logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eurobank ze złotą nagrodą Effie

  PR 27.10.2016, przeczytano 492 razy

Eurobank otrzymał złotą statuetkę Effie Awards 2016 za kampanię „Wypożyczki”, która została przygotowana wraz z agencją GPD Assets i agencją Starcom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eurobank-ze-zlota-nagroda-effie-,30366,artykul.html

Kampania „Wypożyczki” eurobanku została nominowana do nagrody Effie w kategorii bankowość. – Naszym celem było spełnienie oczekiwań klientów poprzez udostępnienie pożyczki gotówkowej opartej na wyjątkowo prostych i przejrzystych zasadach. „Wypożyczka” idealnie wpisuje się w strategię naszej marki, a stworzona kampania marketingowa odzwierciedla prostotę tego produktu – klient oddaje dokładnie tyle, ile pożyczył, ponosząc z góry określoną i niezmienną „opłatę za wypożyczenie” pieniędzy. Złota statuetka Effie, przyznana za efektywność tej kampanii, jest dla nas niezwykle cenna. – mówi Wojciech Humiński, wiceprezes zarządu eurobanku.

Celem konkursu Effie Awards jest wyłonienie i nagrodzenie najskuteczniejszych komunikacji marketingowych, których efektywność mierzona jest poprzez porównanie celów biznesowych postawionych przed kampanią z wynikami uzyskanymi po jej realizacji. Do tegorocznej, XVII edycji konkursu zgłoszono 194 projekty, z których nominowanych zostało 79. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a patronem głównym - Konfederacja Lewiatan. W tym roku przyznano 9 złotych statuetek.

„Wypożyczka” to oferta pożyczki gotówkowej skierowana przede wszystkim do klientów, którzy nie lubią niespodzianek - dzięki prostym zasadom klient już w momencie wyboru kwoty pożyczki i okresu kredytowania poznaje całkowitą i niezmienną „opłatę za wypożyczenie”, która  nie ulegnie zmianie w trakcie regularnej spłaty. Pierwsza kampania „Wypożyczki” została wyemitowana w ubiegłym roku, a sam produkt pojawiał się systematycznie w kolejnych kreacjach reklamowych w 2016 r.

Tegoroczna nagroda Effie, przyznana 24 października br., jest czwartą w historii eurobanku. Po raz pierwszy w historii bank otrzymał złotą statuetkę Effie. Wcześniejsze nagrody to: srebrne Effie w 2009 r.  w kategorii long term za „kredyt dla emerytów", brązowe w 2008 r. za kampanię „Znani” oraz srebrne w 2004 r. za kampanię wprowadzającą bank na rynek.

Źródło: Euro Bank S.A.

www.eurobank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764