logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro RSCG Warsaw dla WWF

  PR 22.09.2005, przeczytano 967 razy

Problem braku kontroli nad produkcją i wykorzystaniem toksycznych syntetycznych związków chemicznych jest tak poważny, że aż trudno o nim ludziom opowiadać,… ale zawsze można zaśpiewać!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euro-rscg-warsaw-dla-wwf,3060,artykul.html

Do współpracy przy kolejnym etapie kampanii WWF/Detox zaplanowanym na wrzesień, Euro RSCG Warsaw zaprosiła Sidneya Polaka. Ten ochoczo zgodził się na współpracę i napisał znakomity tekst oraz muzykę. Wspólne wykonanie piosenki zaproponował Reni Jusis, która wspaniale zaśpiewała tytułowy refren piosenki „Stop Global Experiment”. Oboje wykonali utwór na Festiwalu w Sopocie, a wideoklip wchodzi na antenę stacji muzycznych.

Wszyscy uczestniczymy w tym „globalnym eksperymencie” i to od jakiegoś czasu. Na tym fakcie oparty jest scenariusz teledysku: Sidney Polak i Reni Jusis idą po obracającym się globie mijając kolejne fazy podboju naszej planety przez człowieka. Widzimy, że z każdą chwilą przybywa na ziemi rozmaitych substancji chemicznych, które zatruwają nasze życie. Reżyserią wideoklipu zajęła się Joasia Rechnio. Są to kolejne znakomite postaci, które pro bono zdecydowały się czynnie poprzeć akcję na rzecz zmiany szkodliwego prawa. Wcześniej w spocie Michała Sablińskiego wystąpili: Maja Ostaszewska, Reni Jusis, Piotr Najsztub i Krzysztof Hołowczyc.

Obecna sytuacja przypomina wielki niekontrolowany eksperyment prowadzony na ludziach i środowisku. Producenci chemikaliów nie muszą sprawdzać, czy związki chemiczne wykorzystywane np. w plastikowych butelkach, opakowaniach do żywności, komputerach, ubraniach i kosmetykach są bezpieczne dla zdrowia ludzi. A nawet jeśli o tym wiedzą, to nie muszą informować !

Kampania WWF ma na celu zachęcenie do poparcia zmiany szkodliwego prawa. Po wejściu na stronę www.wwf.pl/detox można wypełnić petycję do europarlamentarzystów, którzy mogą przegłosować w Parlamencie Europejskim nowe, bardziej restrykcyjne prawo.

W produkcję klipu bezinteresownie włączyli się także:

Jasiek Holoubek (DOP), Iza Morska (make up), Szymon Sieńko i Attic studio - współprodukcja muzyczną i mix, Tango Production (dom produkcyjny), Przemek Kowal, Magda Włoch (producenci z Orka Film), Jarosław Kwaśniak, Łukasz Przybytek, Krystian Mazur, Piotr Barejko, Kamil Dąbkowski (animatorzy Orka Film), Orka Film (animacja i post-produkcja).

Firmy, które charytatywnie pomogły w realizacji klipu:

Tango Production, Orka Film, Attic Studio, Headlines Brand&Corporate Communication (promocja klipu), Digital One (e-mailing), Drukpol

Źródło: Senors PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764