6 czerwca 2016 roku do emisji trafił nowy spot telewizyjny eurobanku, w którym Piotr Adamczyk przedstawia nową odsłonę pożyczki gotówkowej „Wypożyczka” - z darmową przerwą w spłacie raty.
Częścią kampanii marketingowej „Wypożyczka z przerwą od raty” eurobanku - promującej pożyczkę gotówkową z możliwością skorzystania z wakacji kredytowych już po pierwszej terminowo spłaconej racie - jest spot telewizyjny z udziałem Piotra Adamczyka, który emitowany jest w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Piotr Adamczyk wyjaśnia w nim, że oferta spodoba się każdemu, kto lubi planować wydatki - ze względu na niezmienną, z góry znaną opłatę za wypożyczenie oraz możliwość skorzystania z przerwy od raty w wybranym miesiącu.
Kampania marketingowa „Wypożyczka z przerwą od raty”, obejmująca swoim zasięgiem również ogólnopolskie i tematyczne stacje radiowe, Internet (video online, YouTube, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, e-mailingi) oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki), potrwa do 30 września 2016 roku. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencja GPD, dom produkcyjny Propeller Film oraz dom mediowy Starcom.
Źródło: eurobank