla polskich marek na jednym z największych światowych rynków e-commerce. Ekspansja spółki umożliwi klientom dotarcie do ponad 300 mln...
Vanda Novak klientem agencji Warsaw/Creatives
Od września 2024 do klientów agencji Warsaw/Creatives dołączyła Vanda Novak, luksusowa marka obuwnicza. W obsługę marki zaangażowany został dział Creative, w którym stworzono koncepcję kreatywną sesji wizerunkowej nowej kolekcji na sezon Jesień-Zima 2024/2025 i dział Advocacy & Communication, który zajmie się działaniami Public Relations i kontaktem z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764