logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eurobank reklamuje promocyjne oprocentowanie Konta Prestige

  PR 02.02.2015, przeczytano 1795 razy

2 lutego wystartowała kampania reklamowa eurobanku, promująca oprocentowanie konta Prestige w wysokości 4% w skali roku. Motywem przewodnim spotów reklamowych jest dzielenie się z bliskimi zaletami najlepszego konta w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eurobank-reklamuje-promocyjne-oprocentowanie-konta-prestige,23821,artykul.html

Promocyjne oprocentowanie konta Prestige w wysokości 4% dla salda do 3000 zł jest dostępne do 31 grudnia 2015 dla osób przelewających na rachunek bieżący wynagrodzenie, emeryturę lub rentę. Nową promocję eurobanku wspiera czterotygodniowa kampania telewizyjna, przedstawiająca możliwość dzielenia się z bliskimi osobami korzyściami płynącymi z posiadania rachunku.

W nowej odsłonie kampanii telewizyjnej eurobanku, główny bohater przedstawia widzom trójkę bliskich sobie osób – babcię, siostrę i kumpla, którym przekaże zalety swojego konta. Dzięki temu każde z nich otrzymuje benefity konta Prestige najbardziej odpowiadające ich potrzebom, tj.:

  • konto osobiste oprocentowane na 4% w skali roku,
  • 5% money back za wydatki kartą na sport, rozrywkę i rekreację w programie „Rodzina i Przyjaciele”,
  • darmowe wypłaty z bankomatów w Polsce i na świecie kartą MasterCard.


Kreacją spotów zajęła się agencja reklamowa GPD, produkcją dom produkcyjny Propeller, a za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom. Kampania reklamowa obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, działania w Internecie oraz w placówkach eurobanku (witryny, plakaty, ulotki).

Źródło: eurobank

Dodatkowe informacje:

Metryczka spotu:
Klient: eurobank
Agencja: GPD
Branża: finanse
Typ kampanii: wizerunkowo - sprzedażowa
Termin: luty - marzec
Dom mediowy: Starcom
Dom produkcyjny: Propeller Film
Producent: Marta Kubicka, Jarek Boliński
Manager projektu: Agnieszka Szarek, Weronika Halenka
Art Director: Marek Wydłowski
Copywriter: Marta Mazurkiewicz
Account Director: Alicja Łacna
Scenariusz: Marta Mazurkiewicz i Marek Wydłowski
Reżyseria: Tadeusz Śliwa
Zdjęcia: Marek Rajca
Montaż: Marek Skorupski

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764