logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eurobank rozpoczął kampanię promocyjnej oferty pożyczki gotówkowej

  PR 07.05.2018, przeczytano 830 razy
ilustracjastrzałka

7 maja 2018 roku do emisji trafił nowy spot telewizyjny eurobanku z udziałem wampirów, promujący dostępną do końca lipca br. „Pożyczkę z gwarancją niskiego oprocentowania” - w ramach promocji nowi i obecni klienci zainteresowani uzyskaniem szybkiego zastrzyku gotówki na dowolny cel, nie poniosą kosztów oprocentowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eurobank-rozpoczal-kampanie-promocyjnej-oferty-pozyczki-gotowkowej,36399,artykul.html

Felix, Vlad i Maciek - postaci wampirów z kampanii wizerunkowej eurobanku - wracają w nowej odsłonie. Częścią rozpoczętej 7 maja br. kampanii marketingowej promocyjnej oferty „Pożyczka z gwarancją niskiego oprocentowania” - dostępnej w kwotach od 500 zł do 4000 zł na okres kredytowania od 3 do 10 miesięcy - jest spot telewizyjny z udziałem wampirów, emitowany w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych.

- Atrakcyjna forma komunikacji ma za zadanie zachęcić również nowych klientów do korzystania z naszych usług oraz utrwalić wizerunek eurobanku jako banku z dobrą ofertą pożyczki zarówno na codzienne, jak i niecodzienne potrzeby. W nowej kampanii mocno podkreślamy dostępność promocyjnej oferty za pośrednictwem kanałów online. – mówi Monika Talaga-Piotrowska, dyrektor departamentu marketingu w eurobanku.

Kampania marketingowa obejmuje swoim zasięgiem również wybrane ogólnopolskie i regionalne stacje radiowe, Internet (video online, YouTube, VOD, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, e-mailingi) oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencja Leo Burnett, dom produkcyjny Propeller Film oraz dom mediowy Starcom. Kampania marketingowa potrwa do 15 lipca 2018 roku.

Nowy spot z wampirami jest częścią nowej platformy komunikacyjnej - eurobank pokazuje w niej, że jest instytucją, która potrafi sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. W nowej platformie komunikacyjnej Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą eurobanku. Jego zadaniem jest dodawanie przekazom powagi i wiarygodności - łączy świat potrzeb wampirów ze światem finansowych rozwiązań eurobanku.

Metryczka:

  • Tytuł: „Eurobank. Nie odkładaj planów na wieczność”
  • Klient: eurobank
  • Agencja: Leo Burnett
  • Branża: finanse
  • Typ kampanii: pożyczka gotówkowa
  • Termin: 07.05.2018-15.07.2018
  • Dom mediowy: Starcom
  • Dom produkcyjny: Propeller Film
  • Producent: Małgorzata Kucharczyk
  • Manager projektu: Monika Talaga-Piotrowska, Maja Andrzejczuk
  • Scenariusz: Marek Wyżnikiewicz, Piotr Dugin, Maciej Porębski
  • Reżyseria: Paweł Borowski
  • Tytuł wykorzystanego utworu muzycznego: Orkiestry dęte
  • Kompozytor muzyki: Urszula Rzeczkowska
  • Autor słów: Jan Tadeusz Stanisławski

Źródło: Euro Bank S.A.

www.eurobank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764