logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro RSCG Warsaw dla marki Dulux

   11.04.2011, przeczytano 3840 razy

11 kwietnia rozpoczyna się najnowsza kampania marki Dulux promująca aplikację MousePainter, ułatwiającą dobranie koloru do wnętrza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euro-rscg-warsaw-dla-marki-dulux,12348,artykul.html

Kampania oparta jest zarówno na przekazie emocjonalnym, jak i funkcjonalnym. Bohaterowie reklamy w prosty sposób zmieniają kolory swojego wnętrza za pomocą aplikacji MousePainter, bawiąc się przy tym i eksperymentując.

Dulux Mouse Painter, dzięki pełnej palecie barw i odcieni dostępnej w aplikacji, oferuje całkowitą dowolność w wyborze koloru. Wystarczy zrobić zdjęcie przestrzeni, którą użytkownik chce zmienić, załadować do aplikacji MousePainter dostępnej na stronie www.dulux.pl i zacząć ''malować''.

Kampania obejmie zasięgiem największe ogólnopolskie stacje telewizyjne. Euro RSCG Warsaw odpowiada za całościową kreację i produkcję kampanii. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

Źródło: Euro RSCG Warsaw

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piątnica promuje Serki Wiejskie
Od 20 stycznia 2025 roku startuje kampania promująca Serki Wiejskie z Piątnicy w dwóch wariantach: wysokobiałkowym oraz z dodatkiem owoców. Spoty reklamowe koncentrują się na wyjątkowych cechach tych produktów – zarówno smakowych, jak i funkcjonalnych. Serek Wiejski wysokobiałkowy to idealna opcja dla osób prowadzących aktywny tryb życia, a...
Novo Nordisk – globalna firma działająca w branży farmaceutycznej po raz trzeci wybrała agencję AHAVA PR do obsługi działań komunikacyjnych w ramach kampanii “Porozmawiajmy szczerze o otyłości”. Decyzja o zaangażowaniu AHAVA PR w prace nad 6. edycją kampanii była podyktowana wysokim poziomem zrozumienia specyfiki projektu i branży oraz wypracowaniem innowacyjnego,...
Podrażnione gardło w kampanii Fiorda
Ruszyła nowa kampania Fiorda – wspiera, gdy podrażnione gardło doskwiera
Działy marketingu i PR w 2024 roku: praca i płace
Transformacja cyfrowa i zmieniające się priorytety biznesowe sprawiają, że firmy coraz częściej koncentrują się na zatrudnianiu ekspertów pełniących kluczowe role w działach marketingu i PR. Jak pokazuje raport Grafton Recruitment „Wynagrodzenia i trendy w przedsiębiorstwach 2024”, choć dynamika rekrutacji w tych obszarach pozostała umiarkowana, rosło zapotrzebowanie na...
Seniorzy wolni od dyskryminacji - kampania społeczna
Zbliżający się Dzień Babci i Dziadka to świetna okazja do tego, by pokazać z czym zmagają się osoby starsze. Fundacja Projekt Starsi rozpoczęła kampanię przeciw dyskryminacji ze względu na wiek. Bohaterami kampanii są wyjątkowi seniorzy - Pani Jadwiga, Pan Henryk i Pani Barbara. Co ich łączy? Nigdy nie doświadczyli dyskryminacji z powodu swojego wieku. Abyśmy mogli ich...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764