logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro RSCG Warsaw z kampanią dla marki Odnovit

   19.04.2011, przeczytano 1295 razy

23 marca rozpoczęła się ogólnopolska kampania dla marki Odnovit - suplementu diety wspomagającego stawy, przygotowana przez Euro RSCG Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euro-rscg-warsaw-z-kampania-dla-marki-odnovit,12395,artykul.html

Kampania obejmuje spot telewizyjny i reklamę w prasie. Reklama wyróżniać ma się nietypową dla tej kategorii produktów, emocjonalną historią opowiedzianą w spocie oraz ciekawą wizualnie stylistyką, odzwierciedlającą kolejne dekady życia jego bohaterki.

Główny nacisk w kampanii położono na korzyści płynące z zażywania preparatu oraz zaprezentowanie nowego opakowania po rebrandingu. Odnovit w nowym kształcie pojawi się w sprzedaży od maja i dostępny będzie w aptekach na terenie całego kraju. Kampania produktu potrwa do końca roku.

Spoty 30'' i 15'' są emitowane w telewizji publicznej (TVP i kanałach tematycznych) oraz prywatnej (TVN, TVN24, Polsat i kanałach tematycznych). Dodatkowe działania prowadzone są w prasie poradnikowo-rodzinnej. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.

Źródło: Euro RSCG Warsaw

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764