logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

European Excellence Awards 2012 dla Ciszewski MSL Marketing Sportowy

  PR 09.12.2012, przeczytano 857 razy

Po raz szósty wręczone zostały nagrody w jednym z największych konkursów europejskiej branży PR – European Excellence Awards 2012. Zdobywcą tytułu Najlepszej Kampanii w kategorii „National and Regional Campaigns: Poland, Russia, Ukraine” została akcja „Grajmy w piłkę”, realizowana przez Ciszewski MSL Marketing Sportowy dla marki Cisowianka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/european-excellence-awards-2012-dla-ciszewski-msl-marketing-sportowy,17444,artykul.html

Lista zwycięzców European Excellence Awards 2012 została ogłoszona podczas uroczystej Gali, która odbyła się 6 grudnia w Londynie. Wyboru zwycięzców spośród ponad 1500 zgłoszeń w 60 kategoriach dokonało jury, złożone z czołowych specjalistów europejskiej branży PR.

„Grajmy w piłkę” to jedna z naszych najważniejszych realizacji. Tym bardziej cieszy nas fakt, że została doceniona w skali międzynarodowej - mówi Jerzy Ciszewski, Prezes MSLGroup Poland.

Akcja „Grajmy w piłkę” miała na celu inspirowanie opiekunów do umożliwiania dzieciom aktywnego spędzania czasu i do przeciwdziałania zakazom gry w piłkę wszędzie tam, gdzie nie mają one uzasadnienia. Główną platformę komunikacyjną kampanii stanowiła strona www.grajmywpilke.pl. W rezultacie działań bezpośrednich skierowanych do szkół blisko stu tysiącom dzieci w całej Polsce udostępniono boiska po godzinach lekcyjnych. Dodatkowo 1200 uczniów wzięło udział w spotkaniach z piłkarzami Ekstraklasy z czterech polskich klubów. 9 miesięcy działań prowadzonych w ramach akcji przyniosło spektakularne efekty, m.in. ponad 98 milionów impresji w mediach, 39 filmów poparcia z udziałem liderów opinii (sportowców, aktorów, polityków itd.) oraz 3 miliony impresji w social media.

Projekt „Grajmy w piłkę” był przygotowany i realizowany przez Ciszewski MSL Marketing Sportowy pod kierownictwem Zofii Bugajnej oraz MSLGROUP Poland Social Hive pod kierownictwem Marty Zielińskiej na zlecenie producenta wody Cisowianka, firmy Polskie Zdroje.

Źródło: MSL Marketing Sportowy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764