logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

EURO RSCG Warsaw i EURO RSCG 4D dla Peugeot

  PR 18.02.2006, przeczytano 963 razy
ilustracjastrzałka
Euro RSCG

W lutym pojawiła się na rynku pierwsza z czterech premier Peugeot – nowy model 107, który rozszerza gamę modeli Peugeot w segmencie małych aut.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euro-rscg-warsaw-i-euro-rscg-4d-dla-peugeot,3555,artykul.html

W celu wypromowania nowego Peugeot 107 kampania reklamowa, przygotowana przez agencje z grupy Euro RSCG, została podzielona na dwie części: kampanię zapraszającą klientów na Dni Otwarte nowego modelu oraz kampanię wizerunkową podkreślającą atrybuty nowego modelu.

Jako główną atrakcję kampanii agencje EURO RSCG Warsaw i EURO RSCG 4D przygotowały Dni Otwarte. Wszystkie osoby, które odwiedzą salony Peugeot w dniach 16-19.02., będą miały niepowtarzalną okazję wzięcia udziału w konkursie, w którym nagrodą główną jest nowy Peugeot 107. Kupony konkursowe dostępne są w prasie ogólnopolskiej oraz w pubach i klubach, jak również w salonach Peugeot.

Głównymi elementami kampanii są: hasło „Wyrwij nowego Peugeot 107, niezłego łobuza” oraz charakterystyczny motyw „wyrwy”, pojawiający się również w ogłoszeniach prasowych kampanii wizerunkowej, która jest adaptacją międzynarodowej kampanii promującej model 107. Pomysł kreatywny podkreśla „łobuzerski” charakter nowego modelu oraz inne cechy, takie jak zwinność, oszczędność, bezpieczeństwo.

Kampania outdoorowa trwająca przez cały luty ma na celu zaciekawienie i pokazanie wizerunku nowego Peugeota 107. Od 10 lutego możemy oglądać spoty reklamowe w stacjach: TVP, TVP3, TVN, TVN7 i TV 4 informujące o Dniach Otwartych nowego modelu. Agencje stworzyły także reklamy prasowe zapraszające do odwiedzenia salonów Peugeot ukazujące się od 13 lutego w Gazecie Wyborczej i Fakcie oraz wizerunkowe, które między 20 a 27 lutym oglądać będziemy w Auto Świecie, Forum, Magazynie Wysokie Obroty, Newsweeku, Polityce, Przekroju i Wprost. W ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych od 14 do 19 lutego będziemy słyszeć reklamy zapraszające na Dni Otwarte nowego Peugeot 107.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Warszawa.

Źródło: Sensors / Euro RSCG Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764