23 marca rozpoczęła się ogólnopolska kampania dla marki Odnovit - suplementu diety wspomagającego stawy, przygotowana przez Euro RSCG Warsaw.
Kampania obejmuje spot telewizyjny i reklamę w prasie. Reklama wyróżniać ma się nietypową dla tej kategorii produktów, emocjonalną historią opowiedzianą w spocie oraz ciekawą wizualnie stylistyką, odzwierciedlającą kolejne dekady życia jego bohaterki.
Główny nacisk w kampanii położono na korzyści płynące z zażywania preparatu oraz zaprezentowanie nowego opakowania po rebrandingu. Odnovit w nowym kształcie pojawi się w sprzedaży od maja i dostępny będzie w aptekach na terenie całego kraju. Kampania produktu potrwa do końca roku.
Spoty 30'' i 15'' są emitowane w telewizji publicznej (TVP i kanałach tematycznych) oraz prywatnej (TVN, TVN24, Polsat i kanałach tematycznych). Dodatkowe działania prowadzone są w prasie poradnikowo-rodzinnej. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.
Źródło: Euro RSCG Warsaw