logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

European Search Awards 2020: Trzy nominacje dla Up&More

  PR 17.04.2020, przeczytano 875 razy
ilustracja

Agencja Up&More otrzymała trzy nominacje do prestiżowych nagród –  European Search Awards 2020. Została doceniona przez jury w trzech kategoriach z obszaru kampanii PPC i marketingu online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/european-search-awards-2020%3A-trzy-nominacje-dla-upandmore,386629,artykul.html

European Search Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów branży SEO/SEM i marketingu internetowego. Co roku przyciąga wielu graczy rynku europejskiego chętnie walczących o nominacje i wejście do finału. Zespół ekspertów spośród setek zgłoszeń oraz analizy case study, wyłania wiodące agencje oraz najlepsze kampanie w obszarze PPC, SEO i content marketingu.

Up&More znajduje się na shortliście European Search Awards 2020 w trzech kategoriach.  Best Use of Search – Real Estate & Property za kampanię zrealizowaną dla Vantage Development w kontekście skutecznej sprzedaży wieloetapowej inwestycji z wykorzystaniem narzędzi Google Ads i machine learning. Best Use of Search – B2C (PPC) za kampanię dla Amerigas obrazującą zwiększenie konwersji przy jednoczesnym obniżeniu kosztu pozyskania z użyciem automatyzacji w ramach Google Ads. Best Low Budget Campaign (PPC) za kampanię e-commerce dla S-mumo.pl dotyczącą wygenerowania wzrostu przychodów bez zwiększania budżetu mediowego.

- Ogromnie cieszymy się, że sukcesy naszej agencji w obszarze kampanii online ponownie zostały docenione w tak prestiżowym konkursie. Już etap nominacji jest poświadczeniem naszych ponadstandardowych działań. Co ważne, w ubiegłym roku Up&More zdobyło nagrodę główną w kategorii Best Use Of Search - Real Estate & Property, dlatego tegoroczne nominacje dowodzą nie tylko naszej konsekwencji, ale także ciągłemu stawianiu nowych wyzwań – komentuje Tomasz Starzyński, managing partner w Up&More

Up&More znajduje się na shortliście pośród także innych polskich agencji, m.in. Bluerank, Sempai, Whites, PromoTraffic czy Delante.

- Gratuluję także pozostałym polskim agencjom, które znalazły się na shortliście konkursu. Jest to z jednej strony wyraźny aspekt wizerunkowy dla naszego rynku online, a z drugiej strony ewidentnie świadczy o jakości prowadzonych działań – dodaje Tomasz Starzyński, managing partner w Up&More

Źródło: Agencja interaktywna Up&More

www.upmore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA
Kampania „Jak nie teraz, to kiedy …wbijesz na wyższy level?” Banku Pekao S.A. została uhonorowana nagrodą The Drum Awards for Marketing EMEA. Projekt konkursowy „Jak Bank Pekao S.A. stał się SIGMĄ”, jako jedyny z Polski, wyróżniono w kategorii Metaverse. 
 Dobre, bo śląskie! Finał jubileuszowej edycji konkursu „Śląska Rzecz”
W czwartek, 26 czerwca w Zamku Cieszyn odbędzie się ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek w ramach jubileuszowej 20. edycji konkursu Śląska Rzecz 2024. Tego samego dnia nastąpi także otwarcie wystawy prezentującej nagrodzone i wyróżnione w konkursie projekty.
TikTok Ad Awards CE 2025: ruszyły zgłoszenia
9 czerwca ruszyły zgłoszenia  do TikTok Ad Awards CE 2025 – najważniejszego konkursu TikToka dla marek z Europy Środkowo-Wschodniej. Nagrodzone zostaną najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie reklamowe oparte na podejściu „TikTok-first”. Zapisy do konkursu trwają do 24 września.
Startuje konkurs WILDNESS by Artystyczna Podróż
„WILDNESS” – pod takim hasłem odbywa się kolejny, siódmy już Instagramowy konkurs, który ERGO Hestia organizuje we współpracy z Fundacją Artystyczna Podróż Hestii. Ta inicjatywa od lat z powodzeniem łączy świat mediów społecznościowych z przestrzenią sztuki, dając szansę utalentowanym twórcom na zaprezentowanie swojej...
Konkurs kreatywny ArtInPost 2025
Po raz kolejny zapraszamy amatorów i pasjonatów projektowania graficznego, klientów i wielbicieli nadawania i odbierania przesyłek przez Paczkomat, aby w kreatywny sposób opowiedzieli o miejscach, które są dla nich ważne i zaprojektowali inspirowaną nimi grafikę na urządzenie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764