logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Europejska kampania edukacyjna Tier dla użytkowników e-hulajnóg

  PR 10.05.2022, przeczytano 676 razy

Z początkiem maja TIER Mobility, europejski lider w sektorze mikromobilności, „wjeżdża” do polskich miast z nową kampanią edukacyjną „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź TIER”. Kampania, nawiązująca do nazwy marki i kreatywnie sięgająca po motyw zwierząt, będzie miała swoją odsłonę w wielu europejskich krajach, w tym również w Polsce. Jej celem jest promowanie proekologicznych nawyków wśród mieszkańców i edukowanie użytkowników jak w odpowiedzialny i bezpieczny sposób poruszać się w przestrzeni miejskiej. Motyw zwierząt pojawia się w kampanii jako wzór do naśladowania i inspiracja do tworzenia nowoczesnych, niskoemisyjnych i szczęśliwych miast, w których wszyscy dbają o wspólne dobro społeczności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/europejska-kampania-edukacyjna-tier-dla-uzytkownikow-e-hulajnog,395785,artykul.html

Kampania na polskim rynku pojawi się w dwóch odsłonach. Pierwsza z nich to lokalna adaptacja globalnej koncepcji „Behave like an animal”, za której kreację odpowiada holenderska agencja 180 Amsterdam. Kampania w Polsce będzie obejmować liczne działania w digitalu oraz outdoorze. Jej główny element stanowi wyjątkowy wideo manifest z udziałem zwierząt, które zabierają głos w ważnej sprawie. W materiale dzielą się one refleksją na temat nadmiernej i szkodliwej dla środowiska produkcji CO2, będącej efektem działań człowieka. Manifest zostanie udostępniony na specjalnej stronie internetowej, a także wzmocniony artykułami kontekstowymi oraz komunikacją w mediach społecznościowych.

Działania outdoorowe, w tym citylighty oraz ekologiczne murale, pojawią się na terenie Warszawy, Krakowa i Gdańska - trzech największych miast, w których TIER oferuje swoje usługi. Ponadto, aby dotrzeć z przekazami do kierowców samochodów, marka zdecydowała się na wykorzystanie reklam na tyłach autobusów, podkreślając integralność rozwiązań e‑mobilnych z komunikacją miejską.

Poruszaj się jak zwierzę

Zaplanowane w ramach kampanii działania komunikacji zewnętrznej prowadzone będą w oparciu o wspólny motyw przewodni – zrównoważonego podejścia do życia w miejskiej dżungli, w tym codziennego poruszania się. Wywodząca się z Berlina marka TIER, której nazwa oznacza „zwierzę”, sięga do swoich korzeni i w kreatywny sposób operuje manifestem kampanii oraz hasłami nawiązującymi do czteronożnych – i nie tylko – przyjaciół, m.in.: „Gatunek przystosowany do przemieszczania się”, „Śmigaj, by miasto zakwitło”, „Przechytrzyj korki” czy „Przemierzaj terytorium zrównoważenie”.

W dalszej fazie kampania, mówiąca głosem zwierząt takich jak lis, wilk czy pszczoła, zostanie wzbogacona przez pochłaniający zanieczyszczenia powietrza mural zaprojektowany we współpracy z polską artystką, Justyną Stoszek, przy ul. Płaszowskiej w Krakowie. Stanie się pierwszym muralem TIER w Polsce i będzie można go podziwiać aż do końca 2022 roku. Poza walorami estetycznymi, mural będzie również wspierał miasto w walce ze smogiem – zostanie wykonany z wykorzystaniem farb pochłaniających CO2. Za wykonanie całego projektu odpowiedzialna jest kobieca agencja muralowa Red Sheels.

Kampania w rytmie miejskiej dżungli

Pierwsza faza kampanii wystartowała 1 maja i potrwa miesiąc. Za zakup mediów odpowiada PHD. Z kolei agencja Havas PR Warsaw wspiera zespół komunikacji TIER Mobility Poland w opracowaniu materiałów komunikacyjnych.

Druga faza kampanii wystartuje 5 czerwca, w Światowy Dzień Środowiska, aby podkreślić zaangażowanie marki w zrównoważony rozwój w przestrzeni miejskiej. W tej odsłonie kampanii TIER sięga do korzeni polskiego street style’u publikując manifest stworzony wspólnie z polskimi artystami hip-hopowymi. Za kreatywną odsłonę drugiej części kampanii na polskim rynku odpowiada agencja Cut the Mustard.

Źródło: TIER Mobility

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764