55.412 km pokonali w ciągu czterech tygodni pracownicy eurobanku, by wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Kampania została doceniona przez ekspertów z branży public relations.
Akcja Our People Round The World została uznana za jedną z trzech najlepszych kampanii CSR w Polsce w 2017 roku. Taką decyzję podjęło jury prestiżowego konkursu Złote Spinacze. eurobank został wyróżniony Brązowym Spinaczem.
Organizatorem XV edycji Złotych Spinaczy był Związek Firm Public Relations. Konkurs skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty z sektora public relations w Polsce. Ma na celu wybór najskuteczniejszych, najbardziej kreatywnych, najlepiej przygotowanych i wdrożonych kampanii oraz działań komunikacyjnych. W jury zasiadają przedstawiciele agencji public relations, największych firm, instytucji, mediów i środowiska naukowego.
W tegorocznej edycji w 32 kategoriach konkursowych przyznano łącznie 77 spinaczy - 19 złotych, 26 srebrnych i 32 brązowe.
W pierwszej edycji akcji Our People Round The World wzięło udział ponad 500 pracowników eurobanku. Przez cztery tygodnie zbierali kilometry, uprawiając dowolną dyscyplinę związaną z pokonywaniem dystansu.
Długość trasy przebytej przez każdego pracownika była na bieżąco monitorowana w zewnętrznej aplikacji. Liczbę pokonanych wspólnie kilometrów uczestnicy akcji mogli śledzić w czasie rzeczywistym. Za każdy przebyty kilometr eurobank przekazał 1 zł na kontro Fundacji Mam Marzenie.
Our People Round The World w liczbach:
55 412 km - liczba kilometrów zebranych przez pracowników
505 - liczba pracowników, którzy dołączyli do rywalizacji w zewnętrznej aplikacji mierzącej kilometry
110 km - średnia liczba km przebytych przez jednego uczestnika
3 000 000 - liczba spalonych kalorii
55 412 zł - kwota przekazana Fundacji Mam Marzenie
Źródło: eurobank