logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eurobank reklamuje promocyjne oprocentowanie Konta Prestige

  PR 02.02.2015, przeczytano 1703 razy

2 lutego wystartowała kampania reklamowa eurobanku, promująca oprocentowanie konta Prestige w wysokości 4% w skali roku. Motywem przewodnim spotów reklamowych jest dzielenie się z bliskimi zaletami najlepszego konta w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eurobank-reklamuje-promocyjne-oprocentowanie-konta-prestige,23821,artykul.html

Promocyjne oprocentowanie konta Prestige w wysokości 4% dla salda do 3000 zł jest dostępne do 31 grudnia 2015 dla osób przelewających na rachunek bieżący wynagrodzenie, emeryturę lub rentę. Nową promocję eurobanku wspiera czterotygodniowa kampania telewizyjna, przedstawiająca możliwość dzielenia się z bliskimi osobami korzyściami płynącymi z posiadania rachunku.

W nowej odsłonie kampanii telewizyjnej eurobanku, główny bohater przedstawia widzom trójkę bliskich sobie osób – babcię, siostrę i kumpla, którym przekaże zalety swojego konta. Dzięki temu każde z nich otrzymuje benefity konta Prestige najbardziej odpowiadające ich potrzebom, tj.:

  • konto osobiste oprocentowane na 4% w skali roku,
  • 5% money back za wydatki kartą na sport, rozrywkę i rekreację w programie „Rodzina i Przyjaciele”,
  • darmowe wypłaty z bankomatów w Polsce i na świecie kartą MasterCard.


Kreacją spotów zajęła się agencja reklamowa GPD, produkcją dom produkcyjny Propeller, a za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom. Kampania reklamowa obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, działania w Internecie oraz w placówkach eurobanku (witryny, plakaty, ulotki).

Źródło: eurobank

Dodatkowe informacje:

Metryczka spotu:
Klient: eurobank
Agencja: GPD
Branża: finanse
Typ kampanii: wizerunkowo - sprzedażowa
Termin: luty - marzec
Dom mediowy: Starcom
Dom produkcyjny: Propeller Film
Producent: Marta Kubicka, Jarek Boliński
Manager projektu: Agnieszka Szarek, Weronika Halenka
Art Director: Marek Wydłowski
Copywriter: Marta Mazurkiewicz
Account Director: Alicja Łacna
Scenariusz: Marta Mazurkiewicz i Marek Wydłowski
Reżyseria: Tadeusz Śliwa
Zdjęcia: Marek Rajca
Montaż: Marek Skorupski

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza kampania reklamowa marki Tarczyński na Litwie
5 grudnia marka Tarczyński rozpoczyna intensywną kampanię reklamową na Litwie. Celem jest promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive. Działania o ogólnokrajowym zasięgu obejmą główne stacje telewizyjne, reklamę online, media społecznościowe oraz dodatkowe ekspozycje w sklepach. Wybór rynku litewskiego nie jest przypadkowy. Firma Tarczyński obecna jest tam już od kilku...
„Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd” – świąteczna kampania OSM Piątnica
OSM Piątnica startuje z wizerunkową kampanią świąteczną. W dniach od 1 do 20 grudnia w największych stacjach telewizyjnych emitowana będzie bożonarodzeniowa reklama Piątnicy. W spocie powraca sympatyczna babcia Eugenia z życzeniami - „Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd!”.
Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów komunikacyjnych Żabka ze swoim przekazem o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących trafia do milionów konsumentów. Tylko w pierwszym miesiącu od uruchomienia silna kampania 360 „Uwolnij swój czas” pozwoliła dotrzeć do różnych grup konsumenckich –...
Polscy artyści tworzą serię limitowanych kart podarunkowych dla Amazon.pl
Z okazji zbliżających się świąt polscy artyści, Andrzej Mleczko, Ptaszek Staszek i Nieładnie Rysuje, przygotowali grafiki do serii limitowanych kart podarunkowych dostępnych na Amazon.pl.
Serdecznie zapraszamy na konferencję organizowaną przez Radę Reklamy, poświęconą najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce. To pierwsza konferencja w Polsce, która podejmuje m.in. temat greenwashingu w reklamie i nieuczciwej reklamy środowiskowej. IAB Polska jest partnerem instytucjonalnym wydarzenia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764