logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

European Suppliers Book: Trzecie wydanie we wrześniu

  PR 27.04.2015, przeczytano 559 razy
ilustracjastrzałka

European Suppliers Book to katalog reklamowy poświęcony dostawcom europejskim z branży reklamowej, który ma na celu wsparcie działalności eksportowej oraz dotarcie do dystrybutorów i agencji reklamowych w Europie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/european-suppliers-book%3A-trzecie-wydanie-we-wrzesniu,24680,artykul.html

Katalog przygotowany jest w wersji papierowej, która wydawana jest raz w roku we wrześniu 2015 oraz w wersji online, która rozsyłana jest zarówno we wrześniu 2015 jak i w lutym 2016. Katalog przygotowany jest w takiej formie aby łączył w sobie zalety katalogu drukowanego i służył odbiorcy jako podręczna baza danych.

ESB w formie drukowanej rozsyłany jest do 5000 firm działających w branży reklamowej w tym dystrybutorów jak i agencji reklamowych a wersja online do 25.000 firm. Wydanie III katalogu European Suppliers Book dotrze do 14 europejskich krajów.

Źródło: GJC Inter Media

www.esbook.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764