logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eurobank i Grupa Banku Millennium we wspólnej akcji dobroczynnej

  PR 09.05.2019, przeczytano 434 razy

384 400 km - taki dystans zamierzają pokonać pracownicy eurobanku oraz Grupy Banku Millennium, uprawiając 35 dyscyplin sportowych. Wszystko po to, by zebrane kilometry zamienić na pieniądze, a następnie przeznaczyć je na wsparcie ważnych celów charytatywnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eurobank-i-grupa-banku-millennium-we-wspolnej-akcji-dobroczynnej,382348,artykul.html

W czwartek 9 maja eurobank rozpoczął trzecią już odsłonę swojej kampanii charytatywnej „Our People”. Tym razem do sportowej rywalizacji zaprosił Grupę Banku Millennium - 5 listopada 2018 r. Bank Millennium i Societe Generale podpisały umowę dotyczącą zakupu eurobanku przez Bank Millennium. Transakcja ma zostać sfinalizowana w pierwszym półroczu 2019 r.

Cel tegorocznej akcji „Our People 3: Together to the Moon” to pokonanie 384 400 km, a więc odległości z Ziemi do Księżyca. Pracownicy obu instytucji będą uprawiać dyscypliny sportowe związane z pokonywaniem dystansu, a ich osiągnięcia będą rejestrowane przez zewnętrzną aplikację. W ten sposób każdy trening biegowy, wycieczka rowerowa czy spacer przyczynią się do wsparcia celów charytatywnych. Banki zamienią bowiem pokonane kilometry na pieniądze, zgodnie z przelicznikiem 1 km = 1 zł.

Zebrane w ten sposób środki finansowe zostaną przeznaczone na wsparcie dwóch fundacji (Fundacja DKMS, Fundacja Mam Marzenie),  wskazanych przez pracowników eurobanku w wewnętrznym głosowaniu (128 134 zł przekazane przez eurobank) oraz na realizację inicjatyw społecznych pracowników obu banków (256 266 zł przekazane przez Bank Millennium). Po zakończeniu akcji pracownicy obu instytucji będą mieli możliwość zaangażować się w wolontariat, realizując projekty finansowane z zebranych funduszy.

eurobank po raz pierwszy zorganizował akcję „Our People” wiosną 2017 r. Pracownicy pokonali wówczas 55,4 tys. km i w rezultacie ponad 55 tys. zł trafiło na konto Fundacji Mam Marzenie, spełniającej marzenia chorych dzieci. Rok później licznik wskazał już 100 tys. zł - tę sumę podzieliły między sobą Fundacja Mam Marzenie oraz wrocławskie Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt.

Akcja „Our People” co roku cieszy się dużym zainteresowaniem wśród pracowników eurobanku. Doceniają ją również zewnętrzni eksperci: w 2017 r. w konkursie „Złote Spinacze” została uznana za jedną z trzech najlepszych kampanii CSR w Polsce 2017 r. Rok później nagrodę podczas festiwalu FilmAT dostały filmy promujące akcję - występują w nich pracownicy eurobanku. Akcja została też wyróżniona w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki 2018”, publikowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Na potrzeby tegorocznej edycji akcji we współpracy z agencją John Weston Group został wyprodukowany film promocyjny - wzięli w nim udział pracownicy eurobanku oraz Banku Millennium. Można go znaleźć pod adresem: link.

Postępy w przemierzaniu dystansu  w ramach „Our People 3: Together to the Moon” można również obserwować na stronie www.ourpeople.pl.

Źródło: Euro Bank S.A.

www.eurobank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764