logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Europejski cykl szkoleń Avery Dennison

  PR 18.03.2007, przeczytano 2595 razy

Firma Avery Dennison Graphics & Reflective Division kontynuuje cykl szkoleń i pokazów na temat aplikacji folii samoprzylepnych, prowadzonych z myślą o klientach z Europy Środkowo-Wschodniej. Rozpoczęte w 2006 roku w Polsce warsztaty mają swój ciąg dalszy w innych krajach regionu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/europejski-cykl-szkolen-avery-dennison,5291,artykul.html

W grudniu, przy udziale firmy Studio Plastyczne FX, odbyły się spotkania szkoleniowe w krajach nadbałtyckich, zaś w lutym – wspólnie z firmą Belinamont –zorganizowano warsztaty w Chorwacji. W planach są podobne imprezy w kolejnych państwach.

Szkolenia dotyczące profesjonalnej aplikacji folii samoprzylepnej są organizowane przez firmę Avery Dennison Graphics & Reflective Division od wielu lat. W ubiegłym roku sprawdzony w Europie Zachodniej pomysł cyklicznych spotkań, organizowanych we współpracy z lokalnymi partnerami firmy, przeniesiono do krajów regionu wschodnioeuropejskiego. Rozpoczął je w połowie 2006 roku cykl warsztatów prowadzonych w Warszawie przez autoryzowane centrum szkoleniowe Avery Dennison Graphics & Reflective Division – firmę Studio Plastyczne FX. Dotychczas wzięło w nich udział niemal 200 osób z całej Polski, które zapoznały się z teoretyczną i praktyczną stroną zastosowania mediów samoprzylepnych z oferty Avery Dennison Graphics & Reflective Division. Firma organizuje też podobne imprezy wspólnie ze swoimi dealerami – firmami Plastics Group i Tuplex.

Mówi Katarzyna Kozińska, menedżer Avery Dennison Graphics & Reflective Division na obszar Europy Wschodniej: Sukces szkoleń w Polsce skłonił nas do zorganizowania imprez o podobnym charakterze w innych krajach naszego regionu. Podobnie jak w Polsce, odbywają się one we współpracy z naszymi lokalnymi partnerami, przy współudziale przedstawicieli centrali Avery Dennison Graphics & Reflective Division. Celem tych spotkań jest rozpowszechnienie i ugruntowanie marki Avery we wszystkich krajach Europy Wschodniej oraz wzmocnienie naszej sieci sprzedaży na tych rynkach.

W grudniu warsztaty szkoleniowe dotyczące aplikacji folii samoprzylepnych zorganizowano w krajach nadbałtyckich, przy ścisłej współpracy z firmą Studio Plastyczne FX – jej szef Krzysztof Wolski poprowadził praktyczną część spotkań. Firma ta, jako autoryzowane centrum szkoleniowe Avery Dennison, będzie brać udział także w kolejnych wybranych warsztatach organizowanych poza Polską – podkreśla Katarzyna Kozińska.

Kolejne spotkanie odbyło się w Chorwacji. Pod koniec lutego w Zagrzebiu, przy współpracy z firmą Belinamont, zorganizowano szkolenie, w którym wzięło udział ponad 50 osób. W części teoretycznej, prowadzonej przez Hansa van den Berga z europejskiej centrali Avery Dennison Graphics & Reflective Division, zaprezentowano różne rodzaje podłoży i klejów wykorzystywanych przy aplikacji poszczególnych materiałów w różnych temperaturach. Część praktyczną, poświęconą aplikowaniu folii samoprzylepnych, poprowadził inny przedstawiciel centrali, Ferry Muhlenbruch. Dodatkowe informacje na temat firmy Belinamont, chorwackiego partnera Avery Dennison Graphics & Reflective Division w zakresie folii ploterowych i graficznych, przedstawiła Tanja Petek, menedżer produktu.

Mówi Katarzyna Kozińska: Szkolenie w firmie Belinamont było pierwszą na rynku chorwackim imprezą poświęconą profesjonalnej aplikacji folii samoprzylepnych. Tym bardziej cieszymy się, że możemy uczestniczyć w edukacji i upowszechnianiu wiedzy na ten temat wśród tutejszych klientów. Ze względu na bardzo duże zainteresowanie z ich strony, kolejne szkolenia w Chorwacji, towarzyszące targom Intergrafika w Zagrzebiu, planujemy na przełom maja i czerwca.

Jak wynika z zapowiedzi Katarzyny Kozińskiej, szkolenia w Polsce, krajach nadbałtyckich i Chorwacji to dopiero początek wschodnioeuropejskiej ekspansji Avery Dennison Graphics & Reflective Division: Poczyniliśmy już pierwsze kroki związane z organizacją podobnych spotkań w kolejnych krajach naszego regionu. We wszystkich mamy silnych partnerów biznesowych, którzy są bardzo zainteresowani dalszą edukacją swoich klientów. Z tego względu, poza planowanymi warsztatami, prowadzimy też intensywne szkolenia dla przedstawicieli handlowych w tych krajach. Planujemy, że już wkrótce nasi klienci z Czech, Słowacji, Węgier, Bułgarii, Rumunii oraz pozostałych krajów b. Jugosławii będą mogli wziąć udział w imprezach o charakterze podobnym do tych odbywających się w Polsce, Litwie czy Chorwacji. Już dziś serdecznie zapraszamy do udziału w tych spotkaniach. Szczegółowych informacji na ich temat udzielają nasi lokalni partnerzy.

Źródło: Avery Dennison

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ISE 2025: ePaper dla DOOH od Sharp/NEC
Sharp NEC Display Solutions Europe rozszerza portfolio swojej energooszczędnej technologii ePaper, oferując większe rozmiary i rozwiązania do zastosowań typu outdoor. Na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2025 w Barcelonie, odwiedzający stoisko E500 w hali 3 mogą zobaczyć i porównać szeroką gamę produktów ePaper z powierzchnią przypominającą...
Grono firm zrzeszonych w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations stale się powiększa. Do SAPR dołącza WeCom PR – agencja specjalizująca się w komunikacji korporacyjnej i public affairs najbardziej wymagających branż. Tym samym SAPR konsekwentnie rozwija platformę zrzeszającą ekspertów PR w Polsce.
Gaming Zones: MediaMarkt i Garden of Words podsumowują akcję
22 miasta, 37 stref gamingowych w sklepach MediaMarkt i 35 tys. zaangażowanych graczy. Od września do grudnia ubiegłego roku Polska stała się areną wyjątkowego wydarzenia dla miłośników gier i nowych technologii.
Insignia kolejny rok z Südzucker
Insignia przedłuża na kolejny rok współpracę z Südzucker Polska SA w obszarze działań komunikacyjnych dla marki Cukier Królewski. Jednocześnie zwiększa się również zakres obsługi. Agencja współpracuje z tym klientem już 5 lat, od początku 2020 r., po wygraniu przetargu.
(P)okaż serce: 3. edycja kampanii na rzecz nowotworów dziecięcych
Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie ruszyła z trzecią edycją kampanii (P)okaż serce. Jej celem jest zwiększenie świadomości społecznej dot. nowotworów dziecięcych, a w szczególności zwrócenie uwagi na ich niejednoznaczne objawy. W badaniu społecznym przeprowadzonym w ramach kampanii, aż 66%...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764