11 kwietnia rozpoczyna się najnowsza kampania marki Dulux promująca aplikację MousePainter, ułatwiającą dobranie koloru do wnętrza.
Kampania oparta jest zarówno na przekazie emocjonalnym, jak i funkcjonalnym. Bohaterowie reklamy w prosty sposób zmieniają kolory swojego wnętrza za pomocą aplikacji MousePainter, bawiąc się przy tym i eksperymentując.
Dulux Mouse Painter, dzięki pełnej palecie barw i odcieni dostępnej w aplikacji, oferuje całkowitą dowolność w wyborze koloru. Wystarczy zrobić zdjęcie przestrzeni, którą użytkownik chce zmienić, załadować do aplikacji MousePainter dostępnej na stronie www.dulux.pl i zacząć ''malować''.
Kampania obejmie zasięgiem największe ogólnopolskie stacje telewizyjne. Euro RSCG Warsaw odpowiada za całościową kreację i produkcję kampanii. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.
Źródło: Euro RSCG Warsaw