7 września 2018 roku do emisji trafił nowy spot telewizyjny eurobanku z udziałem wampirów, promujący dostępną do 2 listopada br. „Wyprzedaż pieniędzy”– szybką i prostą pożyczkę gotówkową na atrakcyjnych warunkach: 160 zł miesięcznej raty przy pożyczce na kwotę 10 000 zł, RRSO na poziomie 9,17%.
Felix, Vlad i Maciek - postaci wampirów z kampanii wizerunkowej eurobanku - wracają w nowej odsłonie. Częścią rozpoczętej 3 września br. kampanii marketingowej promocyjnej oferty „Wyprzedaż pieniędzy” - dostępnej w kwocie 10 000 zł na okres kredytowania 84 miesięcy dla nowych i obecnych klientów, którzy nie korzystali dotychczas z oferty kredytowej eurobanku - jest spot telewizyjny z udziałem wampirów, który do końca października br. emitowany będzie w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych.
- Dlaczego „Wyprzedaż pieniędzy”? W ten sposób chcemy zwrócić uwagę odbiorców na wyjątkowo niski koszt pożyczki w ramach promocji - został obniżony o 50% w porównaniu do standardowej oferty „Wypożyczki”. Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że pożyczka z niską miesięczną ratą postrzegana jest jako dostępna dla każdego i łatwa do spłacania, bez nadmiernego obciążania domowego budżetu. Jednocześnie chcemy podkreślić, że w eurobanku mamy rozwiązania finansowe na codzienne i niecodzienne potrzeby naszych Klientów. – mówi Monika Talaga-Piotrowska, dyrektor departamentu marketingu w eurobanku.
Kampania marketingowa obejmuje swoim zasięgiem również Internet (video online, YouTube, VOD, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, e-mailingi) oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencja Leo Burnett, dom produkcyjny Propeller Film oraz dom mediowy Starcom. Kampania marketingowa potrwa do 2 listopada 2018 roku.
Nowy spot z wampirami jest częścią nowej platformy komunikacyjnej - eurobank pokazuje w niej, że jest instytucją, która potrafi sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. W nowej platformie komunikacyjnej Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą eurobanku. Jego zadaniem jest dodawanie przekazom powagi i wiarygodności - łączy świat potrzeb wampirów ze światem finansowych rozwiązań eurobanku.
Źródło: eurobank