logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eurosport 1 podsumowuje oglądalność w 2024 roku

  PR 03.01.2025, przeczytano 497 razy
ilustracja

Minione 12 miesięcy na antenach Eurosportu były czasem pełnym wielkich, sportowych emocji. Pasjonujące transmisje z igrzysk olimpijskich, turniejów tenisowego Wielkiego Szlema, sportów zimowych, meczów piłki ręcznej, wyścigów kolarskich, turniejów snookerowych i wielu innych dyscyplin przez cały rok przyciągały miliony widzów. Eurosport 1 był dzięki temu najchętniej oglądanym płatnym kanałem sportowym w 2024 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eurosport-1-podsumowuje-ogladalnosc-w-2024-roku,407033,artykul.html

Eurosport 1 był w minionym roku najchętniej wybieranym przez widzów płatnym kanałem sportowym w Polsce. Eurosport 2 zajął czwarte miejsce. Średnio Eurosport 1 oglądało 47 tys. widzów przy 0,81-procentowym udziale w rynku.

Najważniejszym wydarzeniem 2024 roku w świecie sportu były Igrzyska Olimpijskie Paris 2024. Przez ponad 2 tygodnie widzowie mogli cieszyć się relacjami na antenach Eurosportu oraz na platformie Max. Był to historyczny czas dla Eurosportu, który zanotował rekordy oglądalności. Każdą z transmisji olimpijskich na antenach Eurosportu 1 i Eurosportu 2 oglądało średnio blisko 500 tys. osób. W środę 7 sierpnia Eurosport 1 zanotował rekordową oglądalność dzienną w historii (SHR 8,46). Wszystkie 10 dni z najwyższą oglądalnością w historii stacji miały miejsce w trakcie igrzysk w Paryżu. Największą widownię osiągnął finał olimpijskiego turnieju siatkówki mężczyzn, który oglądało blisko 1,7 mln widzów. Wszystkie transmisje z igrzysk w Eurosporcie 1 i Eurosporcie 2 zgromadziły w sumie ponad 13 mln fanów.

Eurosport przyciąga widzów nie tylko transmisjami w telewizji, ale także ciekawymi materiałami publikowanymi w mediach społecznościowych, jak prowadzony przez Piotra Karpińskiego podcast, program Zimne Dranie, komiksy Skoki narciarskie kreską Jacka Kowalskiego, grafiki, wywiady i materiały wideo. Dzięki temu media społecznościowe Eurosportu – Facebook, YouTube, Instagram, X, TikTok i Threads – sukcesywnie rosną w siłę. Na koniec roku kanały Eurosportu w mediach społecznościowych obserwowało łącznie aż 1,66 mln kont, co stanowi wzrost o 29% w porównaniu z rokiem 2023. W ciągu 12 miesięcy Eurosport opublikował około 27 tys. postów, które wygenerowały łączenie 2,5 miliarda odsłon lub odtworzeń – aż 42% więcej niż w poprzednim roku. O 41% wzrosło także zaangażowanie użytkowników.

2025 – rok pełen emocji

Nadchodzące 12 miesięcy będzie obfitowało w znakomite transmisje na antenach Eurosportu. Już w styczniu widzowie obejrzą między innymi decydujące konkursy Turnieju Czterech Skoczni, a następnie Puchar Świata w Zakopanem. Nie zabraknie zawodów w narciarstwie alpejskim, biegach narciarskich czy snowboardzie. Już 12 stycznia zimę za oknem porzucimy na rzecz australijskich upałów podczas relacji z Australian Open.

Sportowa zima na antenach Eurosportu potrwa do końca marca, a jej najważniejszym momentem będą mistrzostwa świata w narciarstwie klasycznym w Trondheim (26 lutego – 9 marca). Wraz z nadejściem wiosny na dobre zacznie się rozkręcać kolarski peleton. W tym roku oprócz klasyków, wyścigów etapowych i trzech wielkich tourów widzowie Eurosportu obejrzą także Tour de Pologne – najważniejszy polski wyścig kolarski powróci na anteny stacji 4 sierpnia.

Ważną częścią ramówek Eurosportu będą turnieje tenisowego Wielkiego Szlema – styczniowy Australian Open, rozgrywany na przełomie maja i czerwca Roland-Garros, w którym Iga Świątek będzie broniła tytułu, a także zaplanowany na przełomie sierpnia i września US Open.

Ofertę dla fanów sportu uzupełnią turnieje snookerowe, w których coraz lepiej radzi sobie Antoni Kowalski. Po raz kolejny będzie wspólnie emocjonować się meczami Ligi Mistrzów w piłce ręcznej.

Źródło: Warner Bros. Discovery

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sebastian Kucharski na czele portalu Dziennik.pl
Sebastian Kucharski, redaktor z 20-letnim doświadczeniem medialnym, został nowym szefem redakcji Dziennik.pl. Po roku spędzonym w Grupie DGP Infor w nowej roli będzie wzmacniał funkcję informacyjną portalu oraz pracował nad zwiększeniem zasięgu i wdrażaniem nowych projektów w poszczególnych działach.
TVN Warner Bros. Discovery dla WOŚP
TVN Warner Bros. Discovery już po raz dziewiąty zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy jako główny partner medialny wydarzenia. Relacje z 33. Finału będzie można śledzić przez cały dzień w TVN, TVN24 oraz TTV, na platformach Player i Max oraz w portalu tvn24.pl. Cel tegorocznego Finału wesprą także liczne aukcje wystawione przez dziennikarzy, gwiazdy oraz redakcje...
Była dziennikarka TVN poprowadzi portal Zdrowie.pl
Katarzyna Urbańska, była dziennikarka TVN, objęła stanowisko redaktor naczelnej oraz PR & Marketing Managera portalu Zdrowie.pl. Platforma typu Premium zadebiutuje w sieci we wrześniu 2025 roku.
TVN7: start drugiego sezonu programu „Królowa Przetrwania”
Drugi sezon „Królowej Przetrwania” emitowany jest od 6 stycznia br. na antenie TVN7. Popularny format, z udziałem najbardziej kontrowersyjnych gwiazd  polskiego Internetu, osiąga znakomite rezultaty! Po emisji trzech odcinków, format podnosi średnie wyniki stacji. Dobrze sobie radzi również w serwisie Max oraz Player.pl.
80. rocznica wyzwolenia Auschwitz w TVP
Telewizja Polska i Muzeum Auschwitz-Birkenau realizują międzynarodowe studio telewizyjne z okazji 80. rocznicy wyzwolenia Auschwitz. Gośćmi m.in. Ocalali Sir Frank Lowy i Stanisław Zalewski, marszałkini Senatu RP Małgorzata Kidawa-Błońska, prezydent Czech Petr Pavel oraz burmistrz Londynu Sadiq Khan
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764