2 lutego wystartowała kampania reklamowa eurobanku, promująca oprocentowanie konta Prestige w wysokości 4% w skali roku. Motywem przewodnim spotów reklamowych jest dzielenie się z bliskimi zaletami najlepszego konta w Polsce.
Promocyjne oprocentowanie konta Prestige w wysokości 4% dla salda do 3000 zł jest dostępne do 31 grudnia 2015 dla osób przelewających na rachunek bieżący wynagrodzenie, emeryturę lub rentę. Nową promocję eurobanku wspiera czterotygodniowa kampania telewizyjna, przedstawiająca możliwość dzielenia się z bliskimi osobami korzyściami płynącymi z posiadania rachunku.
W nowej odsłonie kampanii telewizyjnej eurobanku, główny bohater przedstawia widzom trójkę bliskich sobie osób – babcię, siostrę i kumpla, którym przekaże zalety swojego konta. Dzięki temu każde z nich otrzymuje benefity konta Prestige najbardziej odpowiadające ich potrzebom, tj.:
- konto osobiste oprocentowane na 4% w skali roku,
- 5% money back za wydatki kartą na sport, rozrywkę i rekreację w programie „Rodzina i Przyjaciele”,
- darmowe wypłaty z bankomatów w Polsce i na świecie kartą MasterCard.
Kreacją spotów zajęła się agencja reklamowa GPD, produkcją dom produkcyjny Propeller, a za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom. Kampania reklamowa obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, działania w Internecie oraz w placówkach eurobanku (witryny, plakaty, ulotki).
Źródło: eurobank