logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eurobank rozpoczął kampanię telewizyjną „Pożyczki z premią”

  PR 01.02.2019, przeczytano 236 razy
ilustracjastrzałka

14 stycznia 2019 roku do emisji trafił nowy spot telewizyjny eurobanku z udziałem wampirów, promujący dostępną do 31 marca br. „Pożyczkę z premią”– szybką i prostą pożyczkę gotówkową z premią w wysokości 500 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eurobank-rozpoczal-kampanie-telewizyjna-_pozyczki-z-premia_,381069,artykul.html

Felix, Vlad i Maciek - postaci wampirów z kampanii wizerunkowej eurobanku - wracają w nowej odsłonie. Częścią rozpoczętej 11 stycznia br. kampanii marketingowej promocyjnej oferty „Pożyczka z premią” - dostępnej dla nowych i obecnych klientów w kwocie netto od 15 000 do 120 000 zł (nieuwzględniającej salda aktywnych zobowiązań w Banku) na okres kredytowania minimum 48 miesięcy - jest spot telewizyjny z udziałem wampirów, który emitowany będzie w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych.

Kampania marketingowa obejmuje swoim zasięgiem również Internet (video online, YouTube, VOD, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, e-mailingi) oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencja Leo Burnett, dom produkcyjny Propeller Film oraz dom mediowy Starcom. Kampania marketingowa potrwa do 31 marca 2019 roku.

Nowy spot z wampirami jest częścią nowej platformy komunikacyjnej - eurobank pokazuje w niej, że jest instytucją, która potrafi sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. W nowej platformie komunikacyjnej Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą eurobanku. Jego zadaniem jest dodawanie przekazom powagi i wiarygodności - łączy świat potrzeb wampirów ze światem finansowych rozwiązań eurobanku.

Metryczka:

  • Tytuł: „Pożyczka z premią”
  • Klient: eurobank
  • Agencja: Leo Burnett
  • Branża: finanse
  • Typ kampanii: pożyczka gotówkowa
  • Termin: 11.01.2019-31.03.2019
  • Dom mediowy: Starcom
  • Dom produkcyjny: Propeller Film
  • Producent: Małgorzata Kucharczyk
  • Manager projektu: Monika Talaga-Piotrowska
  • Scenariusz: Piotr Dugin, Marek Wyżnikiewicz
  • Reżyseria: Paweł Borowski
  • Tytuł wykorzystanego utworu muzycznego: Wampiry Bałkańskie
  • Kompozytor muzyki: Łukasz Targosz, Maciej Pawłowski, Robert Docew

Źródło: Euro Bank S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druga Twarz Instalatora - nowa kampania marki Purmo
Marka Purmo, rozpoczęła nową kampanię wizerunkową - “Druga Twarz Instalatora”. Inicjatywa skupia się na specjalistach, którzy współpracują z fińskim producentem. Cel? Zmiana image’u, jaki posiadają “budowlańcy”, poprzez pokazanie ich drugiego oblicza. W ramach kampanii zrealizowano 7 profesjonalnych filmów i sesji zdjęciowych,...
Michał Sęk i Tomasz Bujok creative directorami w 180heartbeats + Jung v Matt
Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt jako creative directorzy dołączyli Michał Sęk i Tomasz Bujok. Będą wspierać w zarządzaniu działem kreacji Mikołaja Sadowskiego, chief creative officera & partnera.  
BNP Paribas jako pierwszy bank w Polsce wykorzystał w kampanii technologię deep fake
Deep fake to technologia, o której coraz głośniej w świecie internetu i nie tylko. W skrócie, jest to technika obróbki obrazu, polegająca na nałożeniu twarzy konkretnej osoby na dowolną postać przy użyciu sztucznej inteligencji. W praktyce oznacza to, że możemy zobaczyć jak pewne osoby mówią rzeczy, których nigdy by nie powiedziały.
Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach. Pod hasłem „Gramy Razem” kampania przedstawia wsparcie, jakiego udziela lidze partner tytularny PKO Bank Polski. Spoty emitowane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Równolegle...
Rozpoczęła się Kampania „Sprawdzony - Niekręcony”
Wystartowała Kampania Uczciwych Sprzedawców Aut Używanych „Sprawdzony – Niekręcony”, mająca na celu wprowadzenie na polskim rynku sprzedaży aut używanych nowy standard - PISEMNĄ GWARANCJĘ PRZEBIEGU.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764