logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

European Search Awards 2020: Trzy nominacje dla Up&More

  PR 17.04.2020, przeczytano 807 razy
ilustracja

Agencja Up&More otrzymała trzy nominacje do prestiżowych nagród –  European Search Awards 2020. Została doceniona przez jury w trzech kategoriach z obszaru kampanii PPC i marketingu online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/european-search-awards-2020%3A-trzy-nominacje-dla-upandmore,386629,artykul.html

European Search Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów branży SEO/SEM i marketingu internetowego. Co roku przyciąga wielu graczy rynku europejskiego chętnie walczących o nominacje i wejście do finału. Zespół ekspertów spośród setek zgłoszeń oraz analizy case study, wyłania wiodące agencje oraz najlepsze kampanie w obszarze PPC, SEO i content marketingu.

Up&More znajduje się na shortliście European Search Awards 2020 w trzech kategoriach.  Best Use of Search – Real Estate & Property za kampanię zrealizowaną dla Vantage Development w kontekście skutecznej sprzedaży wieloetapowej inwestycji z wykorzystaniem narzędzi Google Ads i machine learning. Best Use of Search – B2C (PPC) za kampanię dla Amerigas obrazującą zwiększenie konwersji przy jednoczesnym obniżeniu kosztu pozyskania z użyciem automatyzacji w ramach Google Ads. Best Low Budget Campaign (PPC) za kampanię e-commerce dla S-mumo.pl dotyczącą wygenerowania wzrostu przychodów bez zwiększania budżetu mediowego.

- Ogromnie cieszymy się, że sukcesy naszej agencji w obszarze kampanii online ponownie zostały docenione w tak prestiżowym konkursie. Już etap nominacji jest poświadczeniem naszych ponadstandardowych działań. Co ważne, w ubiegłym roku Up&More zdobyło nagrodę główną w kategorii Best Use Of Search - Real Estate & Property, dlatego tegoroczne nominacje dowodzą nie tylko naszej konsekwencji, ale także ciągłemu stawianiu nowych wyzwań – komentuje Tomasz Starzyński, managing partner w Up&More

Up&More znajduje się na shortliście pośród także innych polskich agencji, m.in. Bluerank, Sempai, Whites, PromoTraffic czy Delante.

- Gratuluję także pozostałym polskim agencjom, które znalazły się na shortliście konkursu. Jest to z jednej strony wyraźny aspekt wizerunkowy dla naszego rynku online, a z drugiej strony ewidentnie świadczy o jakości prowadzonych działań – dodaje Tomasz Starzyński, managing partner w Up&More

Źródło: Agencja interaktywna Up&More

www.upmore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsi zagraniczni finaliści Konkursu Strefa Studenta
Po raz pierwszy w historii konkursu, w którym młodzi projektanci mieli za zadanie stworzyć projekt opakowania lub etykiety, do kolejnego etapu awansowała studentka z zagranicy! Wraz z pozostałymi jedenastoma osobami zaprezentuje swój projekt w II etapie w jednej z trzech kategorii: funkcjonalność i forma, szata graficzna, wrażenie.
Kampania Dziedzictwo Beko z nagrodą Cannes Lions
Kampania “The Beko Inheritance”, która w kwietniu br. podbiła serca europejskich konsumentów, otrzymała statuetkę podczas tegorocznej edycji jednego z najbardziej prestiżowych konkursów w branży reklamowej – Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Kreacja stworzona przez Beko we współpracy z agencją VML Germany &...
Nikon zachęca do udziału w The Comedy Wildlife Awards i publikuje wybór najbardziej efektownych prac z edycji 2024 – począwszy od trójgłowej żyrafy po wyjątkowo rozleniwionego leniwca. Zgłoszenia do konkursu wciąż trwają, a zdjęcia można wysyłać do 31 lipca.
Złote Spinacze 2024: zgłoszenia do 22. edycji konkursu
Już po raz dwudziesty drugi najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 10 lipca i potrwają do 8 września 2024 r.
Jasnowidze - 5. edycja konkursu dla ilustratorów
Każda książka to osobny świat. Zależy nam na tym, by książkowe światy, do których trafiają dzieci, były jak najlepsze: piękne, intrygujące i pod każdym względem warte tego, by je odkrywać. Wierzymy, że warto szukać takich światów – i wspierać twórców, którzy chcą i potrafią powoływać je do życia. Dlatego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764