W tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2012 Euro RSCG Warsaw została siedmiokrotnie nagrodzona, otrzymując dwie złote, jedną srebrną oraz cztery brązowe statuetki. Nagrody przyznane zostały w trzech kategoriach: Reklama i Film, Reklama Drukowana, a także Active Advertising. Agencja otrzymała również 12 nominacji.
Agencja Euro RSCG Warsaw zdobyła dwie statuetki w kategorii Reklama i Film za kampanie zrealizowane dla marki Vifon – srebrną za produkcję zatytułowaną „Randka” oraz brązową za „Bar”.
W kategorii Reklama Drukowana agencja otrzymała złoto za kampanię „Bluzeczka” zrealizowaną dla firmy Reckitt Benckiser, a także dwie brązowe statuetki za reklamę „Co chciałbyś znaleźć w samochodzie” dla Peugeot oraz „Przestrzenie" dla Reckitt Benckiser.
Kategoria Active Advertising przyniosła agencji brąz za akcję ambientową „Co chciałbyś znaleźć w samochodzie” dla Peugeot oraz złoto za kampanię „Bluzeczka” dla Reckitt Benckiser.
Źródło: Euro RSCG Warsaw