logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro RSCG Sensors dla Nestlé

  PR 20.11.2006, przeczytano 865 razy

Od października 2006 roku Euro RSCG Sensors rozpoczęła realizację projektu dla marki Nestlé NAN (mleka modyfikowane dla niemowląt). Zgodnie z umową Agencja odpowiada za prowadzenie Biura Prasowego Klienta oraz doradztwo strategiczne w obszarze komunikacji z mediami. W Euro RSCG Sensors firma Nestlé obsługiwana jest przez dział Consumer PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euro-rscg-sensors-dla-nestl%C3%A9,4763,artykul.html

Firma Nestlé jest wiodącym na światowym rynku producentem wyrobów spożywczych, w tym obecna jest na rynku żywności dla niemowląt, także tych z problemami żywieniowymi. Oferuje m.in. mleko modyfikowane, szeroki asortyment kaszek oraz deserki. Tajemnicą ich wielkiego powodzenia wśród dzieci, rodziców i lekarzy jest doskonały smak i bardzo wysoka jakość.

Źródło: Euro RSCG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764