7 maja 2018 roku do emisji trafił nowy spot telewizyjny eurobanku z udziałem wampirów, promujący dostępną do końca lipca br. „Pożyczkę z gwarancją niskiego oprocentowania” - w ramach promocji nowi i obecni klienci zainteresowani uzyskaniem szybkiego zastrzyku gotówki na dowolny cel, nie poniosą kosztów oprocentowania.
Felix, Vlad i Maciek - postaci wampirów z kampanii wizerunkowej eurobanku - wracają w nowej odsłonie. Częścią rozpoczętej 7 maja br. kampanii marketingowej promocyjnej oferty „Pożyczka z gwarancją niskiego oprocentowania” - dostępnej w kwotach od 500 zł do 4000 zł na okres kredytowania od 3 do 10 miesięcy - jest spot telewizyjny z udziałem wampirów, emitowany w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych.
- Atrakcyjna forma komunikacji ma za zadanie zachęcić również nowych klientów do korzystania z naszych usług oraz utrwalić wizerunek eurobanku jako banku z dobrą ofertą pożyczki zarówno na codzienne, jak i niecodzienne potrzeby. W nowej kampanii mocno podkreślamy dostępność promocyjnej oferty za pośrednictwem kanałów online. – mówi Monika Talaga-Piotrowska, dyrektor departamentu marketingu w eurobanku.
Kampania marketingowa obejmuje swoim zasięgiem również wybrane ogólnopolskie i regionalne stacje radiowe, Internet (video online, YouTube, VOD, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, e-mailingi) oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencja Leo Burnett, dom produkcyjny Propeller Film oraz dom mediowy Starcom. Kampania marketingowa potrwa do 15 lipca 2018 roku.
Nowy spot z wampirami jest częścią nowej platformy komunikacyjnej - eurobank pokazuje w niej, że jest instytucją, która potrafi sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. W nowej platformie komunikacyjnej Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą eurobanku. Jego zadaniem jest dodawanie przekazom powagi i wiarygodności - łączy świat potrzeb wampirów ze światem finansowych rozwiązań eurobanku.
Metryczka:
- Tytuł: „Eurobank. Nie odkładaj planów na wieczność”
- Klient: eurobank
- Agencja: Leo Burnett
- Branża: finanse
- Typ kampanii: pożyczka gotówkowa
- Termin: 07.05.2018-15.07.2018
- Dom mediowy: Starcom
- Dom produkcyjny: Propeller Film
- Producent: Małgorzata Kucharczyk
- Manager projektu: Monika Talaga-Piotrowska, Maja Andrzejczuk
- Scenariusz: Marek Wyżnikiewicz, Piotr Dugin, Maciej Porębski
- Reżyseria: Paweł Borowski
- Tytuł wykorzystanego utworu muzycznego: Orkiestry dęte
- Kompozytor muzyki: Urszula Rzeczkowska
- Autor słów: Jan Tadeusz Stanisławski
Źródło: Euro Bank S.A.