logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro RSCG organizatorem Gali z okazji otwarcia sprzedaży apartamentowca Złota 44

  PR 22.11.2006, przeczytano 1073 razy
ilustracjastrzałka
Daniel Libeskind

13 listopada 2006 roku w Teatrze Wielkim odbyła się uroczysta gala prezentująca luksusowy apartamentowiec Złota 44, który powstanie w centrum Warszawy w 2009 roku. Gospodarzem uroczystości, którą uświetniła obecność światowej sławy architekta Daniela Libeskinda – autora projektu apartamentowca Złota 44, był inwestor - Orco Property Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euro-rscg-organizatorem-gali-z-okazji-otwarcia-sprzedazy-apartamentowca-zlota-44,4783,artykul.html

Impreza ta była zwieńczeniem niemal rocznych prac spółek Grupy Euro RSCG prowadzonych według zasad Power of One. W ramach obsługi komunikacyjnej tego dewelopera w projekt zaangażowane były Euro RSCG Sensors (public relations), Euro RSCG 4D (wydarzenia specjalne), Euro RSCG Warsaw (komunikacja ATL i BTL) oraz Digital One (interactive).

Firma Orco Property Group zorganizowała spektakularne widowisko, aby pokazać szerokiej publiczności koncepcję mającego powstać w 2006 roku apartamentowca Złota 44. W artystyczny sposób zaprezentowano przykład architektury na najwyższym światowym poziomie.

O oddanie charakteru nowego apartamentowca, jego stylu, prestiżu i elegancji zadbali artyści grup FLYCUBE oraz Art Project Balet. Zaprezentowano balet nowoczesny i powietrzne ewolucje na szarfach połączone z wizualizacjami multimedialnymi, efektowną grą światła, cienia i pokazami laserowymi. W ten właśnie, oryginalny, a jednocześnie odpowiadający charakterowi inwestycji sposób, przedstawiono historię Złotej 44 – od powstania koncepcji architektonicznej budynku aż do momentu realizacji projektu. Wszystko to w czterech etiudach wyjątkowego, zorganizowanego na najwyższym światowym poziomie spektaklu.

Goście uroczystej gali mogli nie tylko podziwiać formę Złotej 44. Mieli także niepowtarzalną okazję znalezienia się w luksusowych wnętrzach jednego z najciekawszych warszawskich apartamentowców. Dzięki specjalnie stworzonym na potrzeby tego wydarzenia wizualizacjom można było podziwiać panoramę Warszawy z nieistniejących jeszcze okien apartamentowca i poczuć atmosferę jego ekskluzywnych wnętrz.

Gospodarzem spotkania był Prezes i CEO firmy Orco Property Group – Jean Francois Ott, który jest pomysłodawcą inwestycji Złota 44 w Warszawie. Gościem honorowym był Daniel Libeskind, autor projektu apartamentowca, światowej sławy architekt, którego projekty cieszą się powszechnym uznaniem.

Za obsługę komunikacyjną Orco Property Group oraz gali w Teatrze Wielkim odpowiedzialne były - pracujące według zasad Power of One - agencje Grupy Euro RSCG. Przygotowaniem scenariusza i realizacją wydarzenia zajęły się Euro RSCG 4D i Euro RSCG Sensors. Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowywała prestiżowy katalog – Złota 44. Dodatkowo agencja Euro RSCG Sensors zapewniała obsługą medialną. Autorem serwisu internetowego dedykowanemu nowej inwestycji Orco Property Group - www.zlota44tower.com – jest również spółka z Grupy Euro RSCG - agencja interaktywna - Digital One.

Na gali obecni byli przedstawiciele świata biznesu, kultury i sztuki, w tym potencjalni nabywcy apartamentów w budynku Złota 44. Już teraz jest to jeden z najbardziej rozpoznawalnych projektów w Warszawie. Bez wątpienia będzie to również jeden z najbardziej pożądanych adresów do zamieszkania.

Źródło: Euro RSCG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764