Agencja Euro RSCG Marketing House wygrała przetarg dla Asbis PL Sp. z o. o. na organizację i obsługę programu motywacyjnego skierowanego do Klientów Asbis PL Sp. z o. o. na rynku B2B. Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii, kreacji, baz danych i pełnego zaplecza analitycznego oraz komunikację i obsługę programu.
Asbis Enterprises Plc specjalizuje się w dystrybucji sprzętu i oprogramowania komputerowego, rozwiązań mobilnych, komponentów IT i peryferiów, a także szerokiej gamy produktów informatycznych i urządzeń cyfrowych. Spółka założona w roku 1990, jest obecna w Europie Środkowo-Wschodniej, krajach nadbałtyckich, krajach byłego Związku Radzieckiego, na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej. Grupa dystrybuuje produkty wielu producentów, a także produkuje urządzenia pod markami własnymi: Prestigio (tablety, nawigacje GPS, pamięci zewnętrzne, akcesoria USB itp.) i Canyon (akcesoria do urządzeń mobilnych, produkty).
Euro RSCG Marketing House to ekspert w dziedzinie marketingu relacyjnego łączący kompetencje strategiczne z technologią dla rozwoju marek i biznesu. Firma oferuje usługi z zakresu marketingu relacyjnego, w szczególności: doradztwo strategiczne, systemy klasy CRM, data mining oraz concept development. Euro RSCG Marketing House to wielokrotny laureat konkursów marketingu bezpośredniego. W najnowszym raporcie specjalnym "Agencje Marketingu Zintegrowanego 2011" przygotowanym przez redakcję Media&Marketing Polska Euro RSCG Marketing House wspólnie z Euro RSCG 4D otrzymała tytuł Agencji Roku.
Źródło: Euro RSCG Marketing House