logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Europejska premiera Samsung The Wall for Virtual Production podczas targów IBC 2023

  PR 22.09.2023, przeczytano 511 razy
ilustracjastrzałka

Dwa modele The Wall są już dostępne w Europie, umacniając pozycję Samsung jako lidera w obszarze wirtualnych studiów produkcyjnych XR (extended reality)


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/europejska-premiera-samsung-the-wall-for-virtual-production-podczas-targow-ibc-2023,401471,artykul.html

Samsung Electronics zaprezentował przełomowy ekran z rodziny LED: The Wall for Virtual Production (nazwa modelu: IVC). Tym samym firma po raz kolejny potwierdza swoje zaangażowanie w rozwój wirtualnej produkcji filmowej. Urządzenie zaprezentowane zostało europejskiej publiczności podczas tegorocznych targów IBC, odbywających się w Amsterdamie, w dniach 15 – 18 września. Ekran ten został po raz pierwszy zademonstrowany na InfoComm 2023 – analogicznym wydarzeniu organizowanym dla regionu Ameryki Płn.

– The Wall for Virtual Production otwiera drzwi do nieograniczonego potencjału, z którego mogą czerpać filmowcy, producenci oraz studia poprzez wzmacnianie cyfrowych efektów. Dzięki temu tworzenie wirtualnych treści jest łatwiejsze, szybsze i bardziej wydajne kosztowo. Każda funkcja ekranu została precyzyjnie opracowana, by umożliwić całej branży kreatywnej tworzenie materiałów o niespotykanym dotąd poziomie jakości – skomentował Hoon Chung, Executive Vice President of the Visual Display Business w Samsung Electronics..

Technologia emisji obrazu od Samsung oferuje potężne możliwości produkcyjne, rozszerzające rzeczywistość. Studia produkcyjne mogą wykorzystywać ogromne ściany LED w celu kreowania wirtualnych treści, integrując je z technologią efektów wizualnych w czasie rzeczywistym. Jednocześnie oszczędzając czas oraz redukując koszty potrzebne do tworzenia materiałów filmowych. The Wall for Virtual Production może udoskonalać projekty, dodając realistyczne poziomy szczegółów, tekstur, objętości i odcieni do wirtualnych środowisk tworzenia treści. Nowe opcje modeli IVC, P1.68 oraz P2.1 oferują zakres krzywizny sięgający 5800R, co sprawia, że pole widzenia jest bardziej realistyczne. Wyświetlacz posiada również zaktualizowaną wersję genlock, synchronizującą The Wall z sygnałami systemowymi. Wskutek tego żadna z klatek obrazu nie zostaje pominięta lub zdublowana. Ta funkcja oraz udoskonalone przesunięcie fazowe, które z kolei umożliwia regulację opóźnienia między kamerą i ekranem, pozwalają uzyskać doskonały obraz.

Aby precyzyjnie i spójnie wyświetlać kolory, The Wall for Virtual Production posiada opcję tablicowania 3D (LUT), odpowiadającą za korektę barw oraz szerokogamutowe przetwarzanie kolorów w technologii HDR. Wyposażono go również w funkcję dopasowania kolorów pomiędzy poszczególnymi szafami lub modułami. Zintegrowane oprogramowanie Virtual Production Manager (VPM) wraz z intuicyjnym interfejsem użytkownika umożliwiają łatwe zarządzenie ekranem i przyczyniają się do uzyskania obrazu o najwyższej jakości w wirtualnym środowisku produkcyjnym. Oprogramowanie VPM pozwala również wykrywać i rozwiązywać potencjalne problemy związane z diodami LED.

Ponadto The Wall for Virtual Production jest przeznaczony do każdego środowiska studyjnego, bez względu na wielkość budynku. Niezależnie od tego, czy jest to studio typu volume czy XR, VPI umożliwia tworzenie immersyjnych treści.

Cieszymy się z możliwości wsparcia firmy Samsung w ekscytującej premierze The Wall for Virtual Production serii IVC na targach IBC. Dzięki naszemu doświadczeniu w powstawaniu najnowocześniejszych wirtualnych studiów produkcyjnych i nadawczych XR, dokładamy cegiełkę do niesamowitej serii IVC – powiedział Andy Hook, Technical Solutions Director w White Light. – Narzędzia te dają nam ogromne możliwości kreowania jeszcze bardziej angażujących i elastycznych wirtualnych środowisk produkcyjnych oraz dalszego napędzania postępu i transformacji w tej dziedzinie.

The Wall for Virtual Production oferuje najwyższej klasy możliwości, w tym:

  • Udoskonalony współczynnik proporcji 4:9, który zapewnia różnorodne opcje instalacji, w tym zdolność zawieszania lub stackingu, aby zmaksymalizować rezultaty w różnych środowiskach produkcyjnych.
  • Częstotliwość odświeżania 12 288 Hz minimalizuje migotanie liniowe i zapewnia wyraźny obraz, niezależnie od kamery wykorzystanej podczas filmowania.
  • Technologia Black Seal+ zapewnia najczystsze poziomy czerni, oferując nową głębię. Użytkownicy doświadczą niezrównanego kontrastu, zaprojektowanego tak, by był odporny na kurz i cząsteczki powszechne w środowiskach produkcyjnych.
  • 20-bitowe przetwarzanie umożliwia wierne odwzorowanie kolorów z bezbłędną dokładnością i precyzyjną liniową skalą szarości, która pokazuje zawiłości każdej sceny. Użytkownicy będą mogli dostrzec naturalność tekstur, a także objętość i szczegółowość cieni.

Oba modele The Wall for Virtual Production P1.68 i P2.1 są już dostępne na całym świecie, w tym w Europie.

Źródło: Samsung Polska

www.samsung.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764