logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro RSCG Warsaw z kampanią dla marki Odnovit

   19.04.2011, przeczytano 1312 razy

23 marca rozpoczęła się ogólnopolska kampania dla marki Odnovit - suplementu diety wspomagającego stawy, przygotowana przez Euro RSCG Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euro-rscg-warsaw-z-kampania-dla-marki-odnovit,12395,artykul.html

Kampania obejmuje spot telewizyjny i reklamę w prasie. Reklama wyróżniać ma się nietypową dla tej kategorii produktów, emocjonalną historią opowiedzianą w spocie oraz ciekawą wizualnie stylistyką, odzwierciedlającą kolejne dekady życia jego bohaterki.

Główny nacisk w kampanii położono na korzyści płynące z zażywania preparatu oraz zaprezentowanie nowego opakowania po rebrandingu. Odnovit w nowym kształcie pojawi się w sprzedaży od maja i dostępny będzie w aptekach na terenie całego kraju. Kampania produktu potrwa do końca roku.

Spoty 30'' i 15'' są emitowane w telewizji publicznej (TVP i kanałach tematycznych) oraz prywatnej (TVN, TVN24, Polsat i kanałach tematycznych). Dodatkowe działania prowadzone są w prasie poradnikowo-rodzinnej. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.

Źródło: Euro RSCG Warsaw

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764