logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eurobank reklamuje promocyjne oprocentowanie Konta Prestige

  PR 02.02.2015, przeczytano 1804 razy

2 lutego wystartowała kampania reklamowa eurobanku, promująca oprocentowanie konta Prestige w wysokości 4% w skali roku. Motywem przewodnim spotów reklamowych jest dzielenie się z bliskimi zaletami najlepszego konta w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eurobank-reklamuje-promocyjne-oprocentowanie-konta-prestige,23821,artykul.html

Promocyjne oprocentowanie konta Prestige w wysokości 4% dla salda do 3000 zł jest dostępne do 31 grudnia 2015 dla osób przelewających na rachunek bieżący wynagrodzenie, emeryturę lub rentę. Nową promocję eurobanku wspiera czterotygodniowa kampania telewizyjna, przedstawiająca możliwość dzielenia się z bliskimi osobami korzyściami płynącymi z posiadania rachunku.

W nowej odsłonie kampanii telewizyjnej eurobanku, główny bohater przedstawia widzom trójkę bliskich sobie osób – babcię, siostrę i kumpla, którym przekaże zalety swojego konta. Dzięki temu każde z nich otrzymuje benefity konta Prestige najbardziej odpowiadające ich potrzebom, tj.:

  • konto osobiste oprocentowane na 4% w skali roku,
  • 5% money back za wydatki kartą na sport, rozrywkę i rekreację w programie „Rodzina i Przyjaciele”,
  • darmowe wypłaty z bankomatów w Polsce i na świecie kartą MasterCard.


Kreacją spotów zajęła się agencja reklamowa GPD, produkcją dom produkcyjny Propeller, a za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom. Kampania reklamowa obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, działania w Internecie oraz w placówkach eurobanku (witryny, plakaty, ulotki).

Źródło: eurobank

Dodatkowe informacje:

Metryczka spotu:
Klient: eurobank
Agencja: GPD
Branża: finanse
Typ kampanii: wizerunkowo - sprzedażowa
Termin: luty - marzec
Dom mediowy: Starcom
Dom produkcyjny: Propeller Film
Producent: Marta Kubicka, Jarek Boliński
Manager projektu: Agnieszka Szarek, Weronika Halenka
Art Director: Marek Wydłowski
Copywriter: Marta Mazurkiewicz
Account Director: Alicja Łacna
Scenariusz: Marta Mazurkiewicz i Marek Wydłowski
Reżyseria: Tadeusz Śliwa
Zdjęcia: Marek Rajca
Montaż: Marek Skorupski

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764