Po raz szósty wręczone zostały nagrody w jednym z największych konkursów europejskiej branży PR – European Excellence Awards 2012. Zdobywcą tytułu Najlepszej Kampanii w kategorii „National and Regional Campaigns: Poland, Russia, Ukraine” została akcja „Grajmy w piłkę”, realizowana przez Ciszewski MSL Marketing Sportowy dla marki Cisowianka.
Lista zwycięzców European Excellence Awards 2012 została ogłoszona podczas uroczystej Gali, która odbyła się 6 grudnia w Londynie. Wyboru zwycięzców spośród ponad 1500 zgłoszeń w 60 kategoriach dokonało jury, złożone z czołowych specjalistów europejskiej branży PR.
„Grajmy w piłkę” to jedna z naszych najważniejszych realizacji. Tym bardziej cieszy nas fakt, że została doceniona w skali międzynarodowej - mówi Jerzy Ciszewski, Prezes MSLGroup Poland.
Akcja „Grajmy w piłkę” miała na celu inspirowanie opiekunów do umożliwiania dzieciom aktywnego spędzania czasu i do przeciwdziałania zakazom gry w piłkę wszędzie tam, gdzie nie mają one uzasadnienia. Główną platformę komunikacyjną kampanii stanowiła strona www.grajmywpilke.pl. W rezultacie działań bezpośrednich skierowanych do szkół blisko stu tysiącom dzieci w całej Polsce udostępniono boiska po godzinach lekcyjnych. Dodatkowo 1200 uczniów wzięło udział w spotkaniach z piłkarzami Ekstraklasy z czterech polskich klubów. 9 miesięcy działań prowadzonych w ramach akcji przyniosło spektakularne efekty, m.in. ponad 98 milionów impresji w mediach, 39 filmów poparcia z udziałem liderów opinii (sportowców, aktorów, polityków itd.) oraz 3 miliony impresji w social media.
Projekt „Grajmy w piłkę” był przygotowany i realizowany przez Ciszewski MSL Marketing Sportowy pod kierownictwem Zofii Bugajnej oraz MSLGROUP Poland Social Hive pod kierownictwem Marty Zielińskiej na zlecenie producenta wody Cisowianka, firmy Polskie Zdroje.
Źródło: MSL Marketing Sportowy