logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eurobank rozpoczął kampanię telewizyjną „Pożyczki z premią”

  PR 01.02.2019, przeczytano 271 razy
ilustracjastrzałka

14 stycznia 2019 roku do emisji trafił nowy spot telewizyjny eurobanku z udziałem wampirów, promujący dostępną do 31 marca br. „Pożyczkę z premią”– szybką i prostą pożyczkę gotówkową z premią w wysokości 500 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eurobank-rozpoczal-kampanie-telewizyjna-_pozyczki-z-premia_,381069,artykul.html

Felix, Vlad i Maciek - postaci wampirów z kampanii wizerunkowej eurobanku - wracają w nowej odsłonie. Częścią rozpoczętej 11 stycznia br. kampanii marketingowej promocyjnej oferty „Pożyczka z premią” - dostępnej dla nowych i obecnych klientów w kwocie netto od 15 000 do 120 000 zł (nieuwzględniającej salda aktywnych zobowiązań w Banku) na okres kredytowania minimum 48 miesięcy - jest spot telewizyjny z udziałem wampirów, który emitowany będzie w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych.

Kampania marketingowa obejmuje swoim zasięgiem również Internet (video online, YouTube, VOD, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, e-mailingi) oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencja Leo Burnett, dom produkcyjny Propeller Film oraz dom mediowy Starcom. Kampania marketingowa potrwa do 31 marca 2019 roku.

Nowy spot z wampirami jest częścią nowej platformy komunikacyjnej - eurobank pokazuje w niej, że jest instytucją, która potrafi sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. W nowej platformie komunikacyjnej Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą eurobanku. Jego zadaniem jest dodawanie przekazom powagi i wiarygodności - łączy świat potrzeb wampirów ze światem finansowych rozwiązań eurobanku.

Metryczka:

  • Tytuł: „Pożyczka z premią”
  • Klient: eurobank
  • Agencja: Leo Burnett
  • Branża: finanse
  • Typ kampanii: pożyczka gotówkowa
  • Termin: 11.01.2019-31.03.2019
  • Dom mediowy: Starcom
  • Dom produkcyjny: Propeller Film
  • Producent: Małgorzata Kucharczyk
  • Manager projektu: Monika Talaga-Piotrowska
  • Scenariusz: Piotr Dugin, Marek Wyżnikiewicz
  • Reżyseria: Paweł Borowski
  • Tytuł wykorzystanego utworu muzycznego: Wampiry Bałkańskie
  • Kompozytor muzyki: Łukasz Targosz, Maciej Pawłowski, Robert Docew

Źródło: Euro Bank S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Łukasz Berski - Head of Digital Production w Bluecloud Interactive
Nowy rok przyniósł zmianę w zespole UX/UI Bluecloud Interactive. Łukasz Berski objął stanowisko Head of Digital Production. Będzie odpowiedzialny za produkcję interaktywną, budowanie pozytywnych relacji z Klientami oraz zarządzanie pracą specjalistów UX/UI, zespołem webmasterów i programistów.  
Puma i Sizeer - kampania lokalna
14 lutego 2020 r. ruszyła lokalna kampania promująca nowy produkt marki PUMA – model RS-X³ Puzzle. Do współpracy marka zaprosiła rapera ReTo oraz Zuzę Jabłońską – wokalistkę młodego pokolenia.
#Akcjadonacja, czyli sposób na walkę z ubóstwem menstruacyjnym
Niemal 1 na 6 dziewcząt w Polsce opuściła zajęcia lekcyjne podczas miesiączki z powodu braku dostępu do artykułów higienicznych* – wynika z najnowszych badań Procter&Gamble dotyczących ubóstwa menstruacyjnego. Razem z Polskim Czerwonym Krzyżem, marka Always prezentuje najnowszą kampanię #AkcjaDonacja, mającą na celu zmniejszenie skutków problemu...
Dolce Wita! - Kamikaze przygotowała kampanię dla sieci stacji Shell
Shell Polska wystartowała z kampanią wizerunkowo-sprzedażową marki deli by Shell. Główna fala kampanii zaplanowana jest do końca marca, część działań będzie prowadzona przez cały rok. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Kamikaze.
Hyundai promuje model Kona z trzema różnymi rodzajami napędu
Wczoraj wystartowała kampania promująca gamę modeli Hyundai KONA z trzema różnymi rodzajami napędu. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764