logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eurobank z Brązowym Spinaczem za kampanię Our People Round The World

  PR 08.12.2017, przeczytano 817 razy

55.412 km pokonali w ciągu czterech tygodni pracownicy eurobanku, by wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Kampania została doceniona przez ekspertów z branży public relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eurobank-z-brazowym-spinaczem-za-kampanie-our-people-round-the-world,34783,artykul.html

Akcja Our People Round The World została uznana za jedną z trzech najlepszych kampanii CSR w Polsce w 2017 roku. Taką decyzję podjęło jury prestiżowego konkursu Złote Spinacze. eurobank został wyróżniony Brązowym Spinaczem.

Organizatorem XV edycji Złotych Spinaczy był Związek Firm Public Relations. Konkurs skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty z sektora public relations w Polsce. Ma na celu wybór najskuteczniejszych, najbardziej kreatywnych, najlepiej przygotowanych i wdrożonych kampanii oraz działań komunikacyjnych. W jury zasiadają przedstawiciele agencji public relations, największych firm, instytucji, mediów i środowiska naukowego.

W tegorocznej edycji w 32 kategoriach konkursowych przyznano łącznie 77 spinaczy - 19 złotych, 26 srebrnych i 32 brązowe.

W pierwszej edycji akcji Our People Round The World wzięło udział ponad 500 pracowników eurobanku. Przez cztery tygodnie zbierali kilometry, uprawiając dowolną dyscyplinę związaną z pokonywaniem dystansu.

Długość trasy przebytej przez każdego pracownika była na bieżąco monitorowana w zewnętrznej aplikacji. Liczbę pokonanych wspólnie kilometrów uczestnicy akcji mogli śledzić w czasie rzeczywistym. Za każdy przebyty kilometr eurobank przekazał 1 zł na kontro Fundacji Mam Marzenie.

Our People Round The World w liczbach:

55 412 km - liczba kilometrów zebranych przez pracowników
505 - liczba pracowników, którzy dołączyli do rywalizacji w zewnętrznej aplikacji mierzącej kilometry
110 km - średnia liczba km przebytych przez jednego uczestnika
3 000 000 - liczba spalonych kalorii
55 412 zł - kwota przekazana Fundacji Mam Marzenie

Źródło: eurobank

www.eurobank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764