logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Europejska jakość w kampanii Seat

  PR 23.09.2024, przeczytano 535 razy
ilustracja

Europejski rynek motoryzacyjny wkracza w nową erę, stawiając przed producentami nowe wyzwania. W obliczu tych zmian, SEAT umacnia swoją pozycję jako synonim europejskiej jakości i niezawodności, oferując klientom swoje samochody w przystępnych cenach. Marka prezentuje ofertę i szeroko zakrojoną kampanię, która ma przypomnieć konsumentom o wartości europejskiego rzemiosła motoryzacyjnego. W odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania klientów, hiszpański producent w kampanii podkreśla swoją europejską tożsamość, wysoką jakość i wieloletnie doświadczenie firmy z siedzibą w Martorell.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/europejska-jakosc-w-kampanii-seat,405776,artykul.html

  • W odpowiedzi na dynamiczne zmiany na europejskim rynku motoryzacyjnym, SEAT prezentuje nowe oblicze marki i podkreśla swoje zaangażowanie w dostarczanie europejskiej jakości w przystępnej cenie.
  • Marka w najnowszej kampanii stawia na kreatywne i chwytliwe slogany i skupia się na flagowych modelach SEAT-a – Atece i Aronie.
  • Producent stawia na transparentną komunikację z klientami i oferuje samochody w promocyjnych cenach. Model Arona dostępny jest już od 81 900 zł, natomiast Ateca – już od kwoty 96 200 zł.

Nasza nowa kampania ma pokazać, że SEAT jest doskonałym wyborem dla klientów ceniących najlepszy stosunek jakości do ceny. Chcemy przypomnieć im, że SEAT stoi na solidnej pozycji i oferuje sprawdzone rozwiązania, które łączą nowoczesność, technologię i niezawodność. Podczas gdy na rynku pojawiają się nowe propozycje, które kuszą niewiele niższą ceną i podobnym wyposażeniem, potencjalni klienci muszą zadać sobie fundamentalne pytania: czy warto podejmować ryzyko związane z markami, które nie mają ugruntowanej pozycji? Jak wygląda ich długoterminowa niezawodność, dostępność serwisu, części i wsparcia technicznego? – wyjaśnia Katarzyna Dziomdziora, PR managerka marki SEAT.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Europejska jakość w zasięgu ręki

SEAT kieruje swoją ofertę do wszystkich klientów, którzy cenią sobie dobrą jakość za rozsądną cenę. Kampania opiera się na hasłach takich jak "Niektórych rzeczy nie kupuje się w ciemno" czy "Jazda próbna warta Zachodu", które w dowcipny i inteligentny sposób podkreślają kluczowe atuty marki: doświadczenie, niezawodność oraz europejskie standardy produkcji.

Działania marketingowe obejmują szeroki zakres formatów i kanałów komunikacji, w tym reklamy natywne, współpracę z czołowymi polskimi wydawcami, materiały wideo, kampanie mailingowe dla klientów oraz działania w mediach społecznościowych, ze szczególnym uwzględnieniem platformy Meta i wyszukiwarki Google. Start kampanii planowany jest na 19 września i potrwa do końca roku, co daje przestrzeń na budowanie zaangażowania oraz zwiększanie świadomości marki wśród szerokiej grupy odbiorców.

Oferta i rozwiązania finansowe

W ramach najnowszej akcji marketingowej, SEAT prezentuje również atrakcyjną ofertę swoich bestsellerowych modeli. SEAT Arona dostępny jest dla klientów już od 81 900 zł, natomiast SEAT Ateca – już od kwoty 96 200 zł.

Oba modele posiadają w standardzie sprawdzoną technologię Grupy Volkswagen, 5 lat gwarancji oraz najlepsze finansowanie na polskim rynku, z ratami poniżej 800 zł miesięcznie lub opcją 0% wkładu własnego. Klienci mogą skorzystać z doświadczonej sieci serwisowej w całej Polsce, a kupując wybrany model, mają gwarancję ich dostępności „od ręki”.

SEAT nie tylko konkuruje ceną, ale również wprowadza innowacyjne rozwiązania finansowe. Marka prezentuje ofertę, w której klient może skorzystać z atrakcyjnego oprocentowania, jednocześnie finansując zakup samochodu na korzystnych warunkach w ramach oferty Volkswagen Financial Services.

- Kluczową przewagą SEAT-a jest połączenie stabilności, bezpieczeństwa i atrakcyjnej oferty finansowej. Dla klientów, którzy cenią sobie przewidywalność, brak ryzyka oraz jakość, SEAT stanowi najlepszą alternatywę dla mniej sprawdzonych propozycji z odległych rynków. Dzięki elastycznemu finansowaniu, SEAT nie tylko ułatwia zakup auta, ale pozwala na lepsze zarządzanie finansami. Klienci, nawet ci dysponujący gotówką, mogą skorzystać z oferty finansowania, aby zachować swoje oszczędności na lokacie, co czyni zakup jeszcze bardziej opłacalnym. Wybierając SEAT-a, klient stawia na sprawdzoną wartość i zadowolenie z użytkowania na lata – podsumowuje Dziomdziora.

W czasie, gdy rynek motoryzacyjny staje się coraz bardziej złożony, SEAT pozostaje synonimem europejskiej jakości, oferując klientom pewność wyboru i wartość, która przetrwa próbę czasu.

Źródło: SEAT S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

RemaDays 2025 – dodatkowe imprezy targowe wzmacniające wartość targów!
RemaDays 2025 to coś więcej niż tylko targi reklamowe – to przestrzeń, która łączy różnorodne branże, tworząc unikalny system biznesowy. Dzięki wydarzeniom towarzyszącym, odwiedzający i wystawcy zyskują dostęp do jeszcze szerszej oferty, której nie może zaoferować obecnie nikt, czyli większej liczby potencjalnych klientów oraz partnerów...
Sony i PADS4: innowacje w dziedzinie Digital Signage
PADS4, międzynarodowy lider i 30-letni weteran tworzenia inteligentnych doświadczeń cyfrowych, połączył siły z Sony Professional Displays & Solutions Europe, aby ulepszyć ofertę dynamicznego Digital Signage. Modułowa platforma PADS4 zapewnia usługi dla branż takich jak transport, lotnictwo i handel detaliczny, więc wydajność i spójność są kluczowe dla jej...
Advanced DOOH w GroupM
GroupM (mediowa grupa inwestycyjna należąca do WPP) wprowadza do swojej oferty narzędzie Advanced DOOH, które umożliwia precyzyjne i elastyczne planowanie oraz zakup kampanii DOOH w Polsce. Narzędzie to wykorzystuje autorską platformę umożliwiającą planowanie, aktywację i pomiar kampanii DOOH. W ramach rynkowego debiutu Advanced DOOH zostało wykorzystane w działaniach dla...
Barany, kogut i AI w kampanii Aflofarm
Aflofarm, jeden z największych reklamodawców w Polsce, rozpoczął współpracę z domem produkcyjnym SUPERMASSIVE specjalizującym się w realizacji wideo z wykorzystaniem generatywnej sztucznej inteligencji. Owocem współpracy jest kampania promująca Inventum Max – lek na erekcję. Spot emitowany jest we wszystkich dużych stacjach ogólnopolskich oraz w mediach online.
Coca-Cola podsumowuje kampanię „Świat potrzebuje więcej Mikołajów”
W ramach wspólnego odliczania do świąt, Coca-Cola ponownie zachęcała do odkrywania w sobie wewnętrznego Mikołaja i dzielenia się życzliwością. Dzięki zaangażowaniu konsumentów marka przekazała aż 150 tysięcy złotych na wsparcie Banków Żywności.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764