logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Europrinter Nano-1602DX: Avargraf i nanodruk na Remadays 2018

  PR 21.02.2018, przeczytano 3376 razy
ilustracjastrzałka

Podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2018 firma Avargraf po raz pierwszy zaprezentowała najnowsze rozwiązanie w swojej ofercie – nanodrukarkę Europrinter Nano-1602DX. Wzbudziło ono ogromne zainteresowanie gości odwiedzających tę imprezę. Na stoisku Avargraf można było zobaczyć system w pracy „na żywo” i porozmawiać ze specjalistami firmy na temat szerokich możliwości tego urządzenia. Urządzenie doceniło również jury konkursu „The Prize For Innovations”, przyznając ploterowi brązowy medal w kategorii „Technology Park”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/europrinter-nano-1602dx%3A-avargraf-i-nanodruk-na-remadays-2018,35538,artykul.html

Cieszymy się, że do naszej bogatej oferty dla branży poligraficznej dołączyło zupełnie nowe rozwiązanie, bazujące na innowacyjnej technologii. Nanodrukarka Europrinter Nano-1602DX to kompaktowy, bardzo precyzyjny ploter hybrydowy, przeznaczony do zadrukowywania mediów giętkich podawanych z roli oraz mediów sztywnych w postaci arkuszy i płyt. Możliwości tej technologii są ogromne. Przy wykorzystaniu nanodrukarki Europrinter można zadrukowywać niemal każde podłoże. Takich właśnie rozwiązań oczekuje rynek, czego dowodem było ogromne zainteresowanie, jakie wzbudziła nasza prezentacja tej maszyny podczas tegorocznej edycji targów RemaDays Warsaw. Okazało się, że zarówno przedstawiciele branż poligraficznej, reklamowej, a także wielu innych; goście z Polski, ale także z zagranicy z ogromnym zaciekawieniem przyglądali się możliwościom tego urządzenia, co pozwala nam zaliczyć nasz udział w tej imprezie do kategorii sukcesu. Nie mniej istotna była dla nas także nagroda – brązowy medal – przyznany ploterowi w konkursie „The Prize For Innovations” w kategorii „Technology Park”. Oznacza to, że również specjaliści docenili to innowacyjne urządzenie” – mówi Sławomir Kugaudo, prezes firmy Avargraf.  

W nanodrukarce Europrinter Nano-1602DX zadrukowywany materiał jest transportowany na pasie podającym. „Urządzenia tej serii charakteryzują się niezwykle wysoką precyzją wykonania elementów mechanicznych, która gwarantuje - przy niewielkich rozmiarach i niskiej wadze maszyny - niemal całkowity brak drgań negatywnie wpływających na jakość druku oraz bardzo wysoką, niespotykaną w rozwiązaniach innych producentów precyzję prowadzenia materiału. Nawet w niełatwych warunkach, jaką są prezentacje targowe, można było dostrzec tę zaletę plotera. Tym bardziej sprawdzi się ona w codziennej produkcji, gwarantując bardzo wysoką jej jakość” – dodaje Sławomir Kugaudo.

ilustracjastrzałka

Dwie technologie - druku ekosolwentowego i UV – w jednym urządzeniu
Nanodrukarki Europrinter – jak podaje ich producent - są nową, uniwersalną i elastyczną propozycją łączącą w sobie cechy dwóch technologii: druku ekosolwentowego i UV.  Wykorzystują do pracy atramenty NANOthINK barwione substancjami (barwnikami) o wielkości cząstek mniejszej niż 100nm. Tak małe cząstki pigmentu sprawiają, że atrament wyprodukowany przy ich użyciu nie ma – co podkreśla producent - szkodliwego wpływu na elementy drukarki (np. głowice drukujące), a wysoka pigmentacja i adhezja cząstek do podłoży powoduje, że można tu drukować bardzo cienkimi warstwami atramentu zachowując wysoką światłoczułość i odporność wydruków, bez potrzeby stosowania agresywnych rozpuszczalników.

„Urządzenie Europrinter Nano-1602DX jest kompaktowe i posiada sztywną podstawę – można było usłyszeć podczas targowych prezentacji - a także automatyczny laserowy system pozycjonowania i kontroli grubości materiału oraz dzielony na sekcje (3 strefy) system podciśnieniowego mocowania zadrukowywanego materiału, precyzyjne systemy jego prowadzenia (patent Europrinter), podgrzewania oraz suszenia wydruków”.

Co ważne – system może obsługiwać szeroką gamę podłoży drukowych - od papieru, poprzez karton, tekturę, tworzywa sztuczne, płyty PCV, PP, HIPS do termoformowania, a także szkło, metal, skóra, materiały tkane i wiele innych, oferując – o czym można było przekonać się podczas prezentacji – wysoką jakość zadruku. Ploter umożliwia także drukowanie na gotowych produktach o wysokości do 14, 5 cm.

Wykorzystując to urządzenie w produkcji możemy drukować niemal na wszystkim  - nanotechnologia daje nam nieskończone możliwości – podkreśla Sławomir Kugaudo. - Naszym gościom podobała się także prostota urządzenia oraz jego obsługi. Wszystko to sprawia, że jest ono unikalnym rozwiązaniem na rynku ploterów. Wszystkich zainteresowanych tym rozwiązaniem, którzy chcieliby poznać więcej szczegółów zapraszamy do kontaktu z nami – jesteśmy do Państwa dyspozycji i chętnie udzielimy informacji na temat tego i wielu innych rozwiązań z naszej bogatej oferty.  Tych, którym nie udało się dotrzeć na targi Rema Days zapraszamy już wkrótce na nasze stoisko (D6 hala E) podczas Międzynarodowych Targów Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack, które odbywać się będą w dniach od 27 lutego do 1 marca w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie pod Warszawą. Przedstawimy tam wiele ciekawych rozwiązań z naszej oferty m.in. maszyny do produkcji pudełek liniowych, z dnem automatycznym, pudełek typu wieczko-denko, a także ploter Europrinter. Serdecznie zapraszamy do spotkania z nami”.

Źródło: Avargraf

www.avargraf.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Jestem ciekaw, ile takich ploterów już drukuje "w świecie"..

avatar użytkownika
,

idę po popcorn...  

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764