logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

European Content Awards: aż 6 nominacji dla wrocławskiej agencji Elephate

  PR 24.01.2020, przeczytano 778 razy

W pierwszej edycji European Content Awards agencja content marketingowa Elephate z Wrocławia może liczyć aż na sześć statuetek. Wyniki konkursu poznamy 27 lutego na uroczystej gali w Krakowie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/european-content-awards%3A-az-6-nominacji-dla-wroclawskiej-agencji-elephate,385449,artykul.html

W tym roku w ramach European Content Awards po raz pierwszy zostaną wręczone nagrody za najlepsze kampanie i strategie content marketingowe zrealizowane w 2019 roku. Elephate to jedna z czterech polskich agencji, które trafiły na shortlistę konkursu.

Wrocławska agencja content marketingowa została nominowana w pięciu kategoriach:

  • najlepsza kampania w branży retail – za współpracę z GaleriaMarek.pl;
  • najlepsza kampania w branży finansowej – za współpracę z iKalkulator.pl;
  • najlepsza kampania w branży turystycznej – za współpracę z Triverna.pl;
  • najlepsza kampania B2B – dwie nominacje za współpracę z ALEO.com;
  • najlepsza mała agencja content marketingowa w 2019 roku.

– Szczególnie cieszy nas nominacja dla najlepszej małej agencji content marketingowej. Przez ostatnie kilkanaście miesięcy w Elephate sporo się zmieniło: postanowiliśmy w pełni wyspecjalizować się właśnie w obszarze content marketingu i PR-u. Doskonałe wyniki naszych klientów pokazują, że to była dobra decyzja, a statuetka European Content Awards byłaby miłym ukoronowaniem roku pełnego wyzwań – mówi Wojtek Mazur, założyciel agencji.

O statuetkę dla najlepszej małej agencji content marketingowej Elephate powalczy z brytyjską agencją Digitaloft oraz holenderską Hey Honey.

Elephate działa w obszarze content marketingu już od 2012 roku. Dziś agencja realizuje projekty dla kilkunastu klientów – m.in. z Polski, Wielkiej Brytanii, USA, Holandii i Belgii. Na swoim koncie Elephate ma już nagrodę dla najlepszej małej agencji SEO w Europie oraz trzy statuetki Power of Content Marketing za kampanie kreatywne zrealizowane na polskim rynku.

Źródło: Elephate

www.elephate.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

3. edycja konkursu Timecode Akcja Animacja
Już 16 września rusza specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion  designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada.
Laureaci konkursu Złoty Medal targów Festiwaldruku.pl
Znamy zwycięzców konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas targów FestiwalDruku.pl. Nagrodzone prace zostały zaprezentowane właśnie podczas zeszłotygodniowych targów.
Konkurs na najlepiej zaprojektowane wnętrze komercyjne w Gdyni rozstrzygnięty
Już po raz kolejny wybrano zwycięzców w konkursie na najlepiej zaprojektowane wnętrze komercyjne w Gdyni. Nominowane lokale pozytywnie wpływają na przestrzeń publiczną, a celem konkursu jest wspieranie inicjatyw miastotwórczych oraz lokalnej społeczności.
Rekord zgłoszeń do konkursu Złote Spinacze i dwie nowe grupy jurorskie
Do XVIII edycji konkursu Złote Spinacze wpłynęło aż 395 zgłoszeń w 36 kategoriach. To najwyższy wynik od początku istnienia konkursu - liczba zgłoszeń wzrosła o ponad 19% w porównaniu do ubiegłego roku. W związku z rekordową liczbą zgłoszonych projektów, powołano dwie dodatkowe grupy jurorskie.
ERGO Hestia została laureatem Superbrands 2020 zdobywając  tytuł w kategorii ubezpieczenia i inwestycje. Tym samym została uznana za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku. Wyróżnienie zostało przyznane przez organizację Superbrands w oparciu o badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na próbie ponad 10 tys. respondentów oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764