logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eurocash z kampanią doceniającą przedsiębiorców

  PR 28.05.2020, przeczytano 148 razy
ilustracja

„Herosi Codzienności” to kampania edukacyjno-społeczna, której celem jest pokazanie roli handlu niezależnego w czasie epidemii i na co dzień. W jej ramach prowadzone są działania w mediach społecznościowych i na portalach internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eurocash-z-kampania-doceniajaca-przedsiebiorcow,387193,artykul.html

Inspiracją dla „Herosów Codzienności” była odpowiedzialna, prospołeczna postawa właścicieli sklepów niezależnych. Mimo wielu wyzwań związanych z epidemią, przedsiębiorcy angażują się dziś w działania na rzecz sąsiadów, personelu medycznego i osób na kwarantannie. Kampania opowiada ich historie – na dedykowanej stronie www, w mediach społecznościowych i na popularnych portalach internetowych.

- Chcemy docenić przedsiębiorców za to, co robią i kim są na co dzień – w tym za ich prospołeczną postawę. Nasi partnerzy licznie angażują się w akcje społeczne, z własnej inicjatywy organizują pomoc dla szpitali i domów opieki, dowożą zakupy na telefon swoim klientom - seniorom i osobom na kwarantannie. Właściciele sklepów zawsze chętnie działali na rzecz swoich lokalnych społeczności, ale ostatnie miesiące podkreśliły ich rolę wyraźniej niż kiedykolwiek. - Marta Gampf, Dyrektor Marketingu w Grupie Eurocash

Historie Herosów Codzienności są publikowane na dedykowanej stronie internetowej: www.herosicodziennosci.pl, a także na fanpage’u „Herosi Polskiej Przedsiębiorczości” na Facebooku. W ramach kampanii powstała też nakładka na zdjęcie profilowe dla użytkowników portalu Facebook, za pomocą której konsumenci mogą wyrazić wdzięczność pracownikom handlu. Działaniom w mediach społecznościowych towarzyszy kampania content marketingowa i bannerowa na najpopularniejszych polskich portalach informacyjnych.

„Herosi Codzienności” to nie pierwsza kampania doceniająca przedsiębiorców prowadzona przez Eurocash – jej nazwa nawiązuje do konkursów z serii „Herosów Polskiej Przedsiębiorczości”. W trzech edycjach firma nagrodziła  aż 169 właścicieli sklepów, m.in. za pomysły na innowacyjne rozwiązania w sklepach oraz projekty mające na celu poprawę jakości życia lokalnych społeczności.

Źródło: Eurocash

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Strefa Przemian z More Communications Agency
Agencja more communications agency nawiązała współpracę z Anną Kolasińską i Bartkiem Szemrajem – trenerami, dietetykami i twórcami Strefy Przemian.
25 lat Igepa Polska
W tym roku Igepa, znany dystrybutor m.in. papierów poligraficznych, biurowych i materiałów dla reklamy wizualnej, obchodzi wyjątkowy jubileusz - ćwierćwiecze działalności w Polsce. W sierpniu 1995 roku zarejestrowana została w Krakowie Igepa Polska Spółka z o.o.
Fixit przeszedł rebranding i postawił na rozwój swoich usług
FIXIT SA odświeża swój wizerunek. Nowoczesne logo i strona to zmiany, które są efektem rebrandingu krakowskiej firmy, zapewniającej wysoki poziom Customer Experience dla sektora IT.
Havas Media Group z ofertą TV 360°
Agencja mediowa Havas Media Group wprowadziła do swojej oferty nową usługę – TV 360°, dzięki której możliwe jest dotarcie do wielu użytkowników w całym ekosystemie telewizyjnym w ramach jednej kampanii.
266 najlepszych zdjęć prasowych z tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo można oglądać od 8 do 20 lipca w Warszawie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764