logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro RSCG Life w Polsce

  PR 13.07.2007, przeczytano 4405 razy
ilustracjastrzałka
Agata Stańczyk-Dąbrowska

Euro RSCG ogłosiło dziś uruchomienie Euro RSCG Life w Polsce. Euro RSCG Life, wchodząca w skład Euro RSCG Worldwide, jest jedną z wiodących, światowych sieci komunikacji marketingowej specjalizującej się w obsłudze klientów z branży farmaceutycznej. Euro RSCG Life w Polsce to 50 oddział sieci, obecnej w 29 krajach na całym świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euro-rscg-life-w-polsce,5840,artykul.html

- Misją Euro RSCG Life jest dostarczanie klientom Creative Business Ideas® - pomysłów, które integrują wszelkie narzędzia marketingowe, pomysłów, które w niestandardowy sposób budują strategie, wpływając na sukcesy biznesowe odnoszone przez naszych klientów. Euro RSCG Life oferuje odważne, innowacyjne idee, dzięki którym marki naszych klientów wyróżniają się na rynku, mają swą wartość, są wyjątkowe – mówi Régis Gandelon, International Chief Strategic Planner, Euro RSCG Life.

Uruchomienie Euro RSCG Life jest dla Euro RSCG w Polsce logiczną konsekwencją prowadzonych już od dłuższego czasu zintegrowanych działań Power of One dla klientów z branży farmaceutycznej. Grupa ma bogate, zdobywane przez lata doświadczenie w tym obszarze, a na koncie wiele zrealizowanych projektów w dziedzinie healthcare marketing business & public relations.

Euro RSCG Life w Polsce obsługiwać będzie zarówno klientów sieciowych, takich jak Sanofi-Aventis, Reckitt Benckiser Healthcare, markę Vichy jak i lokalnych: GlaxoSmithKline, Schering, Cephalon, Ciba Vision i Wyeth.

- W skład zespołu Euro RSCG Life wchodzą specjaliści z każdej ze spółek Euro RSCG w Polsce, wnosząc doświadczenie w swej dyscyplinie – reklamie tradycyjnej, marketing services, public relations i usługach interaktywnych. Usługi, jakie dostarczać będzie Euro RSCG Life, to na rynku polskim wyjątkowa, unikalna wartość. Poszerzając portfolio usług Euro RSCG o zintegrowaną obsługę komunikacyjną, dedykowaną klientom farmaceutycznym z segmentów OTC i Rx, markom Healthcare & Wellness oraz Beauty wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom rynku i naszych klientów – mówi Agata Stańczyk-Dąbrowska, Head of Euro RSCG Life.

- Wprowadzając na rynek nową markę Euro RSCG Life, korzystamy z naszych najlepszych doświadczeń tworzenia grupy komunikacji zintegrowanej. Podobnie jak kilka lat temu stworzyliśmy grupę złożoną z eksperckich spółek, dziś tworzymy dywizję złożoną z ekspertów w reklamie klasycznej, klasycznym BTL, eventach, CRM, interactive i public relations specjalizujących się w komunikacji Rx, OTC i Beauty&Wellness. To absolutnie wyjątkowy i sprawdzony w wielu efektywnych, nagradzanych projektach zespół, który jest w stanie dostarczać prawdziwie zintegrowanych rozwiązań. Wymiana doświadczenia i wiedzy w tym zespole jest kluczową wartością dla naszych Klientów – mówi Piotr Badowski, Chief Operating Officer Euro RSCG w Polsce.

Źródło: Euro RSCG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Współpraca od początku opierała się na świadomych, synergicznych działaniach marketingowych w strefie online, w celu zwiększenia udziału w rynku e-commerce. Harbingers pomogło BoboWózkom w skutecznym i konsekwentnym budowaniu pozycji lidera w branży wózków i fotelików dziecięcych w e-commerce.
Nowe biuro P&G wykorzystuje rozwiązania przyjazne dla środowiska
Procter & Gamble od początku swojej działalności w Polsce jest jednym z cenionych pracodawców, oferującym nie tylko możliwości rozwoju zawodowego, ale także dbającym o to, by  tworzone przez firmę środowisko pracy było otwarte dla różnorodnych grup pracowników. Dlatego też stale przygląda się ich potrzebom. Zmieniające się w ostatnich latach modele pracy oraz oczekiwania,...
Klink International rozpoczyna współpracę z N42 creative solutions
Od stycznia 2023 roku za działania marketingowe i PR-owe KLINK INTERNATIONAL jednego z największych polskich importerów i dystrybutorów kamienia naturalnego odpowiada agencja kreatywna N42. Współpraca ta, to kolejny krok w działaniach firmy KLINK związany z intensywnym rozwojem i planem osiągnięcia założonych celów strategicznych.
Waterdrop to firma, która powstała w 2016 roku w Austrii. Marka dba o ekologię, nie wykorzystuje tworzyw sztucznych i konserwantów. W swojej ofercie posiada rozpuszczalne w wodzie kapsułki z witaminami i ekstraktami roślinnymi, które nadają napojom owocowy smak. Waterdrop przyświecają dwie idee: dbanie o odpowiednie nawodnienie organizmu oraz ograniczenie produkcji plastiku. Z kolei...
Agencja gamingowa Kool Things prolongowała umowę z Razer – wiodącą lifestylową marką dla graczy oraz pionierem rynku gaming hardware. Współpraca pomiędzy firmami trwa już 12 lat. W tym czasie agencja obsłużyła blisko 500 premier, a tylko w ostatnich 3 latach wsparła przedstawicieli mediów w stworzeniu niemal 2000 recenzji produktów marki Razer. Podpisana umowa przedłuża...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764