logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eurobank rozpoczął kampanię telewizyjną „Wyprzedaż pieniędzy”

  PR 07.09.2018, przeczytano 1205 razy
ilustracjastrzałka

7 września 2018 roku do emisji trafił nowy spot telewizyjny eurobanku z udziałem wampirów, promujący dostępną do 2 listopada br. „Wyprzedaż pieniędzy”– szybką i prostą pożyczkę gotówkową na atrakcyjnych warunkach: 160 zł miesięcznej raty przy pożyczce na kwotę 10 000 zł, RRSO na poziomie 9,17%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eurobank-rozpoczal-kampanie-telewizyjna-_wyprzedaz-pieniedzy_,37836,artykul.html

Felix, Vlad i Maciek - postaci wampirów z kampanii wizerunkowej eurobanku - wracają w nowej odsłonie. Częścią rozpoczętej 3 września br. kampanii marketingowej promocyjnej oferty „Wyprzedaż pieniędzy” - dostępnej w kwocie 10 000 zł na okres kredytowania 84 miesięcy dla nowych i obecnych klientów, którzy nie korzystali dotychczas z oferty kredytowej eurobanku - jest spot telewizyjny z udziałem wampirów, który do końca października br. emitowany będzie w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych.

- Dlaczego „Wyprzedaż pieniędzy”? W ten sposób chcemy zwrócić uwagę odbiorców na wyjątkowo niski koszt pożyczki w ramach promocji - został obniżony o 50% w porównaniu do standardowej oferty „Wypożyczki”. Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że pożyczka z niską miesięczną ratą postrzegana jest jako dostępna dla każdego i łatwa do spłacania, bez nadmiernego obciążania domowego budżetu. Jednocześnie chcemy podkreślić, że w eurobanku mamy rozwiązania finansowe na codzienne i niecodzienne potrzeby naszych Klientów. – mówi Monika Talaga-Piotrowska, dyrektor departamentu marketingu w eurobanku.

Kampania marketingowa obejmuje swoim zasięgiem również Internet (video online, YouTube, VOD, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, e-mailingi) oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencja Leo Burnett, dom produkcyjny Propeller Film oraz dom mediowy Starcom. Kampania marketingowa potrwa do 2 listopada 2018 roku.

Nowy spot z wampirami jest częścią nowej platformy komunikacyjnej - eurobank pokazuje w niej, że jest instytucją, która potrafi sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. W nowej platformie komunikacyjnej Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą eurobanku. Jego zadaniem jest dodawanie przekazom powagi i wiarygodności - łączy świat potrzeb wampirów ze światem finansowych rozwiązań eurobanku.

Źródło: eurobank

www.eurobank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764